Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   NordicBet Bonus 2019 » Spelarnas Recension » HÄMTA BONUS NU (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/8741-nordicbet-bonus-2019-spelarnas-recension-haemta-bonus-nu/)

kusagwa 2013-10-17 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 280950)
Förslag på en trippel?

Nåt som involverar KHK kanske? De verkar (dessvärre) inte kunna förlora.

patrik_g 2013-10-17 16:10

Testade erbjudande. Blev en match från Finland och två från Norge till (3.06) i odds




Ässät - Kärpät: Över 4.5 mål (1.58)



Rosenborg HK - Lillehammer: 2 (1.55)



Stavanger Oilers - Frisk Asker: 1 (1.25)

patrik_g 2013-10-18 02:50

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 280963)
Testade erbjudande. Blev en match från Finland och två från Norge till (3.06) i odds




Ässät - Kärpät: Över 4.5 mål (1.58)



Rosenborg HK - Lillehammer: 2 (1.55)



Stavanger Oilers - Frisk Asker: 1 (1.25)

Var ingen vidare trippel det. Så pengarna tillbaka.

patrik_g 2013-12-25 19:12

Mail av NB idag.


Hej Patrik,

Julen blev precis ännu bättre! Vi har gett dig en julgåva på 15 EUR Pengarna finns redan på ditt konto och kan användas till spel på vilken sport du vill.

HÄMTA DIN BONUSGÅVA NU!

Men snabba på! Hela bonusgåvan måste omsättas innan 1 januari 2014, annars tar Nordicbets tomte tillbaka den delen av bonusgåvan som inte omsatts.

Bonusgåvans regler och villkor hittar du här.


En riktigt God Jul önskar teamet från NordicBet!!!

kusagwa 2013-12-25 19:19

Vafan, fick bara 5 Euro:sad44::sad44::sad44:

Seebbo 2013-12-25 21:38

Fick också bara 5 euro trots att jag varit "olycklig" :sad44:

patrik_g 2013-12-25 21:43

Att jag fick 15 och ni 5 bara kan ju vara svaret att ni är bättre spelare hos NB än mig.

antonzz 2014-02-19 19:41

får inte ens göra konto hos NB?!
 
Någon som har varit med om samma sak? vad kan det bero på??

Det ska även sägas att dokumentet för adressbeviset jag skickade in var en scannad bild av min hyresavi, precis samma bild som jag skickat in till tex betsafe/betsson som ägs av samma bolag, och där blev de accepterat direkt och inte varit några problem alls!

Detta är chatten med supporten, har bytt ut mitt namn till "jag" om någon undrar:

"Såg på mailen nu att mitt adressbevis inte blev godkänt, så skulle logga in och ordna det men nu står det att kontot är stängt och jag ska kontakta support? "

Chattavskrift 2014-02-19 08:13 PM
Hej, jag heter Stefan.
JAG: hejsan
Stefan: Okey, jag skall ta en titt på det direkt.
Stefan: Kan jag bara först få svaret på din säkerhetsfråga Din favoritskådespelare?
JAG: :offtopic:
Stefan: Tack så mycket, jag skall se på det direkt.
JAG: förstår inte riktigt vad som är fel på dokumentet jag skickade in?
Stefan: Ja jag ska kontrollera detta med den ansvariga avdelningen.
JAG: ok
Stefan: Tackar, det kan ta ett par minuter innan jag får svar så dröj bara kvar.
JAG: absolut
Stefan: Jag har nu mottagit svar från den ansvariga avdelningen. De kommer ej att återöppna detta kontot de hänvisar endast till paragraf 1.8 "Vi förbehåller oss rätten att neka en ny kund eller stänga ett konto utan att för den skull behöva ange en orsak." Jag beklagar detta men dessvärre så kommer inte kontot att öppnas på nytt.
JAG: ok, vad märkligt, så jag kan inte prata med någon på telefon eller nått?
Stefan: Nej dessvärre så är det detta beslutet som kommer att stå kvar, jag beklagar verkligen detta.
JAG: jahapp, så skumt. så kan jag öppna ett nytt konto och göra ett nytt försök med en nytt adressbevis?
Stefan: Nej det kommer dessvärre inte att fungera, man kan bara öppna ett konto tyvärr.
JAG: ok, detta måste va de märkligaste jag varit med om
Stefan: Ja jag förstår dig, jag beklagar verkligen att jag inte kan göra mer för dig gällande detta.
JAG: nej förstår de, ha de bra
Stefan: Detsamma ha en fin kväll.
Stefan: Vi förbehåller oss rätten att neka en ny kund eller stänga ett konto utan att för den skull behöva ange en orsak.
JAG: jo du skrev de
JAG: förstår bara inte vad jag gjort för fel
JAG: men ha de bra
Stefan: Detsamma.

