Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   NordicBet Bonus 2019 » Spelarnas Recension » HÄMTA BONUS NU (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/8741-nordicbet-bonus-2019-spelarnas-recension-haemta-bonus-nu/)

miduza22 2014-03-01 19:16

Hej!

loneranger 2014-04-06 08:32

Ni som har konto hos NordicBet kan ju kolla era saldon. För mig har dom dragit minst 500:- under natten.
På chatten säger dom att dom haft problem under natten och gett alla kunder en bonus på 500:- som dom nu dragit tillbaka. Det stämmer inte. För kollar jag historiken så nu efter att dom "snott" 500:- så har jag haft minus sen årskiftet på kontot och ändå kunnat lägga spel.

Har svårt att tro att dom låter mig spela på kredit?!

zabroder 2014-04-06 10:14

Citat:

Ursprungligen postat av loneranger (Inlägg 333266)
Ni som har konto hos NordicBet kan ju kolla era saldon. För mig har dom dragit minst 500:- under natten.
På chatten säger dom att dom haft problem under natten och gett alla kunder en bonus på 500:- som dom nu dragit tillbaka. Det stämmer inte. För kollar jag historiken så nu efter att dom "snott" 500:- så har jag haft minus sen årskiftet på kontot och ändå kunnat lägga spel.

Har svårt att tro att dom låter mig spela på kredit?!

Yes, jag är också av med pengar, samma god dag yxskaft svar...

loneranger 2014-04-06 11:47

Citat:

Ursprungligen postat av zabroder (Inlägg 333287)
Yes, jag är också av med pengar, samma god dag yxskaft svar...

Du hade inte heller fått nån bonus?

Förklaringen jag fick i chatten:
"Tack så mycket, det som har hänt är att vi under gårdagen hade tekniska problem och gav ut en 500 kronor bonus till alla våra kunder. Det som hänt då är att våra kunder spelat för bonusen, och t ex lagt spel på kuponger som i ditt fall. Och nu har vi dragit tillbaka bonusen från alla kunders konton och det har inneburit att saldot förändrats, så jag kommer därför att skicka vidare ditt ärende till ansvarig avdelning så att dem kan kolla igenom ditt konto."

Detta svar är ju rent hittepå.
Får dom ens ta pengar från kontot utan att meddela?

zabroder 2014-04-06 11:56

Nej, ingen bonus. Kontot var renskrapat nu, de hade tagit rubbet...

maddmax 2014-04-06 12:18

Tog ut de mesta av mina pengar efter OS men ser nu att det också rensat allt som var kvar. Jag har definitivt inte tagit någon bonus hos dom. Ni som har konton kvar (och pengar där) skulle jag rekommendera att ta ut snarast.

zabroder 2014-04-06 12:41

Screenshots på alla era transaktioner är också att rekommendera. Från mitt utdrag är det uppenbart att någon 500 kronors bonus aldrig lagts till och att de dragit, mer än vad en sådan bonus hade gett.

putte64 2014-04-06 12:48

Söp med en av deras oddssättare igår.
Ska jag ringa och skälla ut honom ? :D

zabroder 2014-04-06 12:50

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 333327)
Söp med en av deras oddssättare igår.
Ska jag ringa och skälla ut honom ? :D

Klart du ska, nu vet vi hur han betalde notan i varje fall :lol:

morrowindl 2014-04-06 15:21

Mina pengar är tillbaka nu :)

faremisch 2014-04-06 15:52

Jag fick in 500:- helt oförklarligt igår med rubriken Money Back. De var borta idag. Så i mitt fall var det säkert korrekt att dra 500:- igen.

Boone 2014-04-06 18:24

Mycket konstigt agerat av dem. Om någon fortfarande har problem med sitt saldo efter imorgon får ni gärna kontakta mig så ska jag se vad jag kan göra åt saken.

patrik_g 2014-04-10 19:57

Oj, oj Nordicbet slår på stort :D





Hej Patrik!

Vi ber om ursäkt för att vi sedan kvällen den 5 april upplevt problem med att se ditt saldo och transaktionshistorik hos oss. Det beror på ett tekniskt problem som uppstått här hos oss.

Vi kan inte vrida tillbaka klockan, men vi kan i alla fall kompensera eventuella olägenheter som detta medfört. Därför har vi satt in 100 kronor på ditt konto, som en goodwill-bonus. Detta är pengar utan några som helst omsättningskrav som du kan göra precis vad du vill med.

Kanske vill du prova att omvandla hundringen till ännu mer pengar i kvällens Europa League-kvartsfinaler. Men det finns förstås massor av ishockey, basket och en massa andra sporter som du kan välja bland.

Återigen, vi ber om ursäkt för de problem som varit.

NordicBet

sirlarsson 2014-04-10 20:00

Man måste älska att dom alltid ger tips på hur stort utbud det finns att omsätta hundringen på :)

Hade blivit så paff om dom skrev "Du kan faktiskt ta ut hundringen och lägga på en present till någon du håller kär" eller liknande.

Nej det ska spelas för skiten, alltid, oavsett.

vinter 2014-04-11 02:01

Också fått det mailet, dock finns inga 100kr på mitt konto...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved