![]() |
Citat:
|
bidde de vinst?
|
Citat:
|
Citat:
Nya tag till V75, på Jägersro... YNWA |
6/3 - Jägersro Lopp 6/Spelstopp 15:15/H2H/Expekt (24Poker/Unibet)
Classic Grand Cru (2.55) - Earl Tilly (1.45) Här spelas CGC på form, läge, startsnabbhet och speed! Hoppas verkligen att Juul laddar mot ledningen här, varför skulle han inte det? Det är Earl Tilly som är hästen att slå och denne tyckte jag inte alls såg bra ut senast. Bör dock vara bättre idag med det loppet i kroppen... Tror ändå inte detta räcker mot CGC, särskilt inte från dödens... Får CGC rygg ledaren är inte detta någon katastrof då det "alltid" blir luckor på Jägersro tillslut...! Kör nu "Julemannen"! Här spelas alltså CGC 2 Units till 2.55 på Expekt! Spelbar ner till runt 2.30! På 24Poker får ni 2.60, ni som spelar där... Unibet har hela 2.80 på denna H2H - var försiktiga dock då de använder sig av andra regler för H2H! Lycka till om någon följer...! YNWA |
Hmm, nu skall Ludde helt plötsligt ladda från start... Hmm...! Bra eller anus, tro?
YNWA |
Igen helt rätt spelat, dessa två hästar borde vara jämnbördiga, solklart överodds här.
|
Hur gick det?
|
Citat:
Men jag kör vidare - har haft värre svackor än detta! Samtidigt måste jag säga att jag inte är missnöjd med något spel på detta forum ännu, jo kanske ett...! Ja, ja jag kommer igen...! Redovisar stats i morgon kväll - ingen rolig läsning men det kan enbart bli bättre...! YNWA |
Kom tillbaka med rekar Badass, du har ju haft på pappret fina idéer med bra odds. Skulle gärna vilja se mer!
|
Badass du är lite saknad faktiskt :cry:
|
Ingen långsiktighet här inte. Tråkigt. Gillade också dina rekar även om dem aldrig gick in så var det bra spel.
|
Saknar dig också!
|
Dagens pick!
Lopp 3/Mantorp/H2H/Spelstopp 19:08/Expekt Year In Review - Acclaim Här spelas Acclaim på att jag tror att han får överta efter 500 meter och därifrån skall denne slås... Även om Year In Review var bra senast så är detta en skör herre och oddset på Acclaim är helt fel satt...! Acclaim bör vinna denna H2H minst 4/10! Spelas till 2.95, 4 units på Expekt! Spelbar ned till runt 2.50... Lycka till, om någon följer...! /Badass |
Kommer ändra en del i dagboken för att passa dagens förhållanden... I bland blir det rekar och i bland enbart picks... Kommer även ändra insatsnivå, mål och så vidare...
Återkommer om vilka förändringar som kommer göras - men mina rekar/picks kommer återigen läggas i min dagbok... Lycka, till oss...! :cheers: /Badass |
Tar även 2 units, Acclaim som vinnare, till 3.50 på Expekt - spelbar ned till runt 3 gånger...
/Badass |
Pick!
H2H/Mantorp/Lopp 5/Spelstopp 19:52/Expekt Estreet - Tarpoon Bris Här spelas Tarpoon Bris med en dåres envishet så hävdar jag dennes storhet! Tror att TB även tar ned Estreet från ytter ledaren om denne sitter där...! Spelas 4 units, till 2.30 på Expekt - spelbar ned till runt dubbla pengarna... /Badass |
Tar även Tarpoon Bris, 2 unit vinnare, till 6 gånger fläsket på Expekt... Spelbar ned till runt 4.75...
Lycka, till om någon följer...! /Badass |
Spela Acclaim vinnare på ATG!
/Badass |
Oj, vad löjligt överlägsen Year In review var - mycket imponerande och jag tar dumstruten på då Acclaim var chanslös två från perfekta andra ytter och rygg på vinnaren...!
Länge sedan man såg en sådan värdig vinnare! /Badass |
Tarpoon Bris vann sin H2H efter att Estreet galopperat i starten - Estreet gjorde sedan en mycket bra upphämtning men kunde inte rå på TB som satt i tredje utvändigt och gjorde det hyggligt... Svårt att ta något i en snabb avslutning.
Tarpoon Bris var dock totalt chanslös på segern då det gick alltför fort till slut... /Badass |
Pick!