Sjukt löjligt dom kan gömma sig bakom en påhittad egen regel om att dom inte behöver förklara sig, nu är detta inte hela världen, tänkte ju testa deras bonus bara, men man vill ju gärna få reda på mer än vad deras kryptiska svar ger.

Samkör dom system med betsson/betsafe? Jag är en förlorande spelare på båda sidorna så kan ju inte direkt vara så jag är rödmarkerad som haj :p

Någon som är mer insatt i spelbolagens, i detta fall NBs hänvisning till deras paragraf 1.8 som kanske har nått svar?

Pilkast 2014-02-19 21:24

Citat:

Ursprungligen postat av antonzz (Inlägg 320685)
Någon som har varit med om samma sak? vad kan det bero på??

Det ska även sägas att dokumentet för adressbeviset jag skickade in var en scannad bild av min hyresavi, precis samma bild som jag skickat in till tex betsafe/betsson som ägs av samma bolag, och där blev de accepterat direkt och inte varit några problem alls!

Detta är chatten med supporten, har bytt ut mitt namn till "jag" om någon undrar:

"Såg på mailen nu att mitt adressbevis inte blev godkänt, så skulle logga in och ordna det men nu står det att kontot är stängt och jag ska kontakta support? "

Chattavskrift 2014-02-19 08:13 PM
Hej, jag heter Stefan.
JAG: hejsan
Stefan: Okey, jag skall ta en titt på det direkt.
Stefan: Kan jag bara först få svaret på din säkerhetsfråga Din favoritskådespelare?
JAG: :offtopic:
Stefan: Tack så mycket, jag skall se på det direkt.
JAG: förstår inte riktigt vad som är fel på dokumentet jag skickade in?
Stefan: Ja jag ska kontrollera detta med den ansvariga avdelningen.
JAG: ok
Stefan: Tackar, det kan ta ett par minuter innan jag får svar så dröj bara kvar.
JAG: absolut
Stefan: Jag har nu mottagit svar från den ansvariga avdelningen. De kommer ej att återöppna detta kontot de hänvisar endast till paragraf 1.8 "Vi förbehåller oss rätten att neka en ny kund eller stänga ett konto utan att för den skull behöva ange en orsak." Jag beklagar detta men dessvärre så kommer inte kontot att öppnas på nytt.
JAG: ok, vad märkligt, så jag kan inte prata med någon på telefon eller nått?
Stefan: Nej dessvärre så är det detta beslutet som kommer att stå kvar, jag beklagar verkligen detta.
JAG: jahapp, så skumt. så kan jag öppna ett nytt konto och göra ett nytt försök med en nytt adressbevis?
Stefan: Nej det kommer dessvärre inte att fungera, man kan bara öppna ett konto tyvärr.
JAG: ok, detta måste va de märkligaste jag varit med om
Stefan: Ja jag förstår dig, jag beklagar verkligen att jag inte kan göra mer för dig gällande detta.
JAG: nej förstår de, ha de bra
Stefan: Detsamma ha en fin kväll.
Stefan: Vi förbehåller oss rätten att neka en ny kund eller stänga ett konto utan att för den skull behöva ange en orsak.
JAG: jo du skrev de
JAG: förstår bara inte vad jag gjort för fel
JAG: men ha de bra
Stefan: Detsamma.

Sjukt löjligt dom kan gömma sig bakom en påhittad egen regel om att dom inte behöver förklara sig, nu är detta inte hela världen, tänkte ju testa deras bonus bara, men man vill ju gärna få reda på mer än vad deras kryptiska svar ger.

Samkör dom system med betsson/betsafe? Jag är en förlorande spelare på båda sidorna så kan ju inte direkt vara så jag är rödmarkerad som haj :p

Någon som är mer insatt i spelbolagens, i detta fall NBs hänvisning till deras paragraf 1.8 som kanske har nått svar?


