Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-28, 11:43   #1
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Coral.co.uk


Någon som vet vad som har hänt med denna tomtebok?

Har inte kunna komma in på hemsidan på en vecka typ, har nog pengar liggandes där. Har de scammat och gått upp i rök eller?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 11:46   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Vad jag vet är Coral och Eurobet samma.
Så hör med supporten på eurobet.

edit: http://coral.co.uk/ fungerar fint för mig.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 11:48   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Contact Us

Whatever question or comment you may have, please feel free to contact our Customer Care Team.


We also welcome feedback on your experiences and views of the Coral.co.uk site as this will help us to continually improve the service we offer you.


Forgotten your username and/or password? Retrieve your username and update your password online or call us on 0800 440011.

E-MAIL

Send us an E-Message or, if you are already logged in, you can also use our direct messaging system via the Options menu in the header of each page.


If using the E-message system please ensure that your email account is configured to accept mail into the Inbox from [email protected] otherwise all replies may be filtered to the ‘Junk’ inbox.

TELEPHONE

Call us on 0800 440011, Monday - Sunday between 7am and 11pm (customers outside of the UK please use 0044 208 507 6410).
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 11:52   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Error: the page your attempting
to reach does not exist.

Click here to return to the Coral.co.uk home page.

If you got here by typing in a URL, make sure the capitalization and punctuation
are correct, then try again.

If this page was bookmarked please return to the home page and update your bookmarks or favourites in your browser.
If you believe there is a problem with a link on this site, please email any information you think may help us to track down the problem.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 12:07   #5
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

http://62.7.228.101
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 12:08   #6
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Får samma fel som RobinD faktiskt, sitter dock på mobiltbredband just nu om det kan vara en sån grej!?
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 13:15   #7
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Får samma fel som RobinD faktiskt, sitter dock på mobiltbredband just nu om det kan vara en sån grej!?
Får också samma fel, sitter inte på mobilt bredband. Eurobet funkar dock, och som tur är är jag reggad på dem av de två.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 15:19   #8
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Sitter nu på det fasta nätet och då fungerar det utan problem så kan vara lär vara nåt dns problem nånstans som gör att det inte lirar.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 15:32   #9
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

http://sports.coral.co.uk/sport/en#/frontpage

denna länk fungerar för mig
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 16:40   #10
 
HL333982s avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 226
Sharp$: 1331


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Satte in 3k på sidan för några veckor sen. Spelade rubbet på en tennismatch och vann. Fick mail om verifikation osv som jag skickade in för en vecka sen. Har sedan dess inte hört något från vare sig verifikationsavdelningen eller supporten (trots flera uppmanande mail). Inte heller kan jag logga in på mitt konto. Någon annan med problem? På väg att konka?

Senast redigerad av HL333982 den 2012-08-06 klockan 16:42.
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 16:46   #11
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HL333982 Visa inlägg
Satte in 3k på sidan för några veckor sen. Spelade rubbet på en tennismatch och vann. Fick mail om verifikation osv som jag skickade in för en vecka sen. Har sedan dess inte hört något från vare sig verifikationsavdelningen eller supporten (trots flera uppmanande mail). Inte heller kan jag logga in på mitt konto. Någon annan med problem? På väg att konka?
Nej, det tror jag inte. Dom är däremot jävligt sega med sina verifications. man får ligga på dem. Dock inga som helst problem i övrigt när allt sen var kirrat.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 13:50   #12
 
HL333982s avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 226
Sharp$: 1331


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

De återöppnade mitt konto idag. Två veckor efter att jag skickat in dokumenten. Krävdes dock att jag ringde till deras engelska support och påminde dem. Var dock inte limiterad vilket jag misstänkte att jag skulle vara
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 18:58   #13
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 14
Sharp$: 262
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HL333982 Visa inlägg
De återöppnade mitt konto idag. Två veckor efter att jag skickat in dokumenten. Krävdes dock att jag ringde till deras engelska support och påminde dem. Var dock inte limiterad vilket jag misstänkte att jag skulle vara
Skickade in dokument förra veckan,inte hört ett skit men som tur hittade denna tråd och ringde.Dom lovade ta tag i det ikväll.
Kan tyckas märkligt att en sajt inte vill ha omsättning så snabbt som möjligt...såna här verifikationer går ju oftast igenom inom 24h på andra sajter.
Putte77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 16:07   #14
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Fick mail nu från Coral:

Citat:
I am writing to inform you that your account with Coral.co.uk has been closed. As of now, no further bets can be taken and any accepted in error will be declared void regardless if they win or lose. This decision to close your account has been made by our Trading department and is purely for commercial reasons.
Det roliga i sammanhanget är att jag aldrig haft ett konto hos Coral. Jag hade ett hos Eurobet, men det stängde de ner för typ ett år sen. Man blir lite brydd.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-29, 12:51   #15
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 14
Sharp$: 262
Standard

Nu när jag skulle göra uttag har dom tagit bort skrill som alternativ vilket var min insättningsmetod.Banktransfer finns inte heller...vad är detta för clowner!
Måste man regga visakort för att sen kunna ta ut samma väg...vilket innebär tid,avgifter,ytterligare valideringar.
Naturligtvis svarar dom inte på mail så det blir väl att ringa igen
Putte77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td