Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   maddmax - MMXII and counting (Blandat) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/11606-maddmax-mmxii-counting-blandat/)

maddmax 2012-05-23 19:29

Suck, suck, suck. Team RISP 1-6, 0-6. Vad i helvete. Och hur manga DP blev det inte.. Suck.

henke111 2012-05-23 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av maddmax (Inlägg 186762)
Suck, suck, suck. Team RISP 1-6, 0-6. Vad i helvete. Och hur manga DP blev det inte.. Suck.

Sen 3 runs direkt i top6 :whoco5:

maddmax 2012-05-24 16:18

Ja, ibland kan det vara tungt. Chunichi vann imorse iallafall och det kanns som spelandet borjar stabiliseras igen. Vissa forluster far man helt enkelt ta. Infor natten blir det endast ett spel:

Ogiltigt spel-ID: 1013615


Atlanta ledde med 1-0 efter 5 igar och under dessa fick vi se Chipper tillbaka, om an endast som pinch-hitter. Idag kan han eventuellt vara tillbaka i lineupen och med honom ar Braves 19-5 i matcher (7-13 utan). Delgado hade en tuff outing senast mot Rays men har anda spelat hyffsat mot slutet. Innan dess pitchade han mot just Reds och gjorde det fenomenalt. Homer Bailey har liknande form och har tva QS de senaste tva (en mot Braves). Det har kanns mer som ett coin-flip an 2.11 och Braves offensiv haller jag hogre an Reds fornarvarande (aven om de har potential) som slar sub-.225 mot righties. Inte helt ovanligt tar jag bort bullpens fran ekvationen.

Eventuellt nagot Pro Yakyu-spel imorgon, vantar pa SPs.

maddmax 2012-05-25 06:24

MLB-spelet gick in, med en del lotto. Michael Bourn fick en HR men vad ska man saga, jag har forlorat spel den senaste veckan med hits av pitchers sa.. Karma?

Jag har tre spel infor lunch/eftermiddagen:

Ogiltigt spel-ID: 1014259


Ogiltigt spel-ID: 1014271


Ogiltigt spel-ID: 1014263


Sa.. Har tyvarr inte tid att skriva ned tankar om spelen men kan iallafall saga att jag har ett par extra kronor pa 1st5-spelet. Annars sa har jag fullt hopp pa samtliga tre.

Gud bevare er!

Grnvit 2012-05-30 23:34

Nöt på! Jag tror på dig :)
Hur kommer det sig att du lägger så mycket spel på 1st 5 denna säsong? Mycket mer än förra säsongen.
Ha det fint!

Rejs 2012-06-25 20:23

Kan tillägga att jag alltid tror på dig...och undrar vart du tog vägen? :)

henke111 2012-11-28 16:57

Återupplivar denna dagboken till dig :)
Ser att du lirar mycket på basket ocH Amerikansk fotboll. Har du lirat mycket på det tidigare ? Isf, har det gått lika bra som på baseballen? :)

maddmax 2012-11-28 17:34

Tackar henke111. Kanske inte dumt att lagga ut spelen aven har.

NFL har jag alltid spelat pa men det ar ju en relativt kort sasong och brukar sallan bli mer an 40-50 spel. Nar det galler NBA var det ett bra antal ar sedan sist. Jag har alltid haft en onskan om att kunna spela bra langsiktigt pa ligan men har nog inte haft forutsattningarna forut (eller talamodet att lara sig). Sasongen ar ung nu, sa jag skulle avvakta att rygga tills jag kommit upp i lite fler spel (endast 41 NBA-spel hittills), men jag tror definitivt att jag har ett battre slaglage nu.

Sedan galler det som vanligt att halla sig borta fran andra saker som jag inte kan plussa pa. :)

henke111 2012-11-28 17:51

Citat:

Ursprungligen postat av maddmax (Inlägg 215922)
Tackar henke111. Kanske inte dumt att lagga ut spelen aven har.

NFL har jag alltid spelat pa men det ar ju en relativt kort sasong och brukar sallan bli mer an 40-50 spel. Nar det galler NBA var det ett bra antal ar sedan sist. Jag har alltid haft en onskan om att kunna spela bra langsiktigt pa ligan men har nog inte haft forutsattningarna forut (eller talamodet att lara sig). Sasongen ar ung nu, sa jag skulle avvakta att rygga tills jag kommit upp i lite fler spel (endast 41 NBA-spel hittills), men jag tror definitivt att jag har ett battre slaglage nu.