Något fel har du ju gjort och självklart skall du få reda på vad... Har du kört/reggat två konton från samma IP-adress, månne?

Men, självklart har du rätt att kräva vad som gått galet, allt annat är bara bullshit, från deras sida...

Lycka, till!

:cheers:

antonzz 2014-02-19 21:53

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 320745)
Något fel har du ju gjort och självklart skall du få reda på vad... Har du kört/reggat två konton från samma IP-adress, månne?

Men, självklart har du rätt att kräva vad som gått galet, allt annat är bara bullshit, från deras sida...

Lycka, till!

:cheers:


Dom gömmer sig bakom sin egen paragraf så tyvärr kommer jag inte få reda på vad som är fel enligt vad dom själva säger.
Nej har inget konto på nordicbet, eller nu har jag ju ett som dom stängt så jag inte kan göra ett nytt(!) helskumt.

Som sagt så har jag konton på deras systerbolag betsafe/betsson och inga problem där.

Cashahem 2014-02-19 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av antonzz (Inlägg 320751)
Dom gömmer sig bakom sin egen paragraf så tyvärr kommer jag inte få reda på vad som är fel enligt vad dom själva säger.
Nej har inget konto på nordicbet, eller nu har jag ju ett som dom stängt så jag inte kan göra ett nytt(!) helskumt.

Som sagt så har jag konton på deras systerbolag betsafe/betsson och inga problem där.

Jag hade samma problem med Betsson. Jag var i kontakt med advokat och problemet är att de skyddar sig bakom maltesisk lag.
Men det som är det fula är att de vänder sig mot svenska konsumenter.
Det slutade med att jag ringde till VD:n på betsson och sa att jag kommer gå vidare med detta i media om de inte betalar ut pengarna.
I mitt fall var det 27-28K.

Jag fick efter samtalet ett mail från den som är direktör på kundservice där han beklagade "missförståndet".

De är fula som fan. Vinner du är du inte välkommen längre.

Pilkast 2014-02-19 22:34

Men varför bad de om "adressavi" vid öppnandet? Eller, var det för att återöppna ditt "gamla" konto du skickade in detta? Detta brukar ju annars enbart ske vid första uttag... Om det var ett befintligt konto; hade du pengar där...?

:cheers:

antonzz 2014-02-19 23:18

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 320759)
Men varför bad de om "adressavi" vid öppnandet? Eller, var det för att återöppna ditt "gamla" konto du skickade in detta? Detta brukar ju annars enbart ske vid första uttag... Om det var ett befintligt konto; hade du pengar där...?

:cheers:

Nej dom bad inte om de utan jag ladda upp de typ direkt ihop med mitt ID så det inte skulle bli några problem när jag skulle lasta bonusen, ibland laddar jag upp sånt direkt ibland inte alls, men den här gången gjorde jag så.

Nope, hade som tur var inte satt in några pengar än, å andra sidan vet jag inte om dom bara får stänga ett konto där kundens pengar finns på utan förklaring o bara hänvisa till paragraf 1.8 som dom gjorde i de här fallet.

Sen som sagt om jag vore rödflaggad eller något annat så kan man ju undra varför de går bra för mig o lira på betsson/betsafe. NB verkar ha tappat de, synd för mig för deras bonus verkar sjukt nice

antonzz 2014-02-19 23:25

Citat:

Ursprungligen postat av Cashahem (Inlägg 320755)
Jag hade samma problem med Betsson. Jag var i kontakt med advokat och problemet är att de skyddar sig bakom maltesisk lag.
Men det som är det fula är att de vänder sig mot svenska konsumenter.
Det slutade med att jag ringde till VD:n på betsson och sa att jag kommer gå vidare med detta i media om de inte betalar ut pengarna.
I mitt fall var det 27-28K.

Jag fick efter samtalet ett mail från den som är direktör på kundservice där han beklagade "missförståndet".

De är fula som fan. Vinner du är du inte välkommen längre.


hehe bra jobbat! :gun_bandana: mm indeed, man har noll makt eller får noll information av dom om dom så vill de :thumbdown:

Rejs 2014-02-20 23:29

Vi som spelet en del på nordicbet under OS får ju hoppas på guld i hockeyn, då blir det 250kr extra på kontot :) (Om man spelat över 250kr)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved