![]() |
Dagens pick!
H2H/Jägerso Lopp 7/Spelstopp 20:35/Bet365 Love Him Too-Splendid Value Här spelas Splendid Value, 4 units till 2.00 på Bet365! Spelbar ned till runt 1.75! /Badass |
Dagens pick!Dagens pick!
H2H/Jägersro Lopp 8/Spelstopp 20:55/Bet365 Having Said That-Hardy Ribb Här spelas Hardy Ribb, 4 units till 2.10 på Bet365 - spelbar ned till runt 1.75! Spelas mest på att Having Said That antingen blir fast och/eller får hårt tryck av Ludde - kommer gå snabbt detta och detta gynnar Hardy Ribb mycket...! /Badass |
Varför i helvete släppa till ett sådant lik...? Han hade favoriten som är i bra form och får spetsen lätt, fy fan så fegt, Tony Wallin!
/Badass |
Citat:
Ser bra ut sheetet badarn, äntligen över 100! Men om du vore ett börsnoterat företag skulle jag nog avstå att rygga dina kommande 10 spel, den raketkurvan kan ju inte gärna fortsätta utan en liten dipp. Keep up the good work! Vad tror du om True Q till 12.50/3.25 på bet365 idag, måste ju vara bästa oddset jag sett på ett par veckor iaf (20%/48% i statistiken och möter enklare gäng än genomsnittet den här gången)! :moneybag::moneybag::moneybag: ? Garland Kronos/Tjacke Gold 1.65 -Tjacke har spår 6 men är en stayertyp som knappast kan utnyttja det och Garland är ikapp direkt? |
Citat:
Angående Wallins släpp så är jag i efterhand benägen att hålla med - Karis baissning gjorde nog att han släppte - men till den hästen...?! Ja, ja...! Ja, det går bra nu...! :cheers: Samtidigt är det bara detta jag väntat på - har faktiskt aldrig tvivlat då jag har haft (ja, jag vet att jag är jävig) en infernalisk otur, fler gånger än jag haft tur - ta bara Eliploppsfinalen - över 30 units där som pissades bort utav en häst som inte kanske skulle varit med i finalen... True Q - jag köper platssoddset alla dagar i veckan men är osäker på vinnaroddset då jag inte gillar kusken nämnvärt - True Q behöver en fast hand som han bara verka få utav Kung Åke, går nästan enbart bra för honom i alla fall... Jag tror Titan Patrik blir svårfångad då det inte kommer bli något tempo i loppet - eller vad säger du om detta, Åke? H2H - köper Garland rakt av - är som du säger ifatt direkt, om felfri... Lycka till, ikväll! /Badass |
Dagens pick!
VINNARSPEL/Vaggeryd Lopp 6/Spelstopp 20:04/Expekt Terence De Chambe Här spelas en riktigt kapabel kuse som borde gå kraftigt framåt med lopp i kroppen efter ett års vila... Gjorde senast ett kanonlopp från dödens sista 1000 och vann på regntung bana - mycket stark prestation och nu också kuskförstärkt med Goop - hittar han bara ut så är detta lopp kört... Spelas 3 units, till höga 3.85 på Expekt - spelbar ned till runt 2.75! Lycka till! /Badass |
Dagens pick!
PLATSSPEL/Vaggeryd Lopp 9/Spelstopp 21:10/Expekt My Lindy Star Här spelas My Lindy Star på form, läge och startkusk. MLS kan ibland vara hur bra som helst och här har hon en bra uppgift - felfritt, vill säga - är lite strulig av sig men går hon bara felfritt så skall platsen bärgas tämligen enkelt, anser jag... Spelas 4, units till 2.15 på Expekt - spelbar ned till runt 1.95 - här kollas ATG-Live noga då oddset kan bli högre där... Lycka till! /Badass |
Dagens pick!
VINNARSPEL/Dannero Lopp 3/Spelstopp 21:10/Expekt DJ Seabrook Här spelas DJ Seabrook, 3 units till oddset 2.50 på Expekt - spelbart ned till runt 2.00! Spelas på form, bästa hästen och ljummet motstånd - här sänder antingen Bergh från början och får överta eller så vinner han från dödens... /Badass |
Dagens pick!
