![]() |
Coral.co.uk
Någon som vet vad som har hänt med denna tomtebok?
Har inte kunna komma in på hemsidan på en vecka typ, har nog pengar liggandes där. Har de scammat och gått upp i rök eller? |
Vad jag vet är Coral och Eurobet samma.
Så hör med supporten på eurobet. edit: http://coral.co.uk/ fungerar fint för mig. |
Contact Us
Whatever question or comment you may have, please feel free to contact our Customer Care Team. We also welcome feedback on your experiences and views of the Coral.co.uk site as this will help us to continually improve the service we offer you. Forgotten your username and/or password? Retrieve your username and update your password online or call us on 0800 440011. Send us an E-Message or, if you are already logged in, you can also use our direct messaging system via the Options menu in the header of each page. If using the E-message system please ensure that your email account is configured to accept mail into the Inbox from [email protected] otherwise all replies may be filtered to the ‘Junk’ inbox. TELEPHONE Call us on 0800 440011, Monday - Sunday between 7am and 11pm (customers outside of the UK please use 0044 208 507 6410). |
Error: the page your attempting
to reach does not exist. Click here to return to the Coral.co.uk home page. If you got here by typing in a URL, make sure the capitalization and punctuation are correct, then try again. If this page was bookmarked please return to the home page and update your bookmarks or favourites in your browser. If you believe there is a problem with a link on this site, please email any information you think may help us to track down the problem. |
|
Får samma fel som RobinD faktiskt, sitter dock på mobiltbredband just nu om det kan vara en sån grej!?
|
Citat:
|
Sitter nu på det fasta nätet och då fungerar det utan problem så kan vara lär vara nåt dns problem nånstans som gör att det inte lirar.
|
|
Satte in 3k på sidan för några veckor sen. Spelade rubbet på en tennismatch och vann. Fick mail om verifikation osv som jag skickade in för en vecka sen. Har sedan dess inte hört något från vare sig verifikationsavdelningen eller supporten (trots flera uppmanande mail). Inte heller kan jag logga in på mitt konto. Någon annan med problem? På väg att konka?
|
Citat:
|
De återöppnade mitt konto idag. Två veckor efter att jag skickat in dokumenten. Krävdes dock att jag ringde till deras engelska support och påminde dem. Var dock inte limiterad vilket jag misstänkte att jag skulle vara :cheers:
|
Citat:
Kan tyckas märkligt att en sajt inte vill ha omsättning så snabbt som möjligt...såna här verifikationer går ju oftast igenom inom 24h på andra sajter. |
Fick mail nu från Coral:
Citat:
|
Nu när jag skulle göra uttag har dom tagit bort skrill som alternativ vilket var min insättningsmetod.Banktransfer finns inte heller...vad är detta för clowner!
Måste man regga visakort för att sen kunna ta ut samma väg...vilket innebär tid,avgifter,ytterligare valideringar. Naturligtvis svarar dom inte på mail så det blir väl att ringa igen :thumbdown: |
Citat:
|
Coral går från klarhet till klarhet, jag var dum nog att ställa frågan till supporten hur jag ska ta ut mina pengar då mb inte längre finns som option. efter 4 dagar får jag svaret att jag måste sätta in pengar via mb för att sedan kunna ta ut. Nu finns ju dock inte den möjligheten så det blir ju svårt...Men inte nog med detta, de konfiskerar dessutom hela balansen på kontot (ett par tusen), utan vidare förklaring.
Och där står vi nu, de vägrar svara på mail, kontot är fortfarande öppet, men alla pengar har flyttats till "a separate balance under investigation", vad är det här för kalle anka-fasoner. kan sägas att jag spelat där i flera år, har ett fullt verifierat konto och gjort mängder med in och uttag utan problem. Hur går man vidare härifrån, ska det gå så långt att man behöver vända sig till licensutgivaren och i förlängningen en polisanmälan? |
När tog dom bort det? Satte in senast där för 10dgr sen via skrill och testade nu utan och sätta in och kan iaf välja skrill och allt ser ut som vanligt?
|
Citat:
|
Jag kan inte heller välja skrill för insättning och uttag. Har kört med skrill för tidigare transaktioner.
De gjorde ju en liten ny design på sidan i början på oktober, i den vevan måste skrill ha försvunnit. Jag kan inte heller se kontohistorik före 11 oktober. Jag borde vara i en liknande situation som Semicolon |
Det som vart problemet för mig sen den designändringen är att jag inte kan klicka in odds i betslipen rätt ofta, måste logga ut och in igen och sen funkar det. Oavsett webbläsare.
|
Ääääntligen fick man ut sin kosing från denna clownsajt.
