![]() |
|
Rullpott imorgon ons 20:44
179 214 kr (för liten rullpott eller kör vi? ) Leicester - derby, FA cupen Leicester dålig form, men sämst borta Inte gjort mål än 2017 (gäller bara i pl?) Men kanske haft svårt motstånd? Lättare nu? Bologna - Milan, serie A Bor. Dortmund - Hertha Berlin, DFB Pokal Här tror jag på hemmalaget som är stora favoriter till odds kring 1,40. |
Vi står över kvällens 3-matchers!
|
Någon som kan tänka sig att ta sig an kommande omgångar, fredag-lördag? Min tid är rejält begränsad denna helg tyvärr...
|
Citat:
Eventuellt kvällens hockey också, men kan någon annan lämna in idag så gör gärna det! |
http://liverattning.se/bomben/2017-0...pottsbombbolag
Vi siktar på en relativt målrik kupong med förhållandevis hög utdelning. Kort och gott. (En del bakomliggande villkor som jag inte hinner skriva ner just nu.) Ser nu att jag räknade fel dessutom. Tänkte att vi var 15 medlemmar men vi är ju bara 14 så vi har spelat för 161kr per person idag. Men jag tänker att jag spelar för 139kr per person imorgon så jämnar det ut sig. Sorry about that! |
Lördagens nagelbitare:
http://liverattning.se/bomben/2017-0...pottsbombbolag Man United - Watford (0),(1),2,3,4-0,1 U-tips: 1 Middlesbrough - Everton 0-0,1,2,(3) U-tips: 2 West Ham - West Brom 0,1,2-0,1 U-tips: 1 Liverpool - Tottenham (0),1,2,(3)-(0),1,2,3,(4) U-tips: 1 Krav: Max 1 tecken inom parentes sitter Minst 1 och max 3 U-tips sitter Minst 6 och max 15 mål totalt på kupongen Minst 2 hemmamål på kupongen Minst 1 och max 5 lag slutar på exakt 1 mål Max 4 lag slutar på exakt 2 mål Spikar en nolla. Boro är det lag i ligan som gjort minst antal mål på hemmaplan denna säsong. Man är det tredje sämsta resp absolut sämsta laget i serien när det gäller avslut och avslut på mål på hemmaplan. |
Jamen för i djävulen, var det nödvändigt i 90+4 Evans?? :rant:
Hade ju varit paradgata inför kvällsmatchen... |
Extrapengar idag igen. Omsättningen hinner kanske inte rinna iväg men spelar vi ändå?
Benfica - Dortmund PSG - Barcelona Leeds - Bristol C Norwich - Newcastle Extrapengar: 333 333 kr Spelstopp: 22:44 |
För att få igång diskussionen:
Benfica - Dortmund 1,2,3-0,1,2,3 PSG - Barcelona 1,2,3-1,2,3 Leeds - Bristol C 1,2-1,2,3 Norwich - Newcastle 1,2,3-1,2,3 Har lite på känn att Bristol C kan skrälla. Leeds inte helt stabila de senaste matcherna, saknar två eller tre viktiga defensiva spelare idag. Bristol C har ett tag spelat bättre än vad resultaten indikerar. Tre bra insatser på slutet. Räknar man lite på förväntade mål utifrån avslut har det sett bättre ut för Bristol C än Leeds det senaste. Finns potential för en hel del mål? Både PSG-Barcelona och Norwich-Newcastle har en historik av målrika matcher sinsemellan. PSG bland de sju lag vilka kommit till flest avslut hemma i årets upplaga av Champions League, Dortmund bland de två lag vilka kommit till flest avslut på bortaplan. Alla fyra Championshiplagen bland de åtta lag vilka skapat flest avslut i årets Championship. Norwich bland de fyra lag vilka kommit till flest avslut på hemmaplan i serien, Newcastle det lag vilket kommit till tredje flest avslut på bortaplan i serien, Bristol C är det lag i serien som skapat allra flest avslut på bortaplan! |
Tycker ramen ser bra ut, men krävs ju några reduceringar för att få råd med den. Sen tycker jag nollorna i Leeds-Bristol City måste med... 3 på Bristol känns för mig som ett riktigt lyxtecken:)
|
Citat:
Men, men, du vara chef! :yes: |
Kanske 0,1 på Benfica istället? Gjorde bara 3 mål på tre hemmamatcher i gruppspelet samtidigt som Dortmund bara släppte in 3 mål på tre bortamatcher i gruppspelet.
|
Citat:
Men tittar man på Leeds 10 senaste hemma-matcher så tycker jag inte att det är så mycket som pekar på att man släpper in 4 idag, men jag har säkert fel;) 0-2 2-0 1-0 3-0 1-0 2-0 2-0 0-2 2-0 1-1 Tilläggas ska att jag inte läst in mig på vilka som saknas i Leeds ikväll. |
Citat:
Gör en logisk ram och skaka fram 1972 rader. Lämna sen in dessa högpotenta 128 rader separat så är jag nöjd: :smoke: Benfica - Dortmund 1-2,3 PSG - Barcelona 1,2-1,2 Leeds - Bristol C 0,1-3,4 Norwich - Newcastle 2,3-2,3 |
Se över så att ni har pengar inne! En av våra MV saknar insättning:)!
|
Så här ser dagens ram ut, besparar er reduceringarna;)
Benfica:1,2,3 Dortmund:0,1,2,3 PSG:0,2 Barca:0,1,2,3 Leeds:0,1,3 Bristol C:0,2,3,4 Norwich:1,2,3 Newcastle:1,2,3 Kom igen, nu kör vi:KO: http://liverattning.se/bomben/2017-0...pottsbombbolag |
Bra betalt för gårdagens vinnare...
