![]() |
Citat:
|
Det ser bra ut just nu iaf.
Hoppas de kan hålla ut. :) |
Citat:
Skönt att börja en dag med 34u upp :) |
Måste bara hylla O12 för ett kanonspel :) fasen va snyggt!! veckans spel, lätt!
ps, är du oskarsson12? :) |
Fan vad kul att se att Ni ryggade killar!!
Trodde jag aldrig. Yes jag är Oskarsson12 också.. :) |
Då förstår jag att du satte den :) kul o se dig mannen :cheers:
|
Detsamma Bolten :cheers:
|
tack för spelet Andreas B! grymt nice! =)
|
Grattis ni som ryggade och ett enormt grattis till O12 som satte ett klockrent spel!
Ungern slog Brasilien med 36-24 och 4u spelet gick in :) Jobbar vi in dom som är kvar, kan bli en bra dag detta! |
Spain - Germany U 25.5 i HT liras - tv-peng :)
Bwin |
Sydkorea under 26.5 mål spelas till 1.8 på Ladbrokes
Sverige har haft ett ruggigt försvar hittills. 28-18 mot Chile 38-22 mot Slovakien Sydkorea: 25-25 mot Argentina 37-22 mot Chile Sverige ska kunna plocka ner dessa små Koreaner. tycker den känns bra. |
Citat:
Hoppas det gick bra för er andra och att någon lyckades rygga rätt! |
Jag ryggade bara dom två röda..... typiskt va.
:idiot: |
Citat:
|
Citat:
|
Riktigt många vettiga spel! Går sämre för mina påhitt hoppas det går lika fint imorgon, ska syna folks bett här lite mer :)
|
Har 2 spel so far, kommer mera när jag kommer hem i eftermiddag.
Fortsätter och fadea piss Slovakien ;)
BOL |
Norge vs Brasilien -7,5 är mitt spel för dagen
|
|
Citat:
|
Jag live lirade Chile @ 5ggr efter ca 10 min, jobba!
|
Citat:
|
Blir 2 spel till idag:
BOL! |
Citat:
Hoppas du säkrat upp den nu i halvtid innan en potentiell andraväxel kommer från slovakerna! Edit; bara jag som tycker slovakernas målvakt är lik tennisspelaren Marin Cilic? :whistling: |
Citat:
|
Citat:
|
Handbolls VM - Tisdag 18 Januari
Sverige - Argentina U51 @ 1.85 Lirade det här spelet på Unibet. Ni finner det antagligen bättre någon annanstans, men 1.85 tycker jag är jäkligt schyst på Under 51. BOL Tonajt ! :moneybag::popcorn: |
1-1 so far.
Dagens sista lir från min sida!
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har spelat på ö 51 i Sverige matchen. Så får se vem som har rätt efter matchen. Kunde inte låta bli. :)
|
Citat:
Lycka till och may the best man win ;) |
Inte sett Argentina än i detta VM.. Är det verkligen nog bra att kunna hålla emot med 6 bollar mot Sverige? Gärna en liten snabbmotivering innan matchstart! :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
1. Har du något som kallas sympati? 2. Vad får du ut av att öppet håna någon så här? 3. Har du över huvud taget något mellan axlarna? ED: Jag förväntar mig inget svar av en person som inte vet hur man uppför sig, men har du något innanför pannbenet kanske du tänker till både en och två gånger extra nästa gång innan du häver ur dig något. |
3-2 igår & ca 2u plus :)
Har dom här spelen so far:
Första 5u liret & Frankrike vinner VM! |
Citat:
|
Citat:
Jag förstår om du inte tänkte på hur du skrev det du gjorde inatt, förväntar mig inte att du ska göra det liksom. Ta tag i ditt sätt att vara på Sharps så kanske, kanske en dag att du blir respekterad istället. Och för övrigt, jag spelade 29-29 FT pregame@20 000.00! Glömde säga det igår/inatt. |
Citat:
|