Det krävdes två veckors telefontjatande på begåvningsreserven därborta. Av någon anledning har dom ju dumpat skrill så mina alternativ var för dom att göra en manuell banktransfer där dom ville ha en kopia av mitt "bankstatement"..ingen skärmdump från din internetbank,ingen bic eller iban kod,utan en kopia av pappersversionen av ditt kontoutdrag!! Dom kämpar verkligen att göra allt maximalt komplicerat. Andra alternativet var att göra minimum deposit med Neteller och få allt tillbaka dit.Eftersom jag har neteller lät detta enklast....men icke! Dom skyfflar pengarna mellan olika balance accounts och skickar hjärndöda intetsägande klipp o klistra mail. Så igår ringde jag igen,repeterade hela faderullan och undrade "what tha fuck is going on"!! Då tog det skruv och hon pratade genast personligen med ekonomiavdelningen som bad så mycket om ursäkt och lovade att degen skulle finnas på netellerkontot idag....vilket den gjorde!!Tjohoo! Hoppas ni andra lyckas få ut era pengar också.Lycka till. |
Citat:
|
Har ni fått någon förklaring varför Skrill är borta? Blir tillgängligt igen?
Ett annat sätt för uttag kan ju vara att sätta in litet belopp med visa för att senare kunna begära uttaget där. |
Citat:
Under tiden ligger pengarna på någon separat kontobalans och jag kan inte ens se dem... |
Jag gjorde en insättning med visakort för att få ett uttagsmetod registrerad. Gjorde sedan uttag av hela saldot vilket tog 3-4dagar.
|
Skojare
Förra fredagen så gjorde jag min första insättning på Coral. Satte in 250 kronor och la mitt spel. Fick en kort stund efter insättningen ett mail om att jag måste skicka in "proof of ID" så jag skickade in kopia av mitt pass och tog en skärmdump från mitt bankkonto och skickade in. Glömde/tänkte in på att lägga till mitt username då jag aldrig har behövt det innan då jag har fått skicka in id vid liknande situationer.
Så i måndagskväll skulle jag logga in och fick då meddelandet att mitt konto var fryst eller liknande och fick mailet som jag fick vid deposit om att skicka in proof of ID så jag skickade ett mail till deras kundservice och frågade varför min dokumentet inte hade godkänts och jag inte med mitt username då jag som redan nämnt inte brukar behöva det. Notera också att jag använde samma mail när jag skickade in mina dokument och mailade kundservice som kontot är reggat på. Men inget svar från kundservice där inte. Skulle testa att logga in igår men kommer inte in så idag testarde jag igen att skicka in samma dokument plus skärmdump från själva köpet med och lägger till mitt username och väntar en stund (spelbolag brukar i regel vara snabba när det gäller insättningar) och testar att logga in. Givetvis så funkar det inte och nu står det att kontot är suspended och att jag måste ringa till dem. Är det någon som varit med om något liknande tidigare och som vet hur lång tid det tar för dem att bekräfta ett par dokument? Och hur lång tid det tar för kundservice att svara. Hoppas fan inte att jag behöver ringa, orkar verkligen inte med det. Pajasbolag är vad det är. |
Dom är sjuuuuukt långsamma, men har du alla papper i ordning är min erfarenhet att det ordnar sig till slut. Man får dock vara på dem som en igel för de verkar ha noll intern kommunikation mellan sina anställda och är i största allmänhet helt jävla otroligt långsamma med att lösa sina ärenden.
Min uppfattning är dock att de inte är några skojare utan endast brutalt ineffektiva. |
Citat:
|
Har problemet när jag ska ringa att det inte går helt enkelt. Har testat med både UK och Gibraltar kod och att ta bort första nollan ur numret (0800-44-0011) och allt annat möjligt. Nån som kan berätta hur ni gick till vida när ni skulle ringa dem?
|
i mina gamla loggar på telefonen står det 0044-1483-7714-11.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men fick nyss detta mail så ska testa att logga in när jag kommer hem (men lär väl bli ett helvete att få adressen godkänn sen). Men tack för hjälpen Semicolon, ska spara det numret.:) "Thank you for your email. I have personally chased this up for you and spoken to the Verification team. They have informed me that they have been able to verify your age, so you are now able to log in to your account and play games, however, your proof of address wasn't accepted as it was a screen shot. We will need a photograph, scan or physical copy of your proof of address. Once we have this, we can verify your account and you can make withdrawals again. Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact either myself or another member of the team. Alternatively, you can contact us on 0800440011, where an advisor will be happy to help." |
Givetvis så ska det fucka upp att logga in så för begära nytt lösenord vilket givetvis också tar en satans tid att skicka.
|
Haha, verkar som Bwin fått en konkurrent i kampen om Världens Sämsta Kundtjänst.
|
Citat:
|
Citat:
|
Någon som fortfarande spelar där? Är de lika tröga/ovilliga att betala ut? Erfarenheter av att bli limiterad snabbt?
|
Fick detta i mailen idag. Har spelat 8 spel mellan juli och september och omsatt c:a 3k. och tjänat en femhundring. Visst, har kollat lite på oddsportal och dylikt. För en månad sedan fick jag ett mail om att jag inte kommer att få några bonusar och sådant heller. Jag är välkommen att spela på deras övriga produkter.
Hi xxx, We need to advise that as a result of a trading review we will no longer be able to accept sports bets from your Coral account. Your account will remain open and you are welcome to make full use of our Casino, Live Casino, Slots, Games, Bingo & Poker products. This decision has been made in accordance with our terms & condition which can be viewed HERE. We hope that you will continue to enjoy using our wide range of products. As part of our regulatory responsibilities, we are required to verify the identity of all new account holders. Please note that any new accounts that are suspected to be linked to this account, in accordance with our company policy, will be closed. Kind Regards |
Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved