![]() |
Tack grabbar! Tyvärr verkar Frankrike - Island skita sig, men man kan inte få allt :)
Ska försöka hålla formen VM ut nu :D |
Citat:
Glöm nu inte att lira Frankrike som världsmästare, inget stoppar dom! :KO: |
Sitter och tänker på om man ska spela semispelen redan nu för oddsen på favoriterna kommer ju antagligen sjunka ju närmare matchen vi kommer. Nu som första titt tycker jag Danmark -2 till 2.5 ser riktigt lockande ut. Någon som har några ideér?
|
Citat:
Danmark på 3,75 finner jag ett större spelvärde i. Vad anser du,Andreas? |
Citat:
Tror inte det hära med "himmaplan" skall överskattas allt för mycket. Spelarna och domarna på den här nivån är vana vid betydligt högljudare publik. |
Har som Kingscania sa lirat dom för ett tag sedan. 1.75 i nuläget är det inte värt. Danmark vet jag inte, tror du dom går till final så är det helt klart värde, själv är jag kluven om dom lyckas slå Spanien..
Får fundera lite till på den matchen och återkomma! |
Jag tror att Spanien tar Danmark med 1-2 mål och 2.65 tycker jag helt klart är värt.
Spelar 1.5u |
Ser denna matchen som 60/40 till Danmark, det finns absolut värde i Spanien!
|
Hmm har lite känningar på att Spanien tar det, främst pga målvaktsspelet och firma Chema+Aguinagalde, så avvaktar nog för att hoppas att fler lastar in på Danmark.
Vad tror vi om de andra matcherna? Island? Norges ungdomar fortsätter sitt fina spel? |
Citat:
|
Citat:
60% = ca odds 1.67 40% = ca odds 2.5 Odds nu 1.88 på Danmark o 2.65 på SPanien. Således bör väl spelvärdet vara på Danmark? Plus att den ska sitta oftare, goare för variansen? Bara en tanke, kom gärna med mer tankar :thumbup: |
Citat:
5/6-plats, Island mot Kroatien. Vad gäller den matchen? |
Argentina till 4ggr mot Tyskland?
Jag har sett tysklands två senaste matcher, mot Ungern och Norge, och fy faan vad usla dom har varit!! Har bara sett Argentinas match mot Sverige där dom imoponerade på mig.. Andreas B?? |
Kan hålla med om tyskland Stefan, såg dem på plats i måndags och de var urusla mot ungern. har dock mindre bra koll på argentina precis som du.
|
Hänger med på Argentina. Den känns vettig
|
Också lite sugen på Argentina, men väntar tills Andreas kommer in i tråden och styr upp.
|
Kunde inte hålla mig, fick Argentina till 4,3 så kände att jag var tvungen att skeppa in fyra units.
|
Blev lite sen, haft prov och massa skit idag.. Tack vare detta så har jag inte kunnat lira Norge som nu har droppat som fan, hoppas någon hann lira efter att jag tipsade igår!
Argentina matchen känns svår hittills, lutar mest åt Argentina eller/och överspelet. Norge kommer nog liras för dom vinner detta med 4,5 bollar! Återkommer strax |
Jag är nog trött idag, menade så klart Argentina inte Tyskland!
Dagens lir på första matchen från mig blir:
Bra försvar spel från Argentina och orka löp på kontringar så har vi detta! Spel på Norge kommer snart, ska kolla upp lite bara. |
Dagens kort är klart, här är sista spelet!
Nu jobbar vi in dom här 4 :cheers: |
Tack för tipsen!
Nu kör vi! |
Tack Andreas, nu öser vi! :KO:
|
Fitta, fick över 54,5 istället för över 53,5 och torskade därmed bettet.
|
Antar att överspelen inte gäller iom förlängningen?
|
Synd att Argentina vaknade först i förlängningen...
E: Och sen gick de och la sig igen. |
Citat:
|
Citat:
|
2/3 satt i Argentina! :)
Sitter hemma hos en serbisk polare och kollar på Norge - Serbien, man är inte speciellt populär.. Nu jobbar vi in dom! |
29-29 Norge - Serbien.. Med lite stolpe in så hade vi satt Argentina och Norge också. Dock tur med överspelet så man ska väll inte klaga ;)
Nya spel imorgon och då är det äntligen semifinal! Take care :) |
Dagens spel inför imorgon, har fullt upp med festligheter och annat så tänkte att jag postar dom nu!
Lycka till och ha en härlig fredag! :cheers: |
Hänger på överspelet... 2 ggr kulorna på betsson :) BOL guys! :popcorn::moneybag: |
7.25 på sverige, carlén spelar. känns som värde.
|
Vore så sjukt skönt om vi kunde trycka dit fransmännen.
|
Fick 8.2 på Sverige på Betfair och jag testar =)
|
Testade Sverige med en unit till 8,2 jag med.
|
Citat:
|
Citat:
|
Carlen eller inte, Sverige förlorar!
|
Lol, råkade trycka fel när jag skulle betta och klickade in över 51,5 i Swe-Fra istället för Polen i Ungern vs Polen, där ser man vad ett missclick kan göra.
|
Jag har redan mitt finalspel klart, tror Frankrike vinner detta med 3-4 bollar, då sitter även mitt långtidsspel på Frankrike som världsmästare!
|