![]() |
De här lagen möttes för två veckor sedan, Robins vann med åtta. Då var inte Kasprzak med i bortalaget, och Ward/Holder hade ingen sprakande afton. Tror man får med sig en pinne hem till Dorset ikväll. (förlust med mindre än sex poäng ger en ligapoäng i UK) :cheers: |
Citat:
Själv har jag idag varit på Norges motsvarighet till svenska Liseberg och det heter Tusenfryd. Det var faktiskt riktigt kul trots att mina förväntningar var relativt låga innan. :D Vi blev bjudna av styrelsen för OSL (flygplats i Norge) på gratisbiljetter, blev för övrigt samtliga anställda på Gardermoen. Jävligt schysst och dit lär jag dra igen! Kan starkt rekommenderas! :cheers: |
Imorgon är det dags för en av ÅRETS höjdpunkter! Kommer med picks under kvällen och förmiddagen imorgon. :)
|
Nä, så kan det vara ibland. Hittar inget pick alls jag gillar för kvällens GP så låter det vara helt enkelt. :) Lycka till ni andra!
|
Så kan det vara Performance. Eddieh hoppas du har några genialiska drag att komma med :smoke:
|
Borde inte Lindgren ha en vettig möjlighet i head mot Lindbäck?
|
Sannolikt enda spelet för kvällen om inte 365 släpper något bra.
Ogiltigt spel-ID: 1135611 Gollob inte 100% fit ikväll och jag tror det kommer göra mer skada än nytta för Bajen som i princip måste vinna kvällens match för att ha någon chans i Kumla-returen. Indianerna har ett bättre lag i grunden och nu är det kniven mot strupen att visa det. Rätt låg spread IMO, i min bok sitter den på -4.5. :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Indianerna rak 2:a 1.80 Svenska Spel
|
Citat:
Rak till 1.80 är åtminstone värt 4u. |
och sportspelet går på Hammarby idag. Kanske ska tolkas positivt då :whistling:
|
Citat:
De menar på allvar att det finns värde i 1.93 på Bajen? Nä, där är de ute och seglar IMO. |
Håller mig till dig Performance och fick 1.80 på svenska spel.
|
Bomber brukar trivas i Målilla. Jedrzejak har gjort det bra i Västervik när han äntligen fått chansen på slutet, men brukar ha det tyngre på bortabana. Tror att Harris har goda chanser att bli bortalagets bäste poängplockare ikväll.
Lindbäck är i kanonform, och brukar köra bra på Gubbis. Pepe är stabil men tycker att det är fel favorit i den här spreaden. Lindbäck kör också par med Holta och norrmannen ska han inte behöva ha framför sig i något heat. Pepe kör par med Andersen som har ryckt upp sig på slutet. |