![]() |
Citat:
|
Attans va grabbarna underpresterar... :innocent:
|
Fyfan, klart du ska ha din bästa kväll någonsin mot just mig :( 300 poäng på fem spelare.
|
Säg gärna till mig inför nästa säsong, om ni ska fortsätta med detta, killar ! :)
Verkar ju jävligt skoj även om jag inte förstår hela upplägget än |
Citat:
Medan du väntar kan du kika här. Det är startsidan för ligan. Tror du ska kunna komma åt den. |
Rätt rad Match-Up 9:
Orange Cheese – SBG Avej 2 Real Mossen – HC Jaycers 1 Team Andreas B – Red Q's 2 Team Pingvin – The Jonks 2 ALF Team ALF – Mighty Ducks 2 tcm calahan – Team Ilar 1 Karlstad Booners – Flaxbuying Fatties 1 Blackeberg Bombers – Team RozZle 2 Antal rätt - Namn 7 - Samuel^ 5 - saman 5 - Avej 5 - Qirren 5 - mazzy 5 - RizZla 3 - ExtraCheese Grattis Samuel^ ! TOTALT: 35 - Avej 33 - Qirren 30 - Samuel^ 29 - mazzy 28 - ExtraCheese 28 - RizZla 24 - Boone 20 - alfonzo86 18 - saman 17 - Andreas B 13 - jaycer 8 - calahan 2 - Ilar24 0 - Jonken, jynsson, valsen Det är ju olika hur många och vilka som lämnar in tips för varje match-up, men så där ser det ut just nu. Avej fortfarande i topp, följt av Qirren. === 6 tippningar kom in. Match-Up 10 HC Jaycers – Orange Cheese (3-0-3) Red Q's – Real Mossen (2-0-4) The Jonks – Team Andreas B (6-0-0) SBG Avej – Team Pingvin (4-0-2) Team Ilar – ALF Team ALF (0-0-6) Flaxbuying Fatties – tcm calahan (2-0-4) Team RozZle – Karlstad Booners (5-0-1) Mighty Ducks – Blackeberg Bombers (3-0-3) |
Citat:
|
0---- 27.170---- .5000 :lol:
|
Citat:
|
kesler hattrick, skum natt igår verkar det som...
|
Citat:
|
Får nog lägga munkavel på Rizzla snart så jävla luffigt som mina spelare spelar.
|
helt jävla stört, ledde med typ 10 ass igår nu gjorde fatties 100 ass och pp och +-, sjukt...
|
Ett par byteserjudanden på bordet och väntar för Ducks och Cheese.
|
Efter önskemål från en manager har jag nu lagt upp en ny poll. Det handlar om ifall vi ska ha en begränsning på antalet målvakter man får ha i truppen. In och rösta! Pollen kommer ligga uppe i två dygn. Om majoriteten röstar för en begränsning läggs en ny poll upp där frågan är hur många målvakter man ska få ha.
|
Tippning inför Match-Up 11 (1-X-2):
Flaxbuying Fatties – Red Q's Team RozZle – The Jonks Mighty Ducks – Il Avej Caracciolo Team Ilar – HC Jaycers ALF Team ALF – Orange Cheese tcm calahan – Real Mossen Karlstad Booners – Team Andreas B Blackeberg Bombers – Team Pingvin Deadline: Tisdag 21 Dec, 00:55. |
Dec 17 11:48 AM
Avej added Carlo Colaiacovo, StL from FA to BE Citat:
|
Boone snurrat till det nu igen bara för ditt lag suger purjo ? :)
Carlo har lika mycket poäng som Staal även fast han lirat TIO matcher mindre ? tjuhu ? Seidenberg skitback ? Det får stå för dig själv. |
Citat:
|
Oj, här händer det grejer. Hann inte ens se traden innan den blev vetoad.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Men va, kan någon förlora varför man inte ska ha så många målvakter man vill? Om man nu inte får ha det ska man inte göra just målvaktspositionen så jävla viktig.
|
Citat:
|
Dags att rösta igenom max fyra LWs nu då? :lol:
|
Send P.K. Subban, Mon D from Bench to Jaycers
Send Joffrey Lupul, Ana RW from Bench to Jaycers Receive Niklas Hjalmarsson, Chi D from Jaycers to Bench Receive Nikolay Zherdev, Phi RW from Jaycers to Bench Proposed by HC Jaycers (Nikolas Ingberg), Dec 19, 10:25 AM ET Trade offer expires at approximately Dec 21, 10:25 AM ET Review Send Tomas Vokoun, Fla G from Bench to calahan Receive Rich Peverley, Atl C from calahan to Bench Receive Antti Niemi, SJ G from calahan to Bench Proposed by tcm calahan (Johan Nilsson), Dec 19, 8:37 PM ET Trade offer expires at approximately Dec 21, 8:37 PM E Fa Zherdev med 12 atoi och SkruttHjalmarsson? Come on? En RW är för övrigt det sista jag behöver. Vet inte vad jag ska med Antti Niemi till och vad ska jag med Peverley till? Centers är det fullt med. Det är julafton om 4 dagar. Bättre lycka då. |
Citat:
Zherdev har spelat bra på siståne, kommer troligen att få mer speltid. SkruttHjalmarsson :lol: Har inte hört denna nickname förr, föredrar "hammer" :p |
Skulle just plocka upp Nabokov. Till min stora besvikelse hade en viss Boone gjort det redan :( Måste väl klara mig med Pavelec och Rinne. Det fanns även några andra lockande målvakter på FA. t.ex. Neuwirth..
|
Skulle vilja veta hur Ilar24 tänkte i och med denna trade? Vad vann du på den?
LAR traded Marc Staal, NYR to Avej Avej traded Carlo Colaiacovo, StL to ILAR Avej traded Dennis Seidenberg, Bos to ILAR Avej traded Pavel Kubina, TB to ILAR ILAR dropped Anton Babchuk, Cgy to W ILAR dropped Andrej Sekera, Buf to W |
Datsyuk!!!!! will miss at least four weeks after breaking his hand and wrist in Wednesday's win over Vancouver, Mlive.com reports.
. Big aouch :( |
Citat:
|
Citat:
|
Dags att ta in fyra målvakter så man kan få smisk av mazzy:whistling:
|
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! :cry:
Roy will miss 4-to-6 months with a torn quadriceps tendon, ESPN's Pierre LeBrun reports. :sad44: |
Citat:
|
Tunga avbräck Avej och Saman. Känns som att det är min tur att bli av med någon spelare snart. Jag som står på tur.
|
Citat:
|
Har noterat ett flertal gånger att Boone gillar att plocka upp mina rester jag droppar tillbaka till FA :)
|