Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-17, 15:04   #1
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

perfa & eddieh slirar 2012 - Speedway


Yo yo maddafackars!

Då var vi tillbaka för ytterligare en säsong, rejält revanschsugna. Framförallt jag, 2011 var ta mig fan under all kritik och då var det framförallt picksen från Polen som sket sig kapitalt med 50% av de totala förlusterna bara där.

Totalt så blev resultatet för 2011 följande för min del:



Och detta är ju absolut INTE OK, det får verkligen inte upprepas så jag har tagit till ett nytt grepp.
  • Polen DISSAS HELT till 110%!!!

Jag vet inte om jag personligen kommer förändra något utöver detta, det är väl något som kommer fram allt eftersom när säsongen fortlider.


Upplägget är som vi hade det under 60% av 2011, alltså att vi splittar dagboken så att vi har allting samlat på samma ställe. Vi lägger egna picks var för sig och det kan inträffa väldigt ofta att vi kommer upp med samma picks likväl att vi går emot varann då jag och eddieh inte delar tankarna om ett specifikt pick.

Givetvis hoppas vi på att det kommer återkomma samt även tillkomma några eldsjälar som förra säsongen hade väldigt fina tankar och picks i vår 2011-dagbok.

Dessutom hoppas vi på en lika stor uppslutning med frågor om saker och ting som rör sporten. Ni är även hjärtligt välkomna med egna tankar och funderingar, det är inget som vi sätter stopp för så länge det rör sig om sporten i sig eller något specifikt pick som ni själva fått upp ögonen för och vill ha lite feedback runt.


Om eddieh har något han vill tillägga, vilket jag absolut räknar med, så kommer det nog postas här sinom tid.


Ja, det var väl allt jag hade att bjuda på idag. Snart brummar det igång igen, mycket härligt och jag ser fram emot året med tillförsikt!




Kopierar även in nedanstående regler då de faktiskt kan appliceras väldigt bra även i våran dagbok.


Påminnelse om regler i perfa & eddieh slirar 2012

Citat:
  • Det är tillåtet att efterfråga våra synpunkter på någon specifik match eller pick.
  • Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag/förare.
  • Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på fitt*n Bjerre idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav.
  • Vill ni tacka, visa att ni ryggar eller visa uppskattning för våra eller någon annans inlägg, ge Sharp$.
  • Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så finns en eminent livechat för det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+5), Sobofied (+3), Boone (+10), fireas (+15)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 15:10   #2
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Tänkte det kunde vara lite skoj med en omröstning för att se vem de flesta här @ Sharps tror blir världsmästare framåt hösten.



Omröstningen stängs dagen innan GP-premiären på Nya Zeeland (nytillkommen arrangör för denna säsong) som går av stapeln den 31/3.

Väl mött!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 15:12   #3
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Ja fan polacker kan man inte lita på Näe men kul att speddwajen drar igång för er boys och best of luck i år nu!
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), eddieh (+1)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 15:30   #4
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Lycka till grappar!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), eddieh (+1)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 16:33   #5
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Ahh äntligen ett säkert vårtecken

Som det går för mig nu kommer mina nya Bet365 konton inte ha några problem att överleva våren så jag ska rygga. Get them boys!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), eddieh (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 19:56   #6
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Sedär ja, snart dags för lite speedway igen och det ska ju bli roligt! Polen suger så det är nog lika bra att du lägger ner det då man inte vet om de drack 1 eller 2 flaskor vodka till lunchen på matchdagen.

Ska bli mycket trevligt att följa dagboken denna säsongen också och få ta del av era fina spel och så ska jag väl kanske kunna bidra med något här och där jag också!

Kör hårt! (passar bättre än någonsin att säga just här)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), eddieh (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 21:41   #7
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Inte mycket att tillägga efter Perfas utomordentliga första-post.

Ruggigt kul att det drar igång snart. Bara 42 dagar kvar till premiären av SGP 2012 som kommer att avgöras i Nya Zeeland.

Min plan för året är att främst fokusera på svenska elitserien och GP:serien, det är där som jag har haft mest framgång. Picks från England kommer bli mer sällsynta och Polen kommer bara liras om jag hittar något extraoridinärt tilltalande. ( typ underspel på Bjerre och Nicki)

Eventuella ryggare vill jag bara förvarna om att jag brukar vara väldigt trögstartad och visa röda siffror de första veckorna. Brukar ta ett tag innan man får kläm på förarna och var dom står. Så rygga med försiktighet i början är mitt fega råd.

