Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Moneybookers (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/1844-moneybookers/)

Fangtastic 2010-10-06 13:29

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 66082)
Utdrag från ditt bankkonto, CSN, pensionen, lönespec etc.. Borde finnas massor med saker som du får adresserat till dig.

tack, okej de är sant men trodde de var just räkningar som dom var ute efter.:popcorn:

RobinD 2010-10-06 13:37

Citat:

Ursprungligen postat av Fangtastic (Inlägg 66084)
tack, okej de är sant men trodde de var just räkningar som dom var ute efter.:popcorn:

Det har jag svårt att tro, du visar ju ändå bara informationen namn och adress så det bör kvitta vad det är för dokument.

bulle 2011-01-11 21:48

Överskred idag för första gången någon gräns på 10000 kronor på moneybookers och fick något meddelande som jag dum som jag var inte läste igenom så noga. De flesta vet väl vad jag pratar om, vad var det egentligen de ville upplysa om?

Haltmathe 2011-01-11 22:07

Citat:

Ursprungligen postat av rauger (Inlägg 96147)
Överskred idag för första gången någon gräns på 10000 kronor på moneybookers och fick något meddelande som jag dum som jag var inte läste igenom så noga. De flesta vet väl vad jag pratar om, vad var det egentligen de ville upplysa om?

Du måste följa deras instruktioner i meddelandet för att höja din limit.

bulle 2011-01-12 09:59

Ja men det var ju bara bocka i rutan och trycka acceptera. Är det någon som vet vad meddelandet innebar?

Haltmathe 2011-01-12 10:50

Citat:

Ursprungligen postat av rauger (Inlägg 96220)
Ja men det var ju bara bocka i rutan och trycka acceptera. Är det någon som vet vad meddelandet innebar?

Du kanske skulle prova att ställa den här frågan till MB support istället för här.

bulle 2011-01-12 12:21

Citat:

Ursprungligen postat av Haltmathe (Inlägg 96230)
Du kanske skulle prova att ställa den här frågan till MB support istället för här.

Men för helvete vad fan finns det här forumet till för då? Lägg ner ditt skitsnack och svara på frågan istället. Jag kontaktar dom om jag känner för det eller om jag mot all förmodan inte får svar här. Jag vet att det finns flera här som vet vad jag pratar om och det kan eventuellt hjälpa andra i frågan. Det är ingen personlig support jag behöver direkt. :rant:

Freee123 2011-01-12 12:26

Har moneybookers någon mail-support? Alltså en direkt mail-adress dit man kan maila och ställa frågor? Någon som har koll på det, lyckas inte hitta det på deras hemsida...

KP 2011-01-12 12:42

Citat:

Ursprungligen postat av Freee123 (Inlägg 96253)
Har moneybookers någon mail-support? Alltså en direkt mail-adress dit man kan maila och ställa frågor? Någon som har koll på det, lyckas inte hitta det på deras hemsida...

Sökte själv tidigare men fann aldrig. Däremot fanns det att man via sidan kan kontakta dom.

Du har annars [email protected] som du kan maila, de brukar svara på annat med.

Haltmathe 2011-01-12 12:47

Citat:

Ursprungligen postat av rauger (Inlägg 96250)
Men för helvete vad fan finns det här forumet till för då? Lägg ner ditt skitsnack och svara på frågan istället. Jag kontaktar dom om jag känner för det eller om jag mot all förmodan inte får svar här. Jag vet att det finns flera här som vet vad jag pratar om och det kan eventuellt hjälpa andra i frågan. Det är ingen personlig support jag behöver direkt. :rant:

Näe men hur fan ska nån veta vad som står just i ditt meddelande.
Det kommer ju info lite då och då.
Vill du att man ska svara vad som stått i alla sedan kontot öppnades??:idiot::idiot::idiot::idiot::idiot::idi ot::idiot::idiot:

GianniAgnelli 2011-01-12 12:48

Citat:

Ursprungligen postat av rauger (Inlägg 96250)
Men för helvete vad fan finns det här forumet till för då? Lägg ner ditt skitsnack och svara på frågan istället. Jag kontaktar dom om jag känner för det eller om jag mot all förmodan inte får svar här. Jag vet att det finns flera här som vet vad jag pratar om och det kan eventuellt hjälpa andra i frågan. Det är ingen personlig support jag behöver direkt. :rant:

Jag blev arg redan igår när jag såg ditt första inlägg och hoppades att ingen skulle hjälpa en person som dig som är nonchalant med sina pengar. När du mot förmodan får hjälp fortsätter du ställa idiotiska frågor och blir sedan arg på personen när han kommer med förslaget att du ska kontaka deras support.

1. Du är medveten om att du har nått ett transaktionstak för dina pengar.
2. Du får ett kort meddelande av moneybookers men har inget intresse av att läsa det själv utan förväntar dig att någon här ska göra jobbet för dig.
3. Du får hjälp och blir sedan arg när personen inte kan ge dig svar på alla dina frågor.

Det är dina pengar och har man så lite intresse av att veta vad som händer med dessa förtjänar man ingen hjälp enligt min mening. Speciellt inte när man beter sig som du gör mot de personerna som hjälper dig.

Mvh

LosKrikon 2011-01-12 12:58

Citat:

Ursprungligen postat av rauger (Inlägg 96250)
Det är ingen personlig support jag behöver direkt. :rant:

Det är ju precis det du behöver...

bulle 2011-01-12 15:04

Citat:

Ursprungligen postat av Haltmathe (Inlägg 96258)
Näe men hur fan ska nån veta vad som står just i ditt meddelande.
Det kommer ju info lite då och då.
Vill du att man ska svara vad som stått i alla sedan kontot öppnades??:idiot::idiot::idiot::idiot::idiot::idi ot::idiot::idiot:

Vadå MITT meddelande? Alla som når 10 000 kr får detta meddelande idiot?

bulle 2011-01-12 15:12

Citat:

Ursprungligen postat av GianniAgnelli (Inlägg 96259)
Jag blev arg redan igår när jag såg ditt första inlägg och hoppades att ingen skulle hjälpa en person som dig som är nonchalant med sina pengar. När du mot förmodan får hjälp fortsätter du ställa idiotiska frågor och blir sedan arg på personen när han kommer med förslaget att du ska kontaka deras support.

1. Du är medveten om att du har nått ett transaktionstak för dina pengar.
2. Du får ett kort meddelande av moneybookers men har inget intresse av att läsa det själv utan förväntar dig att någon här ska göra jobbet för dig.
3. Du får hjälp och blir sedan arg när personen inte kan ge dig svar på alla dina frågor.

Det är dina pengar och har man så lite intresse av att veta vad som händer med dessa förtjänar man ingen hjälp enligt min mening. Speciellt inte när man beter sig som du gör mot de personerna som hjälper dig.

Mvh

För det första, kan du visa mig exakt var det står att jag fick hjälp? Det var någon som senare visade sig vara en idiot som skriver att jag ska maila deras support. Det kan väl vilken femåring som helst räkna ut att man kan göra men så kan man väl svara på vartenda inlägg här i så fall eftersom alla svar finns på google. Meningen var att starta en DISKUSSION om som han uppenbarligen inte förstod. Nog om det.

För det andra, har MINA pengar ingenting med det här att göra. Hur jag behandlar mina pengar har inte med saken att göra. Frågan var vad som händer när man slår i taket på 10000 kr.

MVH

LosKrikon 2011-01-12 15:16

Vilket jävla tjafsande. Duger inte svaren, fråga inte!

"MVH" <-LOL

Jag röstar för BAN!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved