![]() |
Ett målskyttespel i sista stund:
|
9/35 går vidare i tävlingen. Vilket manfall!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Rek ute i fonden! Deutchland!
|
En match intresserar mig i Viareggio u-turnering i morgon. Kan inte ett skit om dessa lag med tabellen visar på större motivation i Norte America.
Läste på lite hur denna turnering är uppbyggd: 12 grupper som delas in i sektion A (grupp 1-6) och sektion B (grupp 7-12) 4 lag i varje grupp I varje sektion går 6 gruppsegrare och de två bästa tvåorna vidare. Norte America ligger trea i sin grupp efter förlust mot Reggina och vinst mot Anderlecht. Tabellen: Reggina 4p, Anderlech 3p, Norte America 3p, Serie D team 1p Norte America kan vinna gruppen vid seger men blir förmodligen tvåa om man vinner och då får man hoppas bli en av de två bästa tvåorna. Serie D gänget kan inte gå vidare. Tycker motivationen talar för NA och därför blir det 2u på dem.
|
Hänger du med utomlands senare idag?
|
Citat:
|
Mordor. Hämtar dig runt 15.00
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag såg att tips-sm va på gång igen, är ni sugna på att försöka igen? |
Citat:
|
Citat:
|
Vi kanske ska samla ihop samma laguppställning som förra året? Fireas var med vet jag, och du, och jag, och den svaga länken (Maijadona), men vem var det mer?
|
Citat:
Jag kan höra med honom och be honom komma in i tråden! |
Citat:
|
Citat:
Kan du kolla om du lyckas hitta det igen? |
Ska kolla!
|
|
Citat:
Jag hör runt lite med de andra om de är sugna. 23 feb drar det igång ! |
|
Citat:
Annars har jag en annan i åtanke om nån inte vill vara med. Hursom ska vi ha den där fotbollsresan!! |
Citat:
|
Citat:
varför inte köra på 1000% roi akim? =) Och inte att förglömma har vi mr Amrish... TOO MANY OPTIONS, I CANT SOLVE THIS! |
Gött initiativ, gick ok förra året. Fixar bättre placering detta året :):)
|
Citat:
|
Klockan 12.00 är sista chansen att sätta i pengar i strykbolaget.
Bra två av nio har lämnat bidrag för omgång 2 i tävlingen. |
Yeovil får nytt förtroende i fonden.
|
Jackpot på Stryket idag och vi har FYRA platser lediga i bolaget! 150 kr kostar det.
Hör av er via pm med mailadress om ni vill ta plats :) |
Du var det EN plats kvar bara.
|
Fortfarande bara två av de nio som gick vidare som skickat bidrag för omg 2 i tävlingen.
|
Fyfan lägre eng divisionerna, not cool man :no: bidrag inlämnat hur som!
|
Citat:
|
Fullt! :)
|
Fan att man aldrig hinner vara med :(
|
Bara 4/9 har lämnat bidrag till tävlingen och nu är det mindre än en timme kvar. Ska 5 st lämna WO efter att sig förbi stålbadet i omg 1? :)
|
Lite sent men nu har även jag lagt mitt spel
|