Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Allt om Pinnacle sports 2018: bonus, bonuskod, odds, uttag, regler, villkor, problem mm (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/8736-allt-om-pinnacle-sports-2018-bonus-bonuskod-odds-uttag-regler-villkor-problem-mm/)

DamageINC 2013-08-26 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av maddmax (Inlägg 269439)
Jag har varit med om liknande (de senaste gångerna har det varit till min fördel dock). Jag misstänker att de har automatiserad rättning och att alla HCP-spel på en match rättas samtidigt. Vissa HCP-spel kan vara avgjorda (som ditt) vid en avbruten match, men andra inte.

Skulle tippa att det är för att inte göra regler och kodning mer komplicerade än nödvändigt.

Ok, tack. Man kan ju tycka att det inte vore allt för knepigt att ha "void unless already decided" men det är som det är. Jag har tjänat på det vid några tillfällen också.

maddmax 2013-08-26 21:51

Citat:

Ursprungligen postat av DamageINC (Inlägg 269530)
Ok, tack. Man kan ju tycka att det inte vore allt för knepigt att ha "void unless already decided" men det är som det är. Jag har tjänat på det vid några tillfällen också.

Ja, jag håller med, men samtidigt är det inte ett större problem anser jag. Och det anser väl Pinnacle också. Stora tennis-spelare är medvetna om detta och agerar därefter.

O andra sidan, förstår jag att det kan bli ett problem om oddsbörser inte har samma regler.. Aja, Pinnacle is still the shit. :)

maddmax 2013-09-04 14:27

Pinnacle går ner i minst en timme vid midnatt idag för servervård. Kom ihåg att ha lagt era spel innan!

Semicolon 2013-09-13 18:40

Funkar inte att logga in på pinnen via datorn, men funkar med mobilappen, någon mer med samma problem?

henke111 2013-09-13 18:51

Citat:

Ursprungligen postat av Semicolon (Inlägg 273254)
Funkar inte att logga in på pinnen via datorn, men funkar med mobilappen, någon mer med samma problem?

Inga problem för mig :)

Seebbo 2013-09-20 17:49

Igår spelade jag Gais +0.5. Någon som har koll på hur dom hanterar om nu segern kommer tilldelas Gais i efterhand? Blir det void eller förlorat spel för Bajen "vann" ju faktiskt matchen?`

Wagner 2013-09-20 18:23

Resultatet står sig vad än svenska fotbollsförbundet hittar på i efterhand.

Plux 2013-09-28 12:37

Varför kan dom inte göra lite smartare och snyggare sida? Såg att 2an på matchen tottenham - chelsea steg till 3.43 på pinnacle och jag gick blixtsnabbt in för att lägga ett bet. 15 minuter och ett flertal buggar senare lyckades jag komma till insatsmenyn men oddset hade sjunkit till 3.23. Spelar väldigt ofta på pinnacle iom bra odds men jag förstår inte varför de inte har en mer användarvänlig sida. När jag tryckte på någon liga hände ingenting, bytte då till asiatisk vy men då gick det inte att lägga några vad

martinsson 2013-09-28 12:46

Ja, den kan vara riktigt jobbig ibland, får lägga spelet 3-4 gånger för att det faktiskt ska bli något.

Galeocerdo cuvier 2013-09-28 14:07

Håller med om att Pinnacle alltid segar för mig. Händer inget ofta när jag trycker på en specifik liga.

henke111 2013-09-28 16:39

Layouten på sidan är det väl inget fel på? Väldigt enkel och bra att använda. Att den skulle vara långsam har inte jag märkt av alls. Kan det bero på er uppkoppling eller webbläsare? :)

ChrisWaddle 2013-09-29 11:48

Har också haft problem senaste veckorna. Har inget med browsern att göra.

Shell Peppe 2013-10-03 17:40

MÖG Pinne!

Kommer inte in vare sig på stationära eller mobben.

martinsson 2013-10-03 17:45

Hi X, appreciate the note. The site is down temporarily, but our people are working on it and will have it up shortly.

maddmax 2013-10-03 17:45

:sad44:

Dock verkar det som de arbetar på det (från twitter):
Citat:

Our people are aware of the issue and working to fix it now. We'll post when we have more info. TY for your patience.