Pine Alone, plats 4 units till 2.50 på Expekt! Spelstopp 20:36. Edit: Hästkraken 5, slagen på platsen med ett huvud, ungefär - surt sade räven...! /Badass |
Dagens pick!
Rio De La Plata spelas vinnare, 4 units till 3.85 på Bet365 - spelbar ned till runt 3 gånger pengarna - så ett helt klart bra odds här... Spelstopp ca. 20:50... RDLP tror jag bara susar till dessa kusar på Axevallas långa upplopp och tar en stensäker vinst... /Badass |
Finns till 4 gånger på Bet365 nu...!
/Badass |
Vad, fan - är min form så dålig så att bolagen till och med höjer oddsen efter att jag spelat dem... :lol:
/Badass |
Hmm - 4.50 nu! Nog för att galopprisken är överhängande så...
/Badass |
Ännu ett riktigt bra spel som förstörs utav en full finne - Veijo Heiskanen körde i halvspår och stängde Rio i ett halvvarv - hur fan tänkte han där? Är han full?
/Badass |
Kan absolut inget om trav men brukar följa dina rekar :), kör då feglir och spelar oftast plats när oddset är hyffsat bra. Hängde på igår på RDLP och ser nu att den kom 3:a!
Tack för dina fina rekar och hoppas att du fortsätter att posta dina tankar :hattenav: Tack så mycket Badass! :) |
Citat:
Rio De La Plata hade lätt vunnit med bättre resa eller att Veijo stannat hemma i stallet... Men, men nya tag...! Tackar för de fina orden och självklart kommer jag fortsätta lägga mina rekar här... Förhoppningsvis med lite mer gröna siffror framöver! /Badass |
Min V65:
Boden 89 2011-05-05 V65 Avd Ordinarie Reserver 1 3 11 12 2 2 3 4 6 9 11 3 1 2 3 5 8 10 4 3 10 13 5 4 6 2 4 11 972 rader * 1 * 1,00 kr = 972,00 kr 2011 4742 XXXX 0D0A 1840 5 maj 2011 Då kör vi... /Badass |
Dagens pick!
Gasbone-Ace Rapida Här spelas Ace Rapida i en H2H mot Gasbone, 4 units till 2.10 på Expekt... Spelbar ned till runt 1.85. Lycka till, om någon följer...! /Badass |
Systemet ser intressant ut tycker jag =) Här kommer mitt system för dagen, tvungen att göra om lite och kör hårda krav utan spik när persos winnie blev struken.
1) A: 3,5 B: 6 D: 11,12 2) A: 3,4,6 B: 7,2 D: 9,8,1,12 3) A: 5 B: 2,3 4) A: 10 B: 3,12,7,5 D: 13,6,2,1 5) B: 9,4 6) A: 4 B: 2,11 D: 8,7 Minst 3 A-hästar måste vinna. Max 1 D häst får vinna. Endast utdelning på 6 rätt! Kosta 1200kr. |
Någon annan av er som just nu inte kommer in på Expekt...?
/Badass |
Jag :(
|
Citat:
Nu kommer jag in...! :) /Badass |
Dagens pick!
Cap Domino, plats, 4 units till 2.50 hos Expekt - spelbar ned till runt 2.15... Lycka till om någon följer...! /Badass |
Dagens pick!
Här spelas en H3H mellan hästarna Giant Superman, Master Växus och Surtees Hanover. Alla tre hästarna står i 2.60 gånger pengarna och det tar vi på Surtees Hanover - alla dagar i veckan... Har dessutom bevisad form - betyder väldigt mycket...! Här spelas alltså Surtees Hanover i en H3H, 4 units till 2.60 på Bet365 - spelbar ned till runt 2.25... Lycka till, om någon följer... /Badass |
Min V65a:
Rättvik 90 2011-05-06 V65 Avd Ordinarie Reserver 1 1 2 3 4 5 7 9 12 14 2 7 3 2 4 5 9 10 4 1 9 10 11 5 2 5 7 10 6 1 720 rader * 1 * 1,00 kr = 720,00 kr 2011 0302 XXXX 5800 6 maj 2011 Då kör vi...! /Badass |
Citat:
Fy, fan! Missar Sunbergs på 9 hästar - men jag "vägrar" ta med Sundberg från bakspår - sämre kusk får man leta efter...! Nu fick han till det, gubbdjäveln... :gun_bandana: /Badass |