Vi står över kvällens tre matcher fotboll o riktar in oss på morgondagens hockey istället:KO: |
Kvällens spel:
http://liverattning.se/bomben/2017-0...pottsbombbolag Ni som har följt bolaget ett tag vet att jag gärna siktar på de lite större pengarna när jag lägger spel. Så även idag. Jag chansar på att ett formsvagt Luleå mot ett snålspelande Örebro blir en målfattig och jämn historia. Blir det så är vi väldigt bra positionerade om oddsen klättrar upp mot sexsiffrigt. |
Attans. Ett mål ifrån sexsiffrig utdelning.
|
snyggt spelat
|
Riktigt snyggt försök! Snart sitter den där:KO:
|
Instämmer. Bara att fortsätta nöta på :)
|
Surt!! Bra försök!
|
Vi står över omgångarna med 3 fotbollsmatcher och riktar in oss på torsdagens hockey istället.
|
Tankar idag?
|
Dåligt med tid idag tyvärr, så här kommer endast en liverättning idag.
http://liverattning.se/bomben/2017-0...pottsbombbolag |
Vem fixar raden idag?
|
Citat:
A,S saknar insättning, annars har alla pengar inne. |
Citat:
|
Citat:
Hur lång tid kan vi vänta på insättning? |
Citat:
|
Fortfarande ingen insättning från A.S, tar du bort honom One?
|
Så här blev det idag :)
Leksand: 1,2,3 Frölunda: 0,1,2,3,4,5 Växjö: 3,4,5 Brynäs: 0,1,2,3 Los Angeles: 0,1,2 Anaheim: 1,2,3 Lycka till gänget :cheers: |
Var helt otroligt fel på det igår :(
|
Citat:
|
Imorgon är det SHL på programmet.
Frölunda-Linköping Endast två trepoängare på de senaste 10 matcherna för Frölunda och sista sju hemma har man bara gjort mer än två mål en gång. Grundkapaciteten är ju givetvis hög så frågan är om man ska sätta strecken efter kapacitet eller form? Nu har dessutom Linköping prickat in storformen och då känns det spelmässigt mer intressant att sikta mot att respektive formkurva fortsätter. Vill framför allt ha med 1 (14%) på Frölunda och 4 (11%) på LHC. Går man gå för riktigt stora pengar så är det nog 0 (3%) på Frölunda och 5 (2%) på LHC som är intressanta och den sistnämnda känns minst otrolig. 1,2,3 - 2,3,4,5 HV71-Brynäs Två formstarka lag och det här känns väldigt svårtippat. Brynäs tar nästan lika mycket poäng borta som HV71 tar hemma, men hemmalagets defensiv har varit ramstark senaste tiden. Å andra sidan har Brynäs gjort minst tre mål senaste 8 matcherna. HV verkar ha lätt för Brynäs hemma och har sex raka vinster men annars tycker jag som sagt att det är svårtippat. 2,3,4 - 2,3,4 Leksand-Karlskrona De två formsvagaste lagen i serien. Oerhört svårt att bedöma Leksand som gjorde nio mål på två matcher mot Frölunda men innan dess bara snittade ett per match över en månads tid. Karlskrona har också gått dåligt men har ändå funkat hyfsat defensivt. Det har också varit målsnålt lagen emellan tidigare med sju mål totalt på tre matcher. Här vill jag nog ha med nollorna på båda lagen, framför allt 0 på Leksand känns intressant. 0,1,2,3 - 0,1,2,3 Alternativt kan man göra lite hål i staketet för att få med några mer avvikande streck på framför allt HV-Brynäs och kanske något högre streck på Frölunda. |
Vill bara meddela att jag drar mig ur bolaget efter kvällens omgång (oavsett resultat).
Tack till de som engagerat sig i bolaget och lycka till :moneybag: |
Jaha, då gör vi ett nytt försök!
Här är dagens rad, gött med ditt inspel Salinger! Frölunda:1,2,3 Linköping:0,2,3,4,5 HV71:2,3,4,6 Brynäs:2,3,4,5 Leksand:0,1,2,3,5 Karlskrona:0,1,2,3 -vid bortaseger får vinstmarginalen max bli 2 mål! -max 22 mål totalt i omgången! -mellan 5 o 12 hemmamål! -minst 5 bortamål! -minst en hemmaseger! -max 4 lag slutar på 2 eller 3 mål! Kom igen, nu kör vi:KO:!!! http://liverattning.se/bomben/2017-0...pottsbombbolag |
Vi står över dagens fotboll o riktar in oss på morgondagen:gun_bandana:
|
Idag behöver vi en oavgjord match för att systemet ska sitta!
Dåligt med tid, så blir bara liverättning. http://liverattning.se/bomben/2017-0...pottsbombbolag |
|
|