Återstår bara en sak...

Spoiler:
Vilka är de två muppar här på forumet som har röstat på Nicki Pedersen som världsmästare?!...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+1), performance (+1)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 22:14   #8
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Måste också säga att jag blev ganska förvånad när Nicki ledde omröstningen då jag lagt min röst. Nu ser jag att båda dagbokens grundare tagit rygg på Hampel efter att den klokaste här på forumet spräckt hans nolla och visat vad som är rätt svar

Men vem vet, Nicki kanske dopar sig till denna säsongen, den som lever får se!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 22:59   #9
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 182
Sharp$: 667

NBA props
Stats: 166 - 154 - 11
ROI: 100.24%
Vinstprocent: 51.88%

Standard

Jag röstade på ryssen, han har bäst namn.

Jag har smygläst lite i er förra dagbok och kommer titta in här ibland när jag vill att ni drar en massa siffror.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
Sobofied är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-18, 10:01   #10
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Friska upp mitt minne grabbar; körde ni ett gemensamt ett tag förra året och sen särade på det sheetet eller hur var det nu? Försökte hitta förra årets men det har gått upp i rök tror jag eller så har morgonkaffet inte kickat in.

Är även intresserad av hur många picks under förra säsongen som las hos Nordicbet respektive Sportingbet, om det inte är för mycket begärt
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-18, 13:41   #11
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Friska upp mitt minne grabbar; körde ni ett gemensamt ett tag förra året och sen särade på det sheetet eller hur var det nu? Försökte hitta förra årets men det har gått upp i rök tror jag eller så har morgonkaffet inte kickat in.

Är även intresserad av hur många picks under förra säsongen som las hos Nordicbet respektive Sportingbet, om det inte är för mycket begärt
Vi körde gemensamt till en början, japp det stämmer. Sedan kom vi överens om att det inte fungerade, så vi splittade på picksen i vårt gemensamma sheet och dessa flyttades över till våra egna respektive. Sedan togs det sheetet bort.

Jag har ju ett TOTAL-sheet där samtliga mina egna picks från 2010 + 2011 ligger och det handlar om 749 spel, men det har jag gjort privat för att använda som ett arkiv typ.

Det där som du undrar kan jag kolla upp lite snabbt.


Nordicbet



Sportingbet



Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+2)

Senast redigerad av Overkill den 2012-02-18 klockan 13:42.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-14, 23:12   #12
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Snaaaaaaaart drar det igång!!!!!

Vi tar ett klipp från förra årets British Final bara för sakens skull också.

http://www.youtube.com/watch?v=Onvqc...eature=related
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-16, 09:50   #13
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Bara två veckor kvar till GP-premiären i Auckland. Och frågan är om en VM-tävling någonsin har körts på en mer vacker plats än Western Springs Stadium?



Banan kommer mäta 413 meter (längst i hela VM-serien).

Speedwaysäsongen smygstartade i söndags med en internationell tävling i Birmingham, där Ben Barker lite överraskande drog det längsta strået. Bakom sig hade han betydligt mer namnkunnigt folk som Nicki Pedersen, Kennet Bjerre och Chris Harris. Mycket imponerande gjort av Barker eftersom han har dragits med en benskada, och spenderat stora delar av vinteruppehållet på sjukhus.

Lite godis från fjolåret. Här är det Jaroslaw Hampel och Martin Vaculik som har en härlig duell i polska ligan.

http://www.youtube.com/watch?v=pTo7W...eature=related

See ya

Senast redigerad av eddieh den 2012-03-16 klockan 09:51.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-21, 07:30   #14
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Underbara nyheter så här på morgonkvisten då det nu är helt klart att TV10 kommer att fortsätta sin bevakning från engelska ligan. Premiären kommer ske den 2 april klockan 20:30.

Eddieh is a happy panda.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-21, 07:34   #15
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

o fan va jag har väntat på detta, kommer inte rygga förräns efter mitten av säsongen men har längtat efter era otrooooooligt utförliga rekar (= långa )

All lycka !!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3), performance (+1)
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td