![]() |
Citat:
|
Citat:
Suck! :whoco5: |
Citat:
|
Citat:
que - anser du hon är värd kärlek? Well , not from papa over here men du kan la dela med dig lite till henne?:claps: |
Citat:
Alla är värda #nätkärlek... Är jag den enda som läser Aftonbladet här eller??? :whistling: |
Är jag den enda som läser Aftonbladet här eller???
Skulle tro det. Dags att byta avatar kanske. Förbluffande lika förresten. :ohmy: Spoiler:
|
Fan Wagner att du skulle påminna mig om Broberg-Hif 10-10, hcp -5 på Bajen och 4-0 ledning efter runt kvarten. Den sinnesjuka avslutningen kommer jag aldrig att glömma,även om det har uppkommit situationer av nästan samma mytiska epitet.
|
Citat:
Just sayin... :KO: Citat:
Hierta/Wagner hade ju nästan kunnat varit värd en tjuga. Å andra sidan ser de flesta från den tiden ut så där. Måste vara något Instagramfilter eller nått... :cheers: |
Wagner, hur går mörkpokern och vad blev det till lunch? :)
|
Citat:
Så mycket till lunch blev det inte i dag. Tatuerade mig mellan 12-16 så jag drog på frukosten och sen blev det Burger King efter det. Den vanliga menyn. Pepparmeal med bacon, extra sallad/tomat så det blir något att bita i då man ändå slänger brödhalvan (svampsidan) som hamnar i micron. Ett djävla märkligt beteende det där att stoppa grillat kött i micron! Men då jag ändå bara äter hälften av brödet så gör det mig inget att den halvan kan vridas ur som en disktrasa. Jag var där strax före halv fem och då är det varken lunch eller middags-tid. Det var smockfullt i lokalen och inte är det sportlov heller. Men tydligen så vallfärdar ungdomarna till dylika ställen efter skolan och så lärde man sig något nytt i dag också. :hattenav: |
115 år
Är det verkligen värt det? http://images.dailyexpress.co.uk/img...x/380626_1.jpg
|
Att vara med i Guinness eller att ha upplevt 3 århundraden?
Eller rent utav både & månne? |
Bli så gammal till vilket pris som helst. :)
Då hon inte ens kan sitta för egen maskin misstänker jag att hon är sängliggande 24 tim/dygn. För ingen tror väl att han som står och håller i axlarna blir kvar särskilt länge efter det att kamerablixtarna slocknat? |
Usch och fy fan. Tar en cigg och ber till gudarna.
GWR har jag däremot för avsikt att komma med i, ska bara lista ut något bra att ta världsrekord i först. Edit: Gör hon den där sexy-girl blinken med flit tro? |
Idag är det den Internationella kvinnodagen och det kan inte ens en cyniker som jag själv undslippa att uppmärksamma.
Spoiler:
|