![]() |
Citat:
|
Vad tror ni om Suarez att vinna skytteligan i Confederation cup?
|
Citat:
|
Citat:
Har iofs ingen statistik på om de varit uttagna vid alla matcherna men rent spontant känns det som att uruguay inte gör så mycket mål, och när de väl gör mål så splittas den del som görs av forwards (säg 60%) mellan suares/cavani. Lägg där till att de har spanien i gruppen. Men allt beror ju på vilket odds du får ut, kan bli målkalas mot tahiti och nigeria och då kan det räcka långt.. |
Citat:
Har själv lagt mindre spel på Torres, Balotelli och Chicharito. |
Citat:
Kan säga att Generellt är Cavani både mer target och har haft mer boll i de matcherna jag sett i kvalet och Suarez är mer sniper. Gamle Forlan spelar oftast också i "nr10" rollen och han kräver mycket boll så verkar som Suarez mer tagit på sig rollen som ren avslutare även om det innebär mindre bollkontakt och att han kan vara lite osynlig tom i matcherna tills han gör mål dvs Suarez 8mål/10matcher i nuvarande VM-Kval och 32/64 totalt Cavani 3/12 och 15/51 totalt Statsen ganska tydliga på att Suarez gör fler mål i landslaget så får säga vampyren :) |
Landslagstrippel gick helt åt skogen...svenskdubbeln gick hem.
|
Tror Holland-Italien i u21-EM kan gå över. Holländarna spelar mkt framåt medan Italienarna är vassa i kontringsspelet.
|
Vad ska man säga? Tahiti förlorade sin generalrepetition mot Chile med 0-7. Och det var inte Chiles A-landslag, det var U-20 laget. Sen följde man upp det med en inofficiell förlust mot America Mineiros reservlag. Ja, ni hör ju själv... America Mineiro |
Jag tror det är lite floppvarning på Uruguay i Confed, mycket talar för att både Suarez och Cavani lämnar i sommar, mycket tankar som stör uppladdningen. Sådana situationer brukar inte leda till att man presterar på topp även om det självklart finns undantag!
|
Zimbabwe avsågade, saknar sina nyckelspelare, saknar spelare överhuvudtaget, 12 man i truppen bara, 10 utespelare -2 målvakter, får det väldigt tufft.
|
Citat:
http://forum.bettingadvice.com/showp...73&postcount=8 |
Citat:
|
Provar livespel på Umeå FC DNB till 7.00 (ht 0-1). Umeå verkar vara spelförare.
|
Rött kort AFC United i 50:e. Vändning nu? Hoppas vi på!
|
1-1 Umeå och halva andra kvar. Nu jobbar vi Norrland!!
|
2-1 Heja heja!!
|
Grattis. Sitter själv på krysset sen innan matchstart. Nu ser det inte lika trevligt ut
|
Slut...bra vändning Umeå!
|
Snyggt Djungel!
|
Citat:
Om detta stämmer så tog sig bara 11 spelare till Guinea, 9 utespelare och 2 målvakter, vilket innebär att en målvakt måste spela som utespelare. Intresseant... |
I CC i kväll tror jag en hel del på Italien. Man har en riktigt stark och spännande trupp som har förmågan att spela offensiv fin fotboll. Längst fram har man Super-Mario och idag hoppas jag han presterar rejält.
|
En specialare till: Pirlo gör mål från utanför straffområdet. Idag gör den gode Pirlo sin 100:e landskamp och varför inte krydda det med ett läckert frisparksmål? :)
|
Citat:
|
Grym är du!! :cheers:
|
Citat:
|
I sena matchen liras Pedro som målskytt till 3.30 och chanspengen blir på att Cavani gör mål med skallen till 13.00.
|
Kör en liten peng på att Suarez drar ett kort i natt. Kan få kort för vad som helst, vanvettig människa.
|
PEDROO :clap:
|
Citat:
|
Citat:
|
Haha, tack för alla snälla ord :)
I kväll kan du inte ringa för då är jag så full att jag inte ens kan förutse var jag själv är :drunk: Idag börjar sommarlovet!! Inga nya spel idag (kan komma nåt fyllespel under kvällen). Har Nigeria -4.5 sen tidigare. Det kan sluta allt mellan 2-0 och 12-0 i kväll så det ska bli intressant. Tack igen! |
Ett spel blev det, dock utan motivering :)
|
Nu bär det av till festligheter!!
Men först livades Kalmar till 2.40 :) Ha en bra kväll!! |
Hur många mål gör Spanien då? :D Nigeria hade LÄTT kunnat sätta 2-siffrigt på sina missar bara.. å då gjorde dem ändå 6..
|
Många lirar hcp på Uzbekerna idag, så även jag.
|
Kanske ska motivera lite.
Om Sydkorea och Iran lirar kryss måste Uzb vinna med fyra mål för att ta sig till VM. |
Kör en liten peng på att Zalgiris strålande målform håller i sig.
|
Hoppas verkligen att Uzbekistan går till VM, alltid kul med nya deltagare och speciellt ifrån en region som inte är den bästa i världen heller.
|
Citat:
:cheers: |