Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-03, 23:32   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

maddmax - MMXII and counting (Blandat)


Hej,

En del här vet redan vem jag är men tänkte ge en kort presentation. Närmar mig 30 år (obehagligt att tänka på men har en bit kvar som tur är), studerar och arbetar som forskningassistent vid ett amerikanskt universitet. Har hållit på med betting till och från de senaste 7-8 åren, främst baseball. Det har blivit en del avbrott och uppehåll (iallafall från publika forum) men ska försöka vara mer pålitlig nu då allt runtomkring tillåter. Under de närmaste månaderna kommer jag fokusera på baseball, golf och cricket.

Jag har valt att starta en ny dagbok och spreadsheet, främst för att samla allt på ett ställe men även för att göra det enklare för mig själv då jag ändrat insatsnivå både från tidigare år och från försäsongen. Samtliga tidigare spreadsheets finns dock inför allmän beskådan under min profil.

Hursomhelst, jag har inga direkta regler för tråden, ställ gärna frågor om ni vill, kommentarer (hurrarop som förolämpningar) är också välkomna.

väl mött
/ maddmax
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
isbjorn (+5), Grnvit (+5), Rejs (+2), Shell Peppe (+5), eddieh (+5), linusiuz (+2), Pacman (+3), Donald (+5), smak (+5), velpelle (+5), jockel (+5), Mallette (+1), timadolf (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-03, 23:38   #2