![]() |
Vad är detta?! Argentina ligger under med 12-3 efter en 18min!
|
Bevisar hur kassa Sverige är !
|
Efter bland annat 3.10 på Tyskland igår så fortsätter vi idag med följande:
Lycka till! |
Australien - Bahrain u51.5 - 1.85 @ Betsafe
Gillar 2011-01-23 18:15 WorldCh 3 Sweden vs Croatia 2/1 HT/FT 1 11.000! Den kniper vi till 1u... Edit: Gör vi inte alls hittar den som max 4.90 på mina, vart fick du 11? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Får bara 6.6 iaf :( Tror nog ändå mer på tvärt om :P |
Tror ni svergie rår på kroatien?
|
Nej. inte jag iaf.
|
Citat:
http://www.oddsportal.com/handball/w...78215/#ht-ft;2 |
Hur ser vi på överspelet i Sverigematchen?
Luktar det inte tillknäppt? |
Japp jag har bara Bet365 & jag har spelat Kroatien att leda i HT och Sverige att vinna matchen. Sorry om jag var lite otydlig.
Testar denna som börjar om 7 min:
|
Citat:
Påminner om scenariot mot Slovakien där Sverige spelade strålande för att sedan gå på plumpen mot Argentina. Idag möter man ett supertaggat Kroatien som har mycket mer rutin än det svenska laget. Spel på Kroatien känns väldigt säkert idag. |
Kör över 51.5 - 2.10 Betsafe :)
|
Sverige börjar se ut som en bra inkomstkälla i detta VM =)
|
Idag spelar jag på Spanien mot Island. 1,60 på Unibet.
Viktig match för bägge lagen. 1,60 tycker jag är ett överodds. |
Citat:
BOL :moneybag: |
Viktig match för båda som sagt men tror Spanien klarar det bra.
Kör 2u -1.5 till 1.80 @ Titanbet och 1u -2.5 till 2.10 @ 365 Fortsätter kolla över matcherna... |
Nyss hemkommen från skolan, la 2 spel i morse och mer kommer sen:
BOL |
18 minuter in på matchen kom det inlägget :popcorn:
|
Spelen har dock funnits i hans spread..
|
Citat:
Island - Spanien u54.5 1.74 @ 365 Ungern - Tyskland ö53.5 1.85 @ 365 På 54 nu då :P |
Citat:
|
Två spel till:
|
Ta lugn pojkar. Zorro visste nog inte att de fanns i spreaden :) Lycka till med spelen Andreas!
|
Citat:
|
Citat:
|
Kim Andersson har en frakturskada i handen och kommer inte delta imorgon.
|
Citat:
|
Faan irriterande att missa bra spel bara för att man inte har koll på när matchen börjar:sad:
I ren frustration och med tanke på de både orginalgruppernas styra i förhållande till varanadra spelar vi Tysklnad -3.5 1.76 Frankrike -7.5 2.00 Vore trevlig vid vist på båda har man gröna siffror för första gången denna månad:) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan vara så, men varför just den matchen bara isf? Borde väl räcka med att komma 1 eller 2 i VM..Annars får de väl kvala till OS senare? Får kolla upp det där, tack för infot men tror fan Danmark är starkare iom Sveriges tuffa matchen och slitna spelare.
|
Citat:
|
Hej,
Semifinal innebär att Sverige är klara för OS-kval. Den nation som vinner VM slipper kvala. Sitter och funderar på SydKorea mot Egypten. SK känns ngt bättre samt att inställningen skall iaf inte vara sämre hos Korea. Egypten förlorade dessutom mot Bahrain tidigare vilket känns sådär.. Kanske har någon härinne sett Egypten spela? Tyckte iaf att SK spelade helt ok mot Sverige.. |
Liveade nyss Ungern +3.5 @ 2.10, 3u & Ungern DnB @ 9.00, 1u.
Skriver dock inte detta i sheetet. |
Ungern har vänt, jobba!
2 sista spelen, blev spel på alla matcher idag men tycker det finns värde i alla:
Lycka till gott folk! |
Citat:
Hoppas någon hann med och rygga :cheers: |