VINNARSPEL/Dannero Lopp 8/Spelstopp 23:02/Bet365 Canon Här spelas Canon, 2 units till oddset 6.00 på Bet365 - spelbart ned till runt 4.75... Spelas på form, läge, startsnabbhet och speed - här kommer det gå undan och det gynnar Canon! /Badass |
Dagens pick!
H2H/Dannero Lopp 4/Spelstopp 21:30/Nordicbet Elles W. Phedo-Mellby Ticket Elles W. Phedo spelas, 4 units till höga 2.65 - spelbar ned till runt 2.15... Spelas på startsnabbhet, styrka, läge... Skall nu utrustas med helstängt och tränaren hoppas på runt om... Mellby Ticket beroende av resa - inget att hänga i julgranen, eller midsommarstången då... :evilgrin39: /Badass |
Citat:
Kolla ATG-Live för eventuellt bättre odds... /Badass |
Citat:
Usch, så dåligt spel - dumstruten på! Räknade inte alls med denna utveckling på loppet... Skärpning där... /Badass |
Dagens pick!
H2H/Halmstads Lopp 3/Spelstopp 19:05/Bet365 Helen Roc-Dilbas Delight Vad har jag missat här?! Denna H2Hen är bland de klaraste jag sett på år och dagar... Detta vinner Helen Roc upp emot 8/10 och detta är ett solklart maxspel för mig - spelas alltså 5 units till höga 1.70 (lågt för att vara mig men detta måste bara spelas) - spelbart ned till runt 1.35! Nu spelar jag aldrig så lågt men oddstekniskt sett så borde oddset ligga på runt 1.25-1.35, enligt mig! Klass, form, kusk, kapacitet osv - ALLT talar för Helen Roc! Skynda, fynda - detta odds kommer INTE att stå sig länge till...! /Badass |
Citat:
|
Citat:
/Badass |
Dagens pick!
H2H/Halmstadstravet Lopp 5/Spelstopp 19:52/Expekt Somekindacatch - Sinova Ribb Här spelas Somekindacatch, 4 units till 1.80 på Expekt - spelbar ned till runt 1.55! Somekindacatch är bäst bakifrån och är speedig som få - denna H2H vinner hon lätt, trots att Sinova Ribb gjorde ett strong lopp senast - det skall vara klasskillnad mellan dessa... /Badass |
Har du någon info på Rio De La Plata ikväll? Blir det vingel och galopp på den tro?
|
Båda 2 ryggade, tackar för tipsen!
|
Sugen på 8 - 3 på dd ikväll!
|
Citat:
/Badass |
Citat:
/Badass |
Citat:
DD: 1 2, 3, 9 x 300 SEK /Badass |
Båda H2H spelen satt ju finfint :)
|
Dagens pick!
H2H/Halmstad Lopp 8/Spelstopp 20:58/Expekt Oops D.K. - O.U.Glide Här spelas O.U.Glide på läget och form/styrka - tror också att Oops D.K. blir av med ledningen och då får denne svårt... Spelas 3 units till 2.30 på Expekt - spelbar ned till runt 1.95! /Badass |
Citat:
/Badass |
nu jobbar vi in dd ikväll!
