![]() |
Migge- du måste inse att allt är ett spel för galleriet, ett sätt att se till att partikamrater, vänner, bekanta osv har jobb i några år med att utreda det som redan varit utrett , samt komma till slutsatser som inte påverkas av utredningen OM det någonsin sker en förändrning.
Geshäft! |
Citat:
|
Har svårt att se att det skall kunna bli bättre än vad det är nu.
Vad mig anbelangar får dom gärna hålla på och utreda härifrån till evigheten. |
|
Citat:
Citat:
:hurt: |
Citat:
Citat:
|
Med lika villkor blir travet en vinnare i spelutredningen
https://www.travsport.se/article/2.292/1.509997 |
Citat:
Det är genuint oroande att monopolet börjar skaka i fogarna och att det finns idioter som tror att vi spelare kommer att få det bättre. Vi har förfan kunnat spela på en i princip helt avreglerad marknad fram tills nu. |
Citat:
Citat: Limmad efter en dag på egna spel på skidskyttet. Voidar godtyckligt uppenbart felsatta odds i efterhand efter att först ha accepterat extra insatser manuellt. Dröjde åtskilliga dygn innan de accepterade dokument och uttag. En av de sämsta bookies det finns därute. Kambis odds är så jävla lätta att slå att jag också har tvingats gå många omvägar för att få tag i dem, men det tar slut så snabbt att jag i princip har gett upp. |
Citat:
Efter att Frankrike dumpade sitt monopol och införde ett licenssystem, har de fått spelbolag med hög återbetalning? |
Citat:
|
Citat:
|
De styrande i Svensk travsport har alla något fel i skallen.
De tänker som Sovjetstyrande på 70-talet, att de är något slags rättesnöre för hur saker ska skötas. Det finns en internationell spelmarknad som skiter i dessa dårar, och det lär de snart märka. Citat:
|
Ja vem fan bryr sig om ATG.
|
Citat:
|