![]() |
Kan redan nu säga att det blir en väldigt återhålsam dag idag, fotbollsutbudet är dåligt...
Kommer hoppas på att dra mig uppåt via SharpsMLB och eventuellt något annat lir, kommer bara kör det säkraste idag. |
Jo en klassisk måndag med inte så mycket spelvärt...är extremt glad nu att jag legat riktigt lågt med både MLB och NBA spelen dom senaste två nätterna.
|
Tung natt for de flesta misstanker jag.
Var 3-2 nar jag gick och la mig och vaknade upp till 0-3. Men men.. Som du sa, vi tar igen det. |
Jepp den var nog tung för de flesta, fuzzy undantaget :) ...
-10U cirkus för min del, fotbollen gick mycket bra på dagen vilket räddade det från katastrof. Bara jävligt surt att åka ner från delmål #3, har varit över 2 gånger på kvällen men nattens spel har sänkt mig båda gånger. En gång hamnade jag 0.2U under... nu kanske man tycker jag borde flyttat mig till en bookie till då det bara fattades 0.2U men jag fuskar inte, ett mål är ett mål för det ska uppnås, annars kan man lika bra sikta på stolpen när man försöker göra mål... Spelar idag endast ryggar. Då SharpsMLB tuggar på kommer jag köra det som 10U bets, vilket motsvarar 5U för de som kör 1-5. Jag har redan plussat oerhört bra, och vet att även om förlusten kommer idag (vilket hade varit typiskt) så kommer det i det långa loppet att löna sig. Får försöka att inte gråta för mycket pga swingsen det medför, men hoppas att det går uppåt i det långa hela... vilket känns rätt säkert... Philadelphia Phillies -1.5 RL @ 1.855 10/10 Pinnacle WIN Vitoria Setubal - Academica @ 2.55 2/10 Pinnacle LOSS PARLAY Philadelphia Phillies ML vs Washington Nations St. Louis Cardinals ML - Houston Astros @ 2.02 3/10 Pinnacle WIN Cleveland Indians vs Texas Rangers ML @ 1.813 3/10 Pinnacle Oakland Athletics vs Seattle Mariners ML LOSS |
Landar på 1U under delmål #3, this ghost is killin me.
Spelar idag Sharps, dock 6/10 insats pga för slashat odds. Kör även.. Chernomorets B vs Sliven Over 2.5 goals @ 1.950 1.5/10 Vitesse vs Breda DnB @ 2.15 3/10 |
Dagens Spel 13/4
Tänkte börja lägga upp de rekar jag tror extra hårt på i fotbollsforumet, så blir det lite mer action i den sektionen :) ... Egna Spel Heracles HT+FT vs RKC Waljwjik @ 1.80 5/10 BetFair WIN Spelar på att Heracles leder i halvtid och även i fulltid, rek finnes på länk nedanför... https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=2163 Ryggar Fotboll Chernomorets B vs Sliven Over 2.5 goals @ 1.950 1.5/10 LOSS Vitesse vs Breda DnB @ 2.15 3/10 PUSH Genk -1.25 vs Charleroi @ 1.70 @ 3/10 WIN Baseball New York Yankees vs Los Angeles Angels Over 10 runs @ 1.90 3/10 Expekt WIN Detroit Tigers - Kansas City Royals Over 9 runs @ 1.85 6/10 Expekt WIN (Skulle gå 10/10 på SharpsMLB men oddset slashat en del så sänker insats) Toronto Blue Jays ML vs Chicago White Sox @ 1.901 3/10 Pinnacle WIN PARLAY New York Yankees ML vs Los Angeles Angels San Francisco Giants ML vs Pittsburgh Pirates @ 2.30 3/10 LOSS Baltimore Orioles vs Tampa Bay Rays Under 9 runs @ 1.850 3/10 Expekt LOSS |
Härligt, delmål #3 är nu uppnåt, rullen ökad med över 66.66%!
Spelar ingen roll hur det går med resten av basebollen inatt för även vid 0-2 ligger jag över målet, riktigt jävla skönt. Nästan alla matcher idag började skit men det var vändningarnas dag idag :cheers: Nästa steg -> Delmål 4: Öka rullen med 100%, dvs ytterligare 33% .... AIM FOR THE STARS AND DOUBLE UP BABY! :KO: |
Citat:
|
Grattis! Ja fy fan vad ångestframkallande baseballen var :ohmy:
|
Grattis! Får passa på och tacka för Holland-liret. Thanks mannen och fortsätt såhär :moneybag:
|
Grattis! Keep it up!
