Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   NordicBet Bonus 2019 » Spelarnas Recension » HÄMTA BONUS NU (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/8741-nordicbet-bonus-2019-spelarnas-recension-haemta-bonus-nu/)

lodmajster 2015-02-23 16:28

Någon som har fått sitt spel på Kalla rättat till 3.00?

Galeocerdo cuvier 2015-02-23 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av pawweshark (Inlägg 410011)
100% insättningsbonus upp till 10,000 kr!

Kom på mailen
omsättas 3 ggr på 1,80 14dagar

Odds? Vad har du för resultat hos Nordicbet?

Berglind 2015-02-23 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av lodmajster (Inlägg 410440)
Någon som har fått sitt spel på Kalla rättat till 3.00?

Nej inte än.

karpafan 2015-02-23 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av lodmajster (Inlägg 410440)
Någon som har fått sitt spel på Kalla rättat till 3.00?

Ska rättas idag, var i kontakt med supporten igår!

sirlarsson 2015-02-23 17:55

18:00 senast sa supporten till mig men det lyckades dom inte heller hålla.

Slurf 2015-02-23 19:35

Fan inte kan det vara så pass många som har tagit del av detta erbjudande för att de seriöst skall ha drabbats av någon form av likviditetsproblem när vinsterna skall betalas ut? Jag avfärdade den tanken tidigare, men nu börjar jag nästan undra.

sirlarsson 2015-02-23 19:42

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 410564)
Fan inte kan det vara så pass många som har tagit del av detta erbjudande för att de seriöst skall ha drabbats av någon form av likviditetsproblem när vinsterna skall betalas ut? Jag avfärdade den tanken tidigare, men nu börjar jag nästan undra.

Andra Chansen som dom erbjöd förut verkar ha plockats bort helt, förr var det en i veckan nu har jag inte sett någon på en månad typ. Förlorade troligtvis enorma pengar här, enligt dom själva hade det betalats ut 6 miljoner på dessa Andra Chansen bara efter 2-3 stycken erbjudanden.

Men inte kan det vara likviditetsproblem trots allt?

sirlarsson 2015-02-23 19:46

"Hej Anton! Tack så mycket för att du kontaktar oss gällande detta. Oddset upp till 3,00 skulle betalas ut idag, men tyvärr så är det en liten försening gällande detta är jag rädd. Vi beklagar verkligen detta och vi vill ödmjuast be dig att avvakta tills imorgon klockan 18,00. Du kommer då att ha resterande summa på ditt spelkonto. Tack så mycket för din tid och ditt tålamod! "

karpafan 2015-02-23 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 410567)
Andra Chansen som dom erbjöd förut verkar ha plockats bort helt, förr var det en i veckan nu har jag inte sett någon på en månad typ. Förlorade troligtvis enorma pengar här, enligt dom själva hade det betalats ut 6 miljoner på dessa Andra Chansen bara efter 2-3 stycken erbjudanden.

Men inte kan det vara likviditetsproblem trots allt?

Senast imorgon kl 18 fick jag som svar nu! :(

karpafan 2015-02-23 19:53

Jag frågade ifall de hade ont om pengar, svaret dröjde väl länge! magkänslan att de har ont om flis

Migge 2015-02-23 19:55

Citat:

Ursprungligen postat av karpafan (Inlägg 410577)
Jag frågade ifall de hade ont om pengar, svaret dröjde väl länge! magkänslan att de har ont om flis

Ingen risk att det går någon nöd hos NordicBet med Betsson som huvudägare! :moneybag:

http://www.betssonab.com/sv/

jaroiten 2015-02-23 23:24

Tror ni det är värde i Kalla på pallen till 1,16 hos NB? Man får ju pengarna tillbaka om det blir trippelt Norge, och det lär det väl bli om inte Kalla pallar? Även Kalla vinnare 2,2 känns intressant av liknande anledning.

Rejs 2015-02-23 23:31

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 410655)
Tror ni det är värde i Kalla på pallen till 1,16 hos NB? Man får ju pengarna tillbaka om det blir trippelt Norge, och det lär det väl bli om inte Kalla pallar? Även Kalla vinnare 2,2 känns intressant av liknande anledning.

Själv hoppas man på vinst! Råkade lägga 300kr på det istället för 10km :P

:whoco5:

Slurf 2015-02-23 23:36

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 410655)
Tror ni det är värde i Kalla på pallen till 1,16 hos NB? Man får ju pengarna tillbaka om det blir trippelt Norge, och det lär det väl bli om inte Kalla pallar? Även Kalla vinnare 2,2 känns intressant av liknande anledning.

Du kanske inte utnyttjade top3 i skiathlonen, men jag skriver detta ändå så att alla kan se det:

Citat:

Ursprungligen postat av Nordicbet
Observera dock att denna försäkring inte gäller om du gjort ett spel på att Charlotte Kalla ska ta medalj på 15 km Skiathlon.

Bör detta tolkas som att försäkringen inte gällde i kombination med Kalla-erbjudandet på just skiathlonen, dvs inga pengar tillbaka om pallen hade blivit Johaug, Jacobsen, Björgen etc, eller att försäkringen inte gäller för något senare lagt spel under hela VM om man redan har utnyttjat Kalla-erbjudandet? Min aspiehjärnas första impuls var att tolka det helt bokstavligt, men jag får kolla med supporten imorgon.

sskssk 2015-02-24 00:35

Citat:

Ursprungligen postat av karpafan (Inlägg 410577)
Jag frågade ifall de hade ont om pengar, svaret dröjde väl länge! magkänslan att de har ont om flis

Min magkänsla tvivlar på att malta supporten har koll på flishögen hos NB.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved