Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-05, 22:29   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 197
Sharp$: 15232
Standard

Allt om Pinnacle sports 2018: bonus, bonuskod, odds, uttag, regler, villkor, problem mm


HAR FÖR NÄRVARANDE INTE SVENSK SPELLICENS!


Uppdaterad januari 2019

Bonus: Ingen, tyvärr.
Pinnacle erbjuder inga bonusar utan deras styrka är istället höga odds och inga limiteringar.

Skattefritt: Ja

Fördelar:
+ Oftast marknadshögst odds
+ Hög utbetalningsprocent
+ Tar emot störst insatser av alla spelbolag
+ Limiterar inte
+ Världens största spelbolag sett till omsättning

Summering:
PinnacleSports är för spelbolagsbranschen vad IKEA är för möbelbranschen, ett spelbolag som lever på små marginaler men med stor omsättning. De har valt att inte erbjuda några bonusar eller lojalitetsprogram utan lägger istället all krut på att erbjuda det högsta oddset på alla marknader, och med branschens högsta utbetalningsprocent lyckas de med att ligga i toppen för det mesta. PinnacleSports är ett spelbolag varje sharp har eftersom de är måna om sina användare och limiterar inte enskilda spelare, utan sätter maxinsats på hela marknaden istället. När maxinsatsen nås, justeras oddset och en ny maxinsats sätts igen.

Klicka på loggan för att registrera dig och öppna ett konto:


Kontakt: [email protected].
Regler och villkor: http://www.pinnaclesports.com/Rules

I den här tråden kan ni komma med klagomål/beröm och frågor till/om PinnacleSports.
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-05, 22:29   #2
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 197
Sharp$: 15232
Standard

-Inlägg reserverat för vanliga frågor-
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 16:13   #3
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Jag gillar amerikansk sport väldigt mycket men tyvärr finns det inte mycket att satsa på då jag mest är medlem på sidor inom EU.

Har funderat på Pinnacle men undrar Ni som spelar; Skattar ni era vinster elelr hur går det till? (Svara anonymt om ni önskar)
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 17:11   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fragan ar nagot mer komplicerad an sa men det korta svaret ar nej.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-18, 12:37   #5
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1
Sharp$: 662
Standard

Vad står pk för? Är det möjligtvis pengarna tillbaka vid oavgjort?
Vad är rotation number?
500m är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-18, 12:50   #6
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 500m Visa inlägg
Vad står pk för? Är det möjligtvis pengarna tillbaka vid oavgjort?
Vad är rotation number?
PK är draw no bet, ja.

Rotation number är marknadens nummer helt enkelt, så att alla kan referera till samma spel/marknad.

Rekommenderar google. Bra sökmotor
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-18, 23:55   #7
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1088
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
Jag gillar amerikansk sport väldigt mycket men tyvärr finns det inte mycket att satsa på då jag mest är medlem på sidor inom EU.

Har funderat på Pinnacle men undrar Ni som spelar; Skattar ni era vinster elelr hur går det till? (Svara anonymt om ni önskar)
Vill gärna också ha svar på den frågan.. jag funderar på regga mig där.. Hur funkar skattningen.. Pm please.
mvh
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-19, 05:03   #8
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Vill gärna också ha svar på den frågan.. jag funderar på regga mig där.. Hur funkar skattningen.. Pm please.
mvh
https://www.sharps.se/forums/107740-post18.html
Rekommenderar dig att läsa hela tråden.

Sök även på forumet efter "skatt" så kommer fler nyttiga träffar upp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fireas (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-29, 10:35   #9
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 168
Sharp$: 579
Standard

25 dollar i uttagsavgift ,riktigt sjukt. Inte ens Unibet / Bet365 har en sådan ocker avgift. Dock så är de jäkligt snabba med uttagen (brukar ta 5 min till neteller/moneybookers.

Senast redigerad av anre24 den 2011-10-29 klockan 10:36.
anre24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-29, 10:44   #10
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anre24 Visa inlägg
25 dollar i uttagsavgift ,riktigt sjukt. Inte ens Unibet / Bet365 har en sådan ocker avgift. Dock så är de jäkligt snabba med uttagen (brukar ta 5 min till neteller/moneybookers.
Du har ett fritt uttag per månad med moneybookers. Det är uttag utöver denna som kostar. Jag gör alltid uttag början på månaden och sätter in vartefter jag behöver. Oftast räcker det med några stycken sedan rullar den på av sig själv till nästa månad.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 21:25   #11
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Stämmer det att Pinnacle har ändrat sina tennisregler, från 2sets > 1 ball ?

