![]() |
Favoriterna gör verkligen inte sitt jobb i playoffen för tillfället. Men det kan ge bra odds på favoriterna i match 2 i många av serierna.
Ryggar Ak Bars idag. :) |
Preds+1,5 @ 1.71 1u
Fortfarande ingen match i slutspelet där något lag vunnit med mer än 1 mål. Tror stenhårt på att denna match kommer bli en tight historia. Pekka Rinne och ett defensivt starkt Nashville ska absolut kunna ställa till stora problem för Hawks. |
Citat:
Vi får hoppas det är ett gott tecken då ;) |
Ganska målsnålt so far!
|
Citat:
2-0 till Ak Bars efter 16 min i andra nu. MVD står i 10.00 på betfair nu, kan vaa läge att säkra lite av insatsen där :) |
:hattenav:
Bra start på kvällen. :) |
Ak Bars+0 @ 1.794 5u - WIN
Senators+1,5 @ 1.725 1u - WIN Predators+1,5 @ 1.71 1u - WIN 3-0 +5,4u Blev en bra dag tillslut. Var även rätt ute med raka tvåan på Ak Bars och även med överspelet där, synd att man ej tog dem med alltså. |
Hv71 @ 1.95 2u
|
Bruins ML @ 2.40 1u
Oddset känns helt galet för högt här. |
Caps/Habs O1,5 1st @ 1.847 1u
Canucks ML @ 1.571 2u |
hade bra leans på dom jag med och när du lirar så var det bara att trycka av. halv rygg kan man säga ;)
|
Hv71 @ 1.95 2u - LOSS
Bruins ML @ 2.40 1u - WIN Caps/Habs O1,5 1st @ 1.847 1u - WIN Canucks ML @ 1.571 2u - LOSS 2-2 -0,75u Både HV och Canucks får för sig att de vore kul att tappa en 2-0 ledning.. Bra kass dag och ordentlig felprioritering med insatserna.. |
Citat:
|
Att HV tappade va ju delvis dommarnas fel så det kan du ju inte veta :)
|
Citat:
HV för ju mestadels spelet, dock är djurgården ruggigt effektiva. HV-fan till trots, så finns det nog inte så mycket spelvärde i dom då matchserien kan gå hur-som-helst. |
Detroit -1,5 @ 2.61 1u
Flyers/Devils O5 @ 1.885 1u(tog den igår natt, ser att den stigit endel nu) |
Dagen börjar verkligen inte bra, lägger ändå till detta spel:
Devils O2.5 @ 1.98 1u Man fick äntligen hål på Boucher senast och gjorde då fem mål(visserligen ett i öppen kasse). Räknar även med att Devils kommer få en hel del PP i denna match, då Flyers alltid spelar hårt och småfult på hemmaisen. |
Sens+0,5 @ 1.685 1u
|
Preds+1.5 @ 1.80 1u
|
Ak Bars @ 1.70 2u
Man har 16 raka segrar mot MVD och 2-0 i matcher när finalen nu vänder till Kazan för två raka matcher Måndagch Tisdag. Gör man jobbet lika bra hemma som borta så ska guldet vara grejjat på tisdag kväll. Dock har inte Ak Bars varit lika starka hemma som borta under slutspelet. Men kan ändå inte se dem tappa detta nu! |
Sharks ML @ 1.752 2u
Tror deras vändning senast kan bli avgörande för denna serie. |
Citat:
|
Detroit -1,5 @ 2.61 1u - LOSS
Flyers/Devils O5 @ 1.885 1u - PUSH Devils O2.5 @ 1.98 1u - LOSS Preds+1.5 @ 1.80 1u - LOSS Sharks ML @ 1.752 2u - LOSS 0-4-1 -5u Sämsta dagen på mycket mycket länge, igår hade en blind och berusad apa lyckats bättre i pilkastning. Men det värsta av allt var nog att världens äckligaste spelare fick avgöra mot Devils.. Jaja, vi försöker med nya tag idag! |
Djurgården/Hv71 O5 @ 1.926 1u
|
Ak Bars -1 @ 1.855 1u
|
Du tror så hårt på AK Bars alltså..hm..