Sedan galler det som vanligt att halla sig borta fran andra saker som jag inte kan plussa pa. :)

Hur bra koll har du på NCAA ligorna då? :)

maddmax 2012-11-28 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av henke111 (Inlägg 215926)
Hur bra koll har du på NCAA ligorna då? :)

Fotbollen vill jag saga att jag har bra koll pa men dar ar det ju tyvarr Bowl-season och vi har val bara en hel omgang kvar. Basketen har jag svart att greppa om jag ska vara arlig och har annu inte beslutat mig om jag ska fortsatta forsoka. Just nu lockar NBA mer och ser an salange ut att vara mer lonande.

edit: hade jag slangt ut mina NCAAM spel fran det nuvarande spreadsheetet hade jag nog redan haft ett uttag. :whoco5:

maddmax 2012-11-28 22:03

Kan ju uppdatera med de spelen som ar levande nu.

Ogiltigt spel-ID: 1321019


Tankar om detta finns i NBA-traden.

Ogiltigt spel-ID: 1321563


Forlust forra gangen jag spelade NYK 1Q, da mot Nets, men jag gillar anda deras chanser mot Bucks har. Bucks ar 0.2 poang plus i 1Q men har de senaste fem endast varit upp i en match. Da har man anda mott lag som har samre start-femma. NYK har forutom forlusten mot Brooklyn varit heta i borjan av matcherna och gor 4.1 poang mer an motstandarna i snitt, deras basta quarter.

Ogiltigt spel-ID: 1321551


Liknande spel som igar. Jag gillar verkligen Timberwolves i 1Q, och Clippers ar som samst i borjan av matcherna (den enda quartern de ar minus i). LA har varit i ledning efter en quarter i en av sina fem senaste matcher, da med 3 poang. Mot ett bra returlag kan man fa det svart och dubbla pengarna med 3 poang kanns bra. Clippers brukar aven halla hyffsat lagt tempo i forsta och da ar extra poang annu mer varda.

Ogiltigt spel-ID: 1320291


Klippte detta tidigt, misstanker dock att linan ar ungefar samma. Public brukar vara pa OVER i ensamma matcher (d v s Thursday Night och Monday Night), ofta av vettiga skal. Men 56 poang ar hogre an nagot av dessa lag haft som lina denna sasong och trots att Brees kommit igang bra pa slutet har jag svart att se hur denna matchen kliver over. Allt kan handa men jag trivs med U56.

Ogiltigt spel-ID: 1321374


Wales spelade 10-10 mot Nya Zeeland i andra halvlek i lordags, vilket ar mycket imponerande. Dock hade man redan slappt 23 poang i forsta och inte maktat med ens en ynka kick framat och man forlorade alltsa med 10-33. Australien tackte inte sin lina mot Italien men vann med 22-19. Aven har tror jag att det battre laget slog av pa farten i andra, man ledde med 22-6 efter 40 minuter. Hursomhelst, Australien avslutar sin hostserie pa lordag och jag har svart att se en forlust. Hade det handlat om -3 hade jag nog avstatt men jag tror Aussies vinner med minst en spark.

PetterPee 2012-11-29 07:24

Citat:

Ursprungligen postat av maddmax (Inlägg 215966)
Kan ju uppdatera med de spelen som ar levande nu.

Ogiltigt spel-ID: 1321019


Tankar om detta finns i NBA-traden.


Ogiltigt spel-ID: 1321551


Liknande spel som igar. Jag gillar verkligen Timberwolves i 1Q, och Clippers ar som samst i borjan av matcherna (den enda quartern de ar minus i). LA har varit i ledning efter en quarter i en av sina fem senaste matcher, da med 3 poang. Mot ett bra returlag kan man fa det svart och dubbla pengarna med 3 poang kanns bra. Clippers brukar aven halla hyffsat lagt tempo i forsta och da ar extra poang annu mer varda.


Gillar dina tankar om TWolves att vinna 1Q.. Hade inte läggit märke till detta tidigare, men plockade häromnatten dem av dig. Tyvärr missade jag detta i natt, men kommer att spela i fortsättningen för Minnesota i 1Q..

Var ser man enkelt statistiken på 1Q?

maddmax 2012-11-29 18:27

Rondo och Humphries ejected och dar dog overspelet. Surt nar sadant hander, det ar ju en oberaknelig faktor. Aja, 1-2 och 1 unit minus.

@PetterPee, det finns ett antal att valja pa men jag anvander Covers.com.

maddmax 2012-11-29 23:59

Det blev, forutom det gamla NFL-spelet, aven tva andra spel infor kvallen:

Ogiltigt spel-ID: 1323264


Ogiltigt spel-ID: 1322869



Mer utforliga spel imorgon och helgen. Lycka till i den svenska natten.

maddmax 2012-11-30 04:44

2-1 totalt och vinst for kvallen.

Filat lite pa en rek som kommer upp strax.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved