![]() |
Citat:
|
Citat:
Njut då Wagner. :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Minns när media reporterade om könsfördelningen inom nordiska parlament och fick det till att norska stortinget var mest jämställt för de hade 53% kvinnor. :claps: |
Citat:
|
Citat:
Men nu är han tillbaka. :) |
Citat:
Hur har du haft det i värmen? Här är det snö på marken och de säger att det ska bli -10 till helgen. Inget kul. Men skönt att du är tillbaka. :cheers: |
Vad har du haft för dig Wagner?
Tråden Sporttjänsten ballat ur nu med medans du varit borta. Inte orkar bry mig jag som varit så sjuk på slutet. Bra du är tillbaka. |
Ni får fan hänga med lite bättre. :) https://www.sharps.se/forums/280331-post492.html
|
Citat:
Nu vet ni hemligheten. |
Knappast någon hemlighet men tack ändå. :)
Tossers brutta ser för djävla mysig ut med tungan halvvägs ute, brunbränd och uppknäppt. Hon hör inte hemma i hans armar. :sad44: |
Citat:
Citat:
21:00 börjar det ikväll. Bara att ladda med. :popcorn: :popcorn: :popcorn: |
GW 4 prez
|
Lite odds nu efter värmningen. Men först ännu ett citat från mannen med käpp.
Han vore en tillgång i Nordkoreas Högsta Domstol, säger Leif GW Persson. Göran Lambertz fick följa med i bussen tillbaka till Säter. 1.50 G.L tog Stures säte i bussen och Sture tog Görans plats som justitieråd och ingen märkte någon skillnad. 1.001 Margit Norell var Lambertz morsa. 1.95 (skulle jag lirat själv om jag fått) Christer Van Der Kwast är programledare för Partaj på söndag. 44.00 Sampo har högre IQ än Göran. Den skulle ni allt vilja ha odds på. :) |
Lambertz har ju uppenbarliga problem och fallen visar självklart stora problem med rättsväsendet men jag tycker GW var för snäll mot Quick. Vi får inte glömma vilket avskum den mannen är, han borde ha avlivats redan 1969.
Spoiler:
|