|
Citat:
Är klasskillnad lagen emellan. 16 raka segrar totalt, 4 segrar för Ak Bars iår, 2-0 i matcher. MVD dras med skadebekymmer på backsidan och har fått spela de två första finalerna med endast fem backar. Enda möjligheten till MVD-seger är väll helt enkelt om Ak Bars underskattar och börjar slarva med detaljerna. Men, med tanke på att de har hemmaplan idag och imorgon så tror jag de är ruskigt sugna på att ta hem titeln på hemmais och vinner både idag och imorgon. |
Boston ML @ 1.781 1u
Habs/Caps O6 @ 1.952 1u Men med tanke på hur det gått det senaste dygnet så skulle jag rekomendera att spela tvärt emot mig om man vill vinna :p |
Gårdagen blev totalt:
1-3-1 -3,2u Kass dag igår med, NHL plussa men den europeiska hockeyn gick inte vägen. Får hoppas att dte vänder idag! Ak Bars/HK MVD O4.5 @ 1.99 1u Lagens senaste fyra matcher mot varandra har gått över denna lina. Tycker helt klart det finns värdi det oddset. |
Citat:
F.ö tycker jag inte du ska dra för stora växlar av de senaste dagarnas minus. Matcherna har varit väldigt oförutsägbara och skumma! EDIT: whattaa, 1.72 ligger överspelet på, på nordicbet |
Detroit/Phoenix O4.5 1.67 1u
|
Är verkligen inget som går in nu. Testar dock ändå ett sista spel inatt:
Preds/Hawks U5 @ 2.052 1u |
Sverige U18 -0,25 @ 1.88 1u
Sverige har imponerat och slagit både Kanada och Usa. Nu möter man Ryssland i semi. Ryssland har inte imponerat än så länge, man vann bara med 4-3 över Schweiz i kvartsfinalen, ett lag som Sverige slagit med 10-2 tidigare i turneringen. |
Citat:
Är dock fortfarande 2-9-3, -9,3u denna vecka.. |
Boston ML @ 1.78 1u
Jag fortsätter att gilla Bruins i denna matchup. Tror dessutom att hela serien kan ha avgjorts när Vanek klubbades ner i match två. |
Caps @ 1.92 1u
Resultatet speglade dock verkligen inte matchbilden sist. Men Varlamov spelade stabilt och Ovie fick göra mål, det var viktigt för Caps som vinner två raka nu, tror jag! |
Kings/Canucks O5 @ 1.70 1u
|
Sverige U18 -0,25 @ 1.88 1u - WIN
Boston ML @ 1.78 1u - WIN Caps @ 1.92 1u - WIN Kings/Canucks O5 @ 1.70 1u - WIN 4-0 +3,28u Kändes verkligen välbehövligt att få en såhär pass bra dag idag. Då mina spel denna vecka gått riktigt dåligt, samtidigt som de man ryggat inte heller gått in. Dessutom är det klart nu att mitt långtidsspel på Boston +1,5 matcher gick in, rättar dock långtidsspelen på en och samma gång när alla är klara. Veckans resultat hittills: 5-9-3 -6,9u |
Devils ML @ 1.58 1u
Carter och Gagne borta för Flyers. Devils har kniven mot strupen. Jag tror man fixar fram en match-6 inatt. Pens -1 @ 1.76 1u Asiatiskt handikapp som enbart gäller ordinarie tid, lite ovanlig spelform på NHL. Men känns värt att testa detta inatt. Trodde, eller kanske mest hoppades, på Ottawa inför denna serie. Men Pens har kommit tillbaka starkt efter förlusten i match-1. Tror inte Ottawa kommer orka sätta emot särskillt mkt inatt. |
Sharks/Avs U1.5 1st @ 1.75 2u
3 av fyra möten hittills har gått under 1.5 i första. Tror att även denna gör det. |