![]() |
Citat:
|
Uppe för mig nu!
|
Citat:
|
HELVETE VAD IRRITERANDE, KOMMER INTE IN!!!!!!!!!!!!!!!!! :rant::rant:
|
Någon som vågar gissa på vad problemet kan vara? Har inte kommit in på hela dagen.
|
Skit ner er pinnacle :cry:
|
hoppas verkligen den är uppe tills NHL sen, annars kommer jag lacka ur fullständigt
|
prisa gudarna! uppe igen
|
Hell yeah... Skiten nere igen :skamsen:
|
Due to site maintenance, Pinnacle Sports will be unavailable from 11:00 PM PST Thursday, May 3rd until 1:00 AM PST Friday, May 4th. We apologize for the inconvenience.
|
Tänkte spela över 1,5 mål för att bonustradea ut lite pengar dit på en match. Har aldrig spelat på pinnen innan så blir mäkta förvånad när detta kommer upp.
[IMG] http://imageshack.us/photo/my-images...0511kl144.png/ [/IMG] Ska jag spela där det står 1,503 för att spela ö1,5 mål i viking-matchen? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Klicka på rutan där det står ö 1.5 and 2. Då får du upp alternativa Ö- spel.
|
Citat:
|
Citat:
|
Tack så mycket för all hjälp, en sista fråga. Har pinnen ofta över 1,5, 2,5 eller enbart 2,75 osv?
|
Citat:
|
Pinny brukar alltid utgå från linorna där oddset är så lika varandra som möjligt så är det 1.90 på över och under på 2.25 har de 2.25 som lina, men det går i många fall att ändra linan till det man själv vill även fast oddset då inte blir lika konkurrenskraftigt som vid ursprungslinan.
|
Hade varit bra om Pinnen erbjudit odds på Svensk Division 2.
|
Citat:
|
Är dom sega att betala ut vinst eller det krånglar bara för mig ? Skickat mail till dom men inget svar på över 24 h nu...
Hade spel på Évian Thonon Gaillard/Lyon (O 2.5) . Står som Pågående än . så klart fick mail nu .. :) nvm tack ändå |
Någon som vet varför de inte har Svensk Division 2?
De har ju Isländsk bonnfotboll. |
Det er vel såpass enkelt som at de har noen som følger og setter odds på Isländsk bonnfotboll og ikke på lavere div i Sverige :yes:
|
Hur kan man se när man kan göra nästa fria uttag?
|
Bump!
|
Vad jag har förstått så är det ett fritt uttag per månad. Så det är väl bara att kolla när du tog ut sist. :)
Förmodligen är det per kalendermånad, men det lär visa sig. |
Det kommer också ett meddelande du får kryssa i att det är ditt utgiftsfria uttag du försöker göra. Antar det kommer upp ett annat meddelande om att du måste betala om det nu inte skulle vara det.
|
Vad betyder att jag till exempel kan spela Spanien pk? Är det inklusive förläning och straffar?
|
Citat:
|
Ok, vad står förkortningen för egentligen?
|
pick'em :)
|
Jag hade tänkt sätta in lite pengar på pinnacle idag, men började läsa trådar här på forumet och blev mer skrämd än peppad. Jag har läst om skattefusk, om att man ska dölja delar av sitt bankkortsnummer (eller om det var ID), att man måste använda moneybookers eller neteller, att dessa kanske svallrar om uttag för banken OCH SÅ VIDARE.
Men allt det jag löst är bara lösryckta inlägg här och var, så därför undrar jag helt enkelt: Finns det något inlägg eller någon guide som tydligt och enkelt beskriver hur man BÖR göra när man registrerar sig på och använder pinnacle? |
Använd dig av skrill/neteller & undvik stora uttag ska det inte vara något problem.
https://www.pinnaclesports.com/secur...x?InfoID=16648 |
Bara jag som lagt märke till att pinnens odds väldigt ofta går tvärtemot många andra bolag (speciellt EU bookisarna).
Vad beror detta på? |
Någon annan som har problem med att komma in på pinnen?
|
Funkar perfekt här
|
Pinnen hade problem tidigare idag.. Nu verkar allt vara återgärdat.
|
Hur mycket tror ni man kan ta ut i en klumpsumma från pinnacle? 20-30 k överfört till MB`sedan privat konto? Kommer detta höja några ögonbryn?
Får in lön varje månad på cirka 15-20 k. |