![]() |
2-0 min 70
|
2-0 slut enligt min livescore. Tack och bock!
|
Citat:
|
Både Porto och Benfica har haft det tight på hemmaplan på slutet. Trötthet och tankar på CL?
|
Eu tips imorgon. In med pengar innan kl 10 imorgon förmiddag om ni vill va med:)
|
Denna lär jag testa.
Hemmalaget satsar för tillfället på Copa Libertadores och ställer över (vad jag kunde läsa mig till) sin förstamålvakt, hela sin backlinje, och även övriga startelvan förutom mittfältare Arca. Man har två raka förluster i ligan och även om Atlante är placerade sämre i ligan har man två raka utan förlust i ligan. Tijuana spelade startelvan för tre dagar sedan och vilar rubbet idag. Atlante spelade med reserverna i veckan i cupen och vilade då startelvan inför nattens match. DNB till 4.33 finns det nog värde i. Hade varit ett fondspel om bestbet legat närmare willhill. Få se hur oddsen går...
|
Kliver in på Lanus i Argentina också som börjar strax. Lanus har börjat med två storsegrar. Velez ställer över mkt folk inför Copa Libertadores.
|
1/2 i natt...
Segundan i fonden idag! |
Ska Espanyol överraska så är det idag. Alla Espanyols vinster på slutet har kommit efter man haft ledningen i halvtid.
|
Har nån bra sida där man kan följa finalen utan att behöva kolla i en liten skärm ala 365?
|
Citat:
|
Citat:
|
ty! nu håller vi i detta!
|
|
Var för mig årets första "jag-leker-supporter-för-att-jag-har-spelat-på-ett-lag-jag-normalt-skiter-i-match" framför TV. Gött att den satt.
|
Nån som kikar på Xerez matchen? Läge att gå in på Sabadell
|
Ger mig själv en regäl jävla ryggdunk (det nya modeordet här på sharps). kusagwa :clap::clap: Tycker jag har förtjänat en!
|
Vad för spel är det som hypas?
|
Citat:
|
Citat:
|
Hyfsat flyt med fondspelet. Sabadell med en man mindre och utspelat slår in 1-0 när matchuret står på 94.40 :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det verkar som att, när man väl tar upp spelandet igen på riktigt, man rulla i djungelhjulets spår. Det går ju alldeles lysnade för dig!
|
Har ni fått pengarna utbetalda för Swansea?
Min står fortfarande som "öppen" konkade bestbet tack vare det överoddset eller? ;) |
Citat:
|
De kanske voidar spelet eftersom det var ett uppenbart felsatt odds? :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ska snacka med dem med en gång , mina spel och fondspelet står ocå fortfarande som öppet
|
Att de har dröjt/dröjer beror på att det är ett "långtidsspel" men ska snart va fixat/ eller kanske redan är fixat:)
Gött spel va det iaf ! |
Citat:
|
Citat:
Kliv fram i ljuset min vän och lämna det politiskt korrekta till Public. Jag kör en sån här till Kusa:claps::claps: |
Skönt att se att du har varit produktiv Maijadona :)
|
Måste lira det här utsticket. Ny chansning på en bortaknall ht/ft.
|
Citat:
Lägg av och spela mot mina lag:no: |
Maijadona sa till mig i bilen idag, på väg mot volleybollträning, att Man U att gå vidare och slå ut Real till 2.00 var bra. Det tyckte jag lät som en riktigt bra idé och när jag hittade 2.20 på det spelet fanns ingen tvekan längre.
Inget lag åker bara till Old Trafford och hämtar hem en seger. United har ett riktigt fint utgångsläge med 1-1 från bortamatchen. Ett ev 0-0 resultat tar dem vidare alltså. Vid 1-1 blir det förlängning och ev. straffar. Jag trodde faktiskt United skulle vara favoriter att gå vidare men icke och det tackar jag för. Van Persie ska kunna spela vilket också är viktigt. Real måste framåt och jag tror United kan konstra sönder dem.
|