![]() |
Nyhetsbrev | Golf and Bet
Från: Golf And Bet ([email protected]) Skickat: den 22 mars 2010 13:53:37 Citat:
|
Tja, låter verkiligen iskallt,
|
Om de nu mot förmodan får igång verksamheten igen lär de behöva ta en ny timeout inom några timmar då 95% av kunderna bums ska ta ut alla sina innehav...
|
Precis, först har de en bunt kunder som redan nu väntar på sin uttagning. Sedan kommer alla som itet omsatt OS-bonusen ännu.
Men får jag mina pengar blir jag glad, fast räknar inte med dem. |
Citat:
|
Ett nyhetsbrev utan nyheter, ganska väntat.
Överrumplade? De fortsatte att erbjuda bonusar för att finansiera de uttag som de första spelarna gjorde. Knappast överrumplade, däremot chanstagande bluffmakare. Jag tror inte ett skit på några "investerare". De som har fått ut pengar har fått sina av de som senare satt in. Skulle vara kul att få namn på någon av dessa "investerare". Men de "vill" väl förmodligen vara "anonyma". |
Tjena, nåt nytt om G&B, sant el.osant
|
Kan ju klippa in det jag posta i går, på annat håll. Mest för att slippa stirra in i nedanstående fler gånger.
Hej Wagner, Det visar sig att du inte har skrivit något på sidan än! Varför inte göra ditt första inlägg idag och bli en del av Sharps.se på en gång! :popcorn: Citat:
|
Citat:
Wagner!!!! Har Tipszonen och Spelombudsmannen lagt ner??? :p |
Citat:
|
Inga news?
|
Mitt förslag är att alla ringer stefan och frågar vad han håller på med. Säg att ni är en större grupp med innestående medel och ni överväger att göra en polisanmälan.
Sen går vi ihop här alla som drabbats. |
Citat:
Jag har redan gjort polisanmälan. ;) |
Citat:
|
Tror det bästa ni kan göra är att polisanmäla vilket vissa redan verkar ha gjort.
Att börja hota är nog ingen vidare bra idé, även om det kan vara lockande. Även om det ser mörkt ut håller jag tummarna att det löser sig och att alla får sina pengar:yes: |
verkar bra att gå ihop, kan det inte komma ut nåt bra av den här soppan?
|
Jag är med att gå ihop!
|
Citat:
|
Citat:
Fick anmälan i brevlådan häromdagen. Brott/Händelse är Bedrägeri med hjälp av internet :cry: |
åh, hur lång tid tog de??
|
Citat:
|
Magstarkt av en kille som har över två miljoner i skulder hos kronofogden, lura folk hit och dit och ändå åka runt i en stripad BMW och bo fint i Helsingborg.
|
Citat:
|
Citat:
|
Har Stefan 2milj i skulder hos kronan?
|
De va inte tokit jobbat - 2 millar - vicken bank ere ? Jag ställer mig i kön direkt!!!
Fast kanske Stefan borde snacka me dirren - 2 milla till o kanske dom kan greja tillbaka dom första 2 med omstart, annars blir de nog inget... |
Citat:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=wyXSc6x4Qco"]YouTube- Stockholmsnatt - Paulo Roberto[/ame] |
Citat:
Och Lemasive :yes: |
vilken bank
Citat:
|
Idag ringde fabror blå och ville hålla ett förhör.
Jag fick förklara min avsikt med anmälan och varför jag kräver pengar av Stefan Gladh. De vill ha kontonummer till Stefan:s konto i FSB. Satt på jobbet och kunde inte få fram detta. Skall kolla om jag har det kvar annars ber jag om hjälp av er andra att få fram detta. Vill även ha gamla nyhetsbrev som Stefan skickat. Polismannen berättade att Stefan var en riktig skojare och att polisen i Helsingborg kommer att ta över ärendet. Tydligen fanns det flera anmälningar mot honom. |
Har även jag gjort en polisanmälan. Men ska jag vara ärlig så tror jag knappast att något kommer hända... men man kan väl hoppas.
|
Hade jag bott i Helsingborg hade jag gjort ett hembesök :)
|
Citat:
|
nu verkar han stängt ner sidan
|
Citat:
Inga nya nyhetsbrev eller liknande från mr.Gladh? |
G&B har nyheter, men varför på engelska?
|
If there are any investors interested you are welcome to contact us.
info @ golfandbet.com :gun_bandana::moneybag: :holms: Kanske |
Citat:
Man kanske skulle lyckas luska fram hur mycket mr.Gladh behöver? Eller så ser han ytterligare ett tillfälle att blåsa någon på pengar. |
DET HÄR DÖK UPP NU!!!!!!!!!!!
Bästa Golf and Bet medlemmar Vi är Be-a-bookie Limited (Irland) www.be-a-bookie.com Vi är kontrakterade av Golf and Bet Limited för att sköta backoffice, fixtures, start-tider, odds och oddsändringar m m för nämnda bolag. Detta har vi gjort fram till dagens datum, trots de icke reglerade sista fakturorna. Eftersom vi naturligtvis inte kan fortsätta att arbeta gratis stänger vi nu denna sajt. Golf and Bet Ltd söker alltjämt finna investerare, och om de gör det kan vi tänka oss att öppna upp sajten igen. Vi vill dock poängtera att vi aldrig haft att göra med penninghanteringen i bolaget, samt att alla depositioner är gjorda i Golf and bet’s bankkonton, vilka vi inte haft insyn i. Om Ni som kunder är intresserade av att ta över sajten (inte bolaget), och spela hos Er själva och dela vinsterna Er emellan, kan detta säkerligen arrangeras. Om någon av Er vill försöka sig på att bli en bookie så hjälper vi gärna till. Ni kan naturligtvis ändra namn och utseende – vi sköter fortsättningsvis gärna alla funktioner för Er mot en rimlig ersättning. Vi beklagar situationen men finner det nödvändigt att (åtminstone tillfälligt) stänga ner. Ni kan kontakta Golf and Bet via email [email protected] MvH Be-a-Bookie Ltd [email protected] |
Har gjort en sökning på hitta.se "Stefan Gladh Helsingborg" får en träff, är det denna mannen som blåst oss?
Vill inte skriva ut pers-nr, mob-nr, adress och dylikt här utifall att det skulle vara så att det inte är han. Vill veta mest av den anledningen att jag ska jävlas tillbaka med en polisanmälan och hade velat ha personnummer och liknande innan jag går till bror blå. Har dock god lust att åka till adressen och daska han i ansiktet lite men är inte så sugen på att få skit för det, och alla kan ju driva ett bolag i KK men detta verkar ju bara vara en regelrätt "cash in cash out and get the fuck outta here"-melodi... sånt diggas inte. |