![]() |
|
Citat:
|
Det känns som det ska gå att hitta lite intressanta tecken i kvällens omgång, väldigt ovisst på förhand.
Fullt bolag! |
Här är dagens försök, några långskott är iaf med i systemet men det känns riktigt svårt på förhand!
AFC:1,2 Östersund:0,1,2,3 Sundsvall:0,1 Elfsborg:0,1,2,3 Göteborg:0,1,2,3 Hammarby:0,1 Örebro:1,2,3 Häcken:1,2,3,4 -matchen får inte sluta 3-3! -minst 3 hemmamål! -max 8 bortamål! -minst en oavgjord! -minst en bortaseger! -minst ett lag nollar! -max 4 lag slutar på exakt 1 mål! Kom igen, nu kör vi!!!! Någon vänlig själ som kan fixa en liverättning och sedan förklara för mig hur man bär sig åt:ful: |
Citat:
Citat:
2. Skrota reduceringsprogrammet som du normalt använder dig av :evilgrin39: |
Citat:
|
Excel har jag redan, men är sämre på att hantera det:ful: men Calatan o robfri kanske kan bjuda in till en Excel-kurs:yes:
Har du lust att fixa raden imorron Calatan? |
Citat:
|
Kör
|
Hur länge väntar vi på SK att pytsa in pengar?
Skulle behöva lämna in innan 17:30 alternativt väldigt tight inpå spelstopp. |
Citat:
|
Bra om du kan göra klart för inlämning snarast, boss! :hattenav:
|
http://liverattning.se/bomben/2017-0...pottsbombbolag
Ram: Brynäs - HV71 0,1,2,3,4,5,6,(7)-0,1,2,3,4,5,6,(7) Sverige - Ryssland 1,2,3,4,5,6-0,1,2,3,4 Finland - Tjeckien (0),1,2,3,4,(5),(6)-2,3,4,5,6,7 Villkor bl a: Minst 15 och max 24 mål totalt på kupongen. Minst ett av följande villkor sitter: (I) Vinstmarginalen i match A blir max 2 mål (II) Vinstmarginalen i match B blir max 2 mål Max 1 tecken inom parentes sitter. Begränsat med info om systemet idag pga höggravid fru.:hurt: |
Extrapengar mån 1/5, Rullpott tisdag 2/5
Extrapengar imorgon mån 1/5
444 444 kr Spelstopp: 17:29 Djurgården - IFK Norrköping IK Sirius - Jönköping Södra Watford - Liverpool Rullpott tis 2/5 456 274 kr Spelstopp: 18:29 Elfsborg - Östersund Häcken - IFK Göteborg Real Madrid - Atletico Madrid |
|
Inga problem för mig att spela emot Sirius imorgon
A: 01234 - 01234 B: 01 - 2345 C: 012 - 012 |
Blir det lir idag och imorgon?
Kom på att vi spelar inte alltid när det är tre matchers fotboll. |
Vi står över dom här 3-matchersomgångarna.
|
Då kör vi igen, hockey-VM. Man hade ju hoppats på extrapengar på alla Sveriges matcher som förr men verkar inte bli så
|
Vi testar så här idag!!
Sverige:0,1,2,3 Ryssland:0,1,2,4 Finland:1,2,3,5,6 Vitryssland:0,1,3 Tjeckien:2,3,4 Kanada:2,3,4,5 -ej tjeckisk seger under ordinarie tid! http://liverattning.se/bomben/2017-0...pottsbombbolag Kom igen, nu kör vi:KO:!!! |
Fyra allsvenska matcher på kupongen imorgon:
AFC Eskilstuna - AIK Hammarby - Djurgården IFK Norrköping - IFK Göteborg IK Sirius - Halmstad Rullpott: 219 307 kr Spelstopp: 14:59 |
PF, RF och SK behöver fylla på.
|
Jag har inte läst på jättemycket men det jag fastar för är att Halmstad ser intressant ut ur skrällsynpunkt.
Sirius har inlett säsongen bra men de tre senaste matcherna har varit riktigt dåliga. Har kommit till väldigt få avslut, bara totalt 5 avslut innanför straffområdet på de tre senaste matcherna (på de två föregående matcherna mot Elfsborg och Häcken skapade man totalt 14 avslut inom straffområdet). Samtidigt har man släppt till väldigt många avslut mot sig. Har saknat en del ordinarie spelare som även saknas idag. Halmstad har å andra sidan haft en del oflyt det sista. Man har förlorat en rad jämna matcher och skapat jämbördigt med avslut mot t ex Norrköping och Örebro. 0-1,2,3? |
http://liverattning.se/bomben/2017-0...lpottbombbolag
Rejält körigt idag, men här kommer en liverättning iaf |
Citat:
|
Blandad kompott på kupongen imorgon:
Slovakien U21 - Sverige U21 (U21-EM) England U21 - Polen U21 (U21-EM) Tyskland - Chile (Confederations Cup) Örgryte - Degerfors (Superettan) Rullpott: 303 297 kr Spelstopp: 18:59 |
Citat:
|
Fixar du, One?
|
Citat:
|
Kör du! Jag trodde jag skulle få lite tid över idag men det verkar inte så...
|
Jag är sugen på att haka på om det går, har dock aldrig spelat bolagsspel, hur gör jag? :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
ÖIS saknar dessutom viktiga defensiva mittfältaren Andreas Östling p g a avstängning. Tror att Degerfors lättare kan studsa tillbaka efter 4-0-förlusten borta mot starka Varberg än ÖIS som gjorde en riktig plattmatch mot Norrby och fick stryk 5-1 (mer positiva tongångar hos Degerfors än ÖIS efter senaste matcherna). Men jag är delvis ÖISare i mitt DNA, kanske därför jag tvekar att spela Degerfors. Du kanske är modigare. :evilgrin39: (Bonusspel: Sargon Abraham gör mål @ 4,5 hos Unibet (har kommit till dubbelt så många avslut som någon annan i Degerfors de fem senaste matcherna).) |
Längesen senast... kul med en rullpottsomgång i "sommaruppehållet":)
Så här försöker vi! Slovakien:1,2 Sverige:0,2,3 -ej oavgjort! England:0,1,2 Polen:1,2 Tyskland:0,1,2 Chile:1,2,3 -ej tysk seger! Örgryte:0,1,2 Degerfors:1,2,3 Kom igen, nu kör vi:KO:!!! http://liverattning.se/bomben/2017-0...lpottbombbolag |
Du var ju helt rätt på det i Tyskland-Chile och Örgryte-Degerfors, svårt att hitta 3:an på både Slovakien och England. Snyggt försök som vanligt!
Glad Midsommar gänget! |
Hej alla semesterfirare������
Vi fortsätter semestern genom att stå över kvällens trematchers. |
Gissar på att det blir spel ikväll? Fyra matcher på kupongen och 333 333 extra
|
Citat:
|
|
Snart dags igen!
Rullpott på måndag
4 matcher fotboll |
|