![]() |
Även William Hill har 2.50 på Cypern
|
sätter 40 kr på Rumänien som vinnare till odds: 20,00 ggr final ikväll
|
Tack för all oddsförslag på Cypern. Jag hade en 3-åring hängande på axeln när jag letade odds så när jag hittade 2.37 kände jag att jag var nöjd :)
|
Någon som vet vart man kan hitta top 10 placeringar på olika bidraG?
|
För er som kan spela på Bwin känns detta spel som nöten:
Eurovision Song Contest 2012 (Baku/AZE) Kommer Finland att ge Sverige 12 poäng? Tips: Ja Euphoria är redan en stor hit i Finland och detta känns minst som en 75%are.. EDIT: glömde skriva oddset. 1.5 spelade jag. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vad tror ni om Ukraina top10? Ni inbitna schlagerfans och telefonröstare.
De har kommit top 10 fem av de senaste 6 åren. |
Vilka bolag har h2h som man kan göra Parleys av?
Bet365, unibet, bwin och ladbrokes har jag testat...ingen tillät det. Svenskaspel gjorde det dock så det blev en trippel: IRL före RUM + ITA före GB + SVE före RYS - 2.36. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Dock tycker jag det är större värde på Turkiet top10 till 2 gånger degen. En svängig låt som sätter sig på skallen, och en väldigt vacker scen-show. Sedan ska man inte glömma att det bor väldigt mycket turkar ute i Europa, och de därigenom också får en hel del automatiskt. |
Något att tänka på inför ett eventuellt livespel om sådana erbjuds under omröstningen:
http://svt.se/melodifestivalen/rosto...ar-for-sverige |
Avslutar med två chansningar:
Estland top 4 till 15.00@bet365 och Litauen sist till 5.50@bwin. Med dessa tips borde Estland före Litauen till 1.33@bet365 vara en bank men jag vågar inte :) |