|
Jag har två leans i Holland imorgon som jag redan har tryckt av, jag gillar dessa riktigt mycket och kommer att skriva utförliga rekar och posta i fotbollsforumet. Kommer dock inte ha tid att göra detta förräns imorgon, så ni får välja själva om ni vill plocka nu eller vänta men jag tror mina motiveringar kommer övertyga er, synd att jag inte kan slänga dom ur skallen direkt in på forumet nu på en gång :p
ADO Den Haag vs NEC @ 2.15 5/10 Pinnacle ADO har hittat form senaste tiden, har i princip fullt lag (saknar 2st rotationsspelare) medans NEC saknar ett par riktigt viktiga pjäser. 2.15 finns kvar på Pinnen men det börjar sjunka, de flesta bookies är nere på 2.00 blankt snart. Willem vs Ajax -2 AH @ 1.82 5/10 Pinnacle Behöver väl inte skriva mer än "Ajax", den här har sänkts en del redan (0.10 ungefär) men det finns fortfarande värde... Jag tror inte Ajax streak är över, och idag står ännu ett katastroflag som motstånd ... |
Citat:
|
Citat:
|
Ryggar båda!
|
Gick bra sist, testar även denna gång! Grattis till delmål3 :)
|
Dina baseballspel satt väl grymt bra? Isåfall grattis.
|
Citat:
|
Fint MW!
|
Dagens Spel 14/3
Egna Spel Holland - Eredivisie ADO Den Haag vs NEC @ 2.15 5/10 Pinnacle Willem vs Ajax -2 AH @ 1.82 5/10 Pinnacle (OBS: Har sjunkit till 1.75 på pinnen och många nere på 1.70, den började på 1.95-2.00 så vetifan om det finns något värde kvar. Hittar ni till 1.80+ så tycker jag dock att det är värt en peng!) OBS: Kommer posta rekar i fotbollssektionen på de här två matcherna mellan 17.00-18.00 ikväll, måste sköta mig lite på jobbet också :whistling:... Ryggar Fotboll Beroe Stara Za vs Levski Sofia @ 1.66 1.5/10 Caracas FC vs Universidad de Chile DnB @ 1.77 1.5/10 WIN Baseball Washington Nationals vs Philadelphia Phillies Under 10 runs @ 1.909 6/10 Pinnacle (Under 10.5 var sönderslashat så köper bort hooken och sänker insatsen, hoppas på 9 runs eller mindre. Är i alla fall med i spelet och blir det 10 exakt får jag gratulera crew och vara glad för att jag i alla fall får tillbaka insatsen. Mycket bättre än om Sharps rekat Under 10 och jag själv fått plocka Under 9.5... |
Citat:
|
Citat:
Lägger dagens här slipper man bläddra bakåt .... Dagens Spel 14/3 Egna Spel Holland - Eredivisie ADO Den Haag vs NEC @ 2.15 5/10 Pinnacle LOSS REK -> https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=2180 Willem vs Ajax -2 AH @ 1.82 5/10 Pinnacle PUSH (OBS: Har sjunkit till 1.75 på pinnen och många nere på 1.70, den började på 1.95-2.00 så vetifan om det finns något värde kvar. Hittar ni till 1.80+ så tycker jag dock att det är värt en peng!) REK-> https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=2185 Ryggar Fotboll Slavia Sofia +0.25 vs Litex Lovech @ 1.65 1.5/10 ½WIN Beroe Stara Za vs Levski Sofia @ 1.66 1.5/10 WIN Caracas FC vs Universidad de Chile DnB @ 1.77 1.5/10 WIN Cherno More vs Lokomotiv Mezdra DRAW @ 4.00 1/10 LOSS Beroe vs Levski Sofia @ 1.69 2/10 WIN Malmö FF -0.25 vs Häcken @ 1.77 1/10 Betfair WIN Baseball Washington Nationals vs Philadelphia Phillies Under 10 runs @ 1.909 6/10 Pinnacle (Under 10.5 var sönderslashat så köper bort hooken och sänker insatsen, hoppas på 9 runs eller mindre. Är i alla fall med i spelet och blir det 10 exakt får jag gratulera crew och vara glad för att jag i alla fall får tillbaka insatsen. Mycket bättre än om Sharps rekat Under 10 och jag själv fått plocka Under 9.5... Tampa Bay Rays vs Baltimore Orioles Under 9.0 runs @ 1.87 3/10 Pinnacle LOSS <- FEL BETT, såg fel :idiot: Boston Red Sox vs Minnesota Twins ML @ 2.03 3/10 Pinnacle LOSS Cincinnati Reds vs Florida Marlins ML @ 1.80 3/10 Pinnacle WIN Houston Astros vs St Louis Cardinals -1.5 @ 1.943 3/10 Pinnacle LOSS Oakland Athletics vs Seattle Mariners Over 7.5 runs @ 2.00 3/10 Pinnacle LOSS |
Ryggar ADO Den Haag!
Tack för spelet, håller tummarna! :) |
Ryggar Ajax... Finns till 1.78 på pinnen
|
RIKTIGT JÄVLA LACK PÅ ADO!, BÖRJADE JU SÅ BRA! :rant:
Sitter resten av spelen blir det miniplus, men känns som jag är mr. oflyt idag... -8U i nuläget ... får vakna upp imorgonbitti och se hur det gått