Eller har jag bara hört ett felaktigt rykte
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 23:35   #12
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Stämmer det att Pinnacle har ändrat sina tennisregler, från 2sets > 1 ball ?

Eller har jag bara hört ett felaktigt rykte
https://www24.pinnaclesports.com/mem...on.asp?ID=3286

Spoiler:
Retirement or Disqualification:

Head to Head Matchups:

One full set must be completed for Money Line wagers to stand. If less than 1 set is completed, all Money Line wagers will be considered void.
Example: Federer 6-3, 2-0 (Roddick retired due to injury). All wagers stand. Federer declared the winner while Roddick is deemed the loser.
Example: Federer 2-0 (Roddick retired due to injury). All wagers considered void.


If we offer Player A (-1.5 sets or -2.5 sets ) vs Player B (+1.5 sets or +2.5 sets) the match must be completed else wagers on that line are void.

First Set Betting:

If the first set is not completed because of a player retirement or disqualification, all wagers will be considered void. Such wagers will be cancelled and the monies refunded.
Sets Betting:

If a tennis match is not completed because of a player retirement or disqualification, all Set wagers will be considered void. Such wagers will be cancelled and the monies refunded.
Handicap and Total Games Betting:

If a tennis match is not completed because of a player retirement or disqualification, all Handicap and Total Games bets will be considered void. Such wagers will be cancelled and the monies refunded.
Proposition Betting:

If a tennis match is not completed because of a player retirement or disqualification, all Prop wagers will be considered void. Such wagers will be cancelled and the monies refunded, with some exceptions pertaining to the completion of an individual set.

Example:
To Win 1st Set (Must Complete 1st Set)
Correct Score of 1st Set (Must complete 1st Set)
There Will be a Tie-Break in the Match? (Must complete Set)

For unique propositions on individual matches, the official tournament website statistics will be used for grading purposes.

Example:
Total Aces by Roddick vs. Federer in Australian Open semi-final. www.ausopen.org would be used for grading that prop.

Proposition betting for “Who will Last Longer”: Both players must start the tournament for bets to have action. If both players are eliminated in the same round, bets will be graded no action and all monies refunded.
Team Total Betting:

If a match ends with a player retirement, the team total bets for each individual player will be voided and graded as no action. A match must be completed for team total bets to be graded as action.

If one of the players does not start the match, or tournament, all team total bets associated with that match will be graded as no action.

Delay or Suspension:

If a tennis match is completed, all wagers stand as written. A delay in the start of a match will not affect the standing of wagers, nor will a suspension, as long as play is resumed and the match completed.

In the event a match does not go the specified number of sets, and the match is shortened by tournament officials, the leader determined to be official by tournament officials shall be the winner.

Example: A match is scheduled for 5 sets, but only 3 sets can be played because of weather. The leader at the end of 3 sets would be declared the winner of the match.

Pro Set:

If a match is decided on a Pro Set, instead of the normal length of the match, all wagers are refunded except wagers on the game money line.
Futures (Ante post) Betting:

All futures (Ante post) bets have action. Should a player withdraw before a tournament begins, or retire during a tournament, bets on that player to win the tournament lose.
Change of Venue or Playing Surface:

All bets stand regardless of any change of venue, court surface, changes from indoor to outdoor and vice versa.
Live Betting:

Live wagering is offered during changeovers only. The 1st Ball after the changeover must be served for wagers to have action.

If the first set is not completed all live bets will be void.

Individual Sets Betting: If the stated set is not completed, all live wagers will be voided.

Handicap and Total Games Betting: If a tennis match is not completed because of a player retirement or disqualification, all live wagers on Handicap and Total Games will be voided. The wagers will be cancelled and the monies refunded. Note this also applies to live wagers on lines such as Federer -2.5 Sets vs Roddick +2.5 Sets.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 22:11   #13
 
Sports avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Gävle
Inlägg: 9
Sharp$: 552
Standard

Tar pinnacle ut någon avgift för att man betar / när man vinner ett bet?
Sport är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 22:17   #14
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sport Visa inlägg
Tar pinnacle ut någon avgift för att man betar / när man vinner ett bet?
Nope! Enda utgiften dom tar är om du begär uttag mer än en gång per månad.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 23:16   #15
 
Sports avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Gävle
Inlägg: 9
Sharp$: 552
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Nope! Enda utgiften dom tar är om du begär uttag mer än en gång per månad.
okej tack
Sport är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td