HALMSTAD - 27 Juni »» DD-1 AUTO 1609 m TIPSETTAN: 8 AMARU BOKO - Årsdebueten är avklarad och gjorde ett bra intryck, fast han galopperade en bit och slutade tvåa. Jag blir inte förvånad om han frontar från bricka 8. För startsnabbheten har han och jag tycker formen blir bättre och bättre. Ett roligspik förslag på dd. MOTBUDET: 7 DEUXIEME PICSOUS - Han har en riktigt bra avslutning i loppen och den kommer säkert att utnyttjas på den korta distansen ikväll. Lär utmana min tipsetta ordentligt. SKRÄLLEN: 5 CLASSIC PUZZLE - Han kommer inte att göra bort sig i loppet, många verkar missa honom på spelet. Vi köper med honom riktigt tidigt och han har gått riktigt bra tider. Se upp, med den gott folk! Rank A 8 B 7-5-1-6-3 C 4-10-9 DD-2 AUTO 2140 m TIPSETTAN: 1 OOPS D.K. - Vann ifrån dödens senast och jag kan inte tro något annat att formen är fortsatt bra. Läget kanske kan vara lite lurigt, för jag är inne på att hon får svårt att ta ledningen i loppet. Luckan lär komma och då får vi se på avslutning! SKRÄLLEN: 3 O.U.GLIDE - Jag måste bara ta med "skrällen" på första kupongen. hon har varit riktigt bra en längre tid, men inte fått sätta nosen först. Idag så är det hennes tur att vinna. Då måste man bara ha med henne riktigt tidigt på strecken. Lär bli stallskriket ikväll!. MODBUDET: 2 ABSOLUTFIN - Jag gillar hästen riktigt mycket och gör oftast bra lopp hela tiden. Det finns mycket kapacitet i henne. Man måste bara plocka med henne på kupongen. Nu kör vi! Rank A 1-3 B 2-8-6-5-7-4 C 10-9-11-12 Dagens Dubbel kupong 1 »» DD-1 8 Amaru Boko DD-2 1 3 2 Kombinationer x 200:- = 400:- Dagens Dubbel kupong 2 »» DD-1 5 7 8 DD-2 1 2 3 9 Kombinationer x 50:- = 450:- |
Ricktigt bra H2H spel du hitta idag Bad, gött när alla 3 man har spelat emot gallar :)
|
2011-06-27 21:15:01
V65 Halmstad 126 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- KANAL NAMN ORT/LÄN INSATS VINSTBEVAKAD FIL SPIK-/AR ANTAL VINST SPELMETOD 15163 TREKLÖVERN SÖDERTÄLJE 450,00 Nej Nej 1 - 5,00 110.025 ATG.se 384,00 Ja Nej 1 - 4,00 88.020 SpikHarry ATG.se >1000 Ja Nej 0 1,00 - 41,00 3.005.897 ================================================== ===================== Slut på rapporten ====== |
Dagens pick!
PLATSSPEL/Solänget Lopp 7/Spelstopp 20:36/Expekt B.B.S.Centra Här spelas alltså nummer 3, B.B.S.Centra, på plats, 4 units till 2.05 på Expekt! Spelbar ned till runt 1.80... Spelas på läge, startsnabb och form - skall köras offensivt då kusken vill till spets... /Badass |
Dagens pick!
H2H/Solänget Lopp 5/Spelstopp 19:55/Expekt Mana Grabben - Farmfurir Här spelas Farmfurir, 3 units till höga 2.70 på Expekt! Spelbar ned till runt 2,25... Spelas på form, styrka - mycket gynnad av distansen här... Mana Grabben absolut ingen dålig kuse som senast gjorde ett riktigt strongt lopp - denne har varit en förbrytartyp och fjärdespåret är då inte optimalt... /Badass |
Citat:
|
Dagens pick!
PLATSSPEL /Solänget Lopp 8/Spelstopp 20:53/Bet365 Leonas Yeti Här spelas Leonas Yeti, plats, 4 units till höga 3.75 - spelbar ned till runt 3.25... Spelas på smygform och läge... /Badass |
Citat:
/Badass |
Ryggat spelen idag igen hoppas på samma lycka som igår :)
|
Citat:
Grattis till vinsterna igår och lycka till oss idag med... :cheers: /Badass |
Glödhet idag igen :) Stor tack för tipsen idag igen!
|
Citat:
Vassego - det går bra nu...! :cheers: /Badass |
ajjemän, får tacka och buga, trots b365 låga limit.
Vilka sidor rekommenderar du för travet? |
Citat:
|
Citat:
Varsegod, iCash! Jag spelar enbart på Expekt, Bet365 och Nordicbet för tillfället... Så det är väl dessa. Ladbrokes var en guldgruva förut, med vinnar- och platsspel... /Badass |