Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Moneybookers (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/1844-moneybookers/)

Jonken 2011-01-12 17:29

Gå bara in på View limit på deras hemsida så ser du förhoppningsvis själv vad "felet" är. Verifiera fler uppgifter eller nöj dig med 10k på 90 dagar..
Men framför allt, läs igenom dina framtida meddelanden så vi slipper sånt här.:ful:

Vlad 2011-01-12 17:33

Det logiska svaret på frågan kom tyvärr till slut,var bra klass på tråden annars :popcorn:

gentile/GianniAgnelli :hattenav:

bulle 2011-01-12 17:42

Citat:

Ursprungligen postat av Jonken (Inlägg 96360)
Gå bara in på View limit på deras hemsida så ser du förhoppningsvis själv vad "felet" är. Verifiera fler uppgifter eller nöj dig med 10k på 90 dagar..
Men framför allt, läs igenom dina framtida meddelanden så vi slipper sånt här.:ful:

Tack jonken ;)

De flesta missuppfattade vad jag skrev från början. Den enda som förtjänar en ursäkt från min sida är Haltmathhe. Ni andra bör tänka på vad ni slänger ur er i framtiden :thumbdown:

Hoppas ni fann den här tråden lika underhållande som jag i chatten

MVH

iCash 2011-01-12 18:08

Nog med OT snack nu! \MOD

Ossian 2011-01-25 22:49

Någon som har erfarenhet av moneybookers som kan hjälpa mig här?. Fick ett mail om att verifiera mitt konto genom att skicka in scannad kopior på körkort och en räkning. Gjorde detta igår enom att ladda upp dokumenten på deras hemsida enligt instruktionerna i mailet, men har fortfarande inte hört något. Är det någon som vet om man ska göra något mer, eller hör de av sig när de verifierat kontot?

Jag menar kan det ta ett par dagar? Eller har jag missat något?

comprende 2011-01-25 22:53

Citat:

Ursprungligen postat av Ossian (Inlägg 99975)
Någon som har erfarenhet av moneybookers som kan hjälpa mig här?. Fick ett mail om att verifiera mitt konto genom att skicka in scannad kopior på körkort och en räkning. Gjorde detta igår enom att ladda upp dokumenten på deras hemsida enligt instruktionerna i mailet, men har fortfarande inte hört något. Är det någon som vet om man ska göra något mer, eller hör de av sig när de verifierat kontot?

Jag menar kan det ta ett par dagar? Eller har jag missat något?

minns inte till 100% men ett tips är att logga in på deras hemsida och kanske där se hur din status ligger. men det kanske du redan har gjort antar jag.

Ossian 2011-01-25 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av comprende (Inlägg 99980)
minns inte till 100% men ett tips är att logga in på deras hemsida och kanske där se hur din status ligger. men det kanske du redan har gjort antar jag.

Japp har loggat in. Det står fortfarande verify under adress, men under credit card står det verified. Det jag undrar är egentligen om de inte behandlat mitt ärende ännu. Eller om det är något annat fel. Försökt hitta svaret i deras FAQ osv, men kan inte hitta något om hur lång tid det tar att behandla ett ärende för dem.

comprende 2011-01-25 23:05

maila dem, är nog lika bra att fråga.

Ossian 2011-01-25 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av comprende (Inlägg 99994)
maila dem, är nog lika bra att fråga.

Det är det som är problemet...hittar ingen mailadress förutom för VIP-kunder. Annars verkar de vilja att man sköter allt själv.

comprende 2011-01-25 23:22

jag har mailat dem, wait. skickar ett pm om jag hittar det inom nån minut

Snittgurkan 2011-01-26 00:00

Citat:

Ursprungligen postat av Ossian (Inlägg 99975)
Någon som har erfarenhet av moneybookers som kan hjälpa mig här?. Fick ett mail om att verifiera mitt konto genom att skicka in scannad kopior på körkort och en räkning. Gjorde detta igår enom att ladda upp dokumenten på deras hemsida enligt instruktionerna i mailet, men har fortfarande inte hört något. Är det någon som vet om man ska göra något mer, eller hör de av sig när de verifierat kontot?

Jag menar kan det ta ett par dagar? Eller har jag missat något?

Det tog mig 5 dagar att fått kontot upprättat efter insättning.
Fick ta en skärmdump på insättningen från banken.

Jag mailade [email protected].

Snittgurkan 2011-02-16 14:04

Transaktioner.
 
Funderar att ta ut pengar från Moneybookers. Till saken hör att dem tar ut en avgift på €1.8 när man för tillbaka pengar till det konto, som man satte in ifrån.

Det blir väldigt mycket pengar till slut, om man håller på med transaktioner fram och tillbaka. Jag läste i tråden att man kan lösa problemet med avgifter, om man blir VIP-kund, men så mycket pengar som krävs har jag inte, så man kan bli det.

Finns det någon annan lösning på problematiken? Hur gör ni?

Var inne på SE-banken för att få information, då jag hört från annat håll att det skulle fungera kostnadsfritt, om man hade konto hos dem. Men dessvärre så visste dem ingenting om detta heller.

Donald 2011-02-16 14:11

Citat:

Ursprungligen postat av Snittgurkan (Inlägg 106009)
Funderar att ta ut pengar från Moneybookers. Till saken hör att dem tar ut en avgift på €1.8 när man för tillbaka pengar till det konto som man satte in ifrån.

Det blir väldigt mycket pengar till slut om man håller på med transaktioner fram och tillbaka. Jag läste i tråden att man kan lösa problemet med avgifter om man blir VIP-kund, men så mycket pengar som krävs har jag inte, så man kan bli det.

Finns det någon annan lösning på problematiken? Hur gör ni?

Var inne på SE-banken för att få information då jag hört från annat håll att det skulle fungera kostnadsfritt om man hade konto hos dem. Men dessvärre så visste dem ingenting om detta heller.

Testat att ta ut pengar från något nöjesbolag?

Snittgurkan 2011-02-16 14:18

Citat:

Ursprungligen postat av Kalle (Inlägg 106013)
Testat att ta ut pengar från något nöjesbolag?

Hehe, vad menar du med nöjesbolag?

jg_ 2011-03-15 23:54

Blir inte riktigt klok på va deras mastercard innebär, är det som ett vanligt kontokort? Om det nu är mastercard kan man handla utomlands med det? Typ thailand? Är det avgifter om man använder det? Finns säkert svar på deras sida men lite lat får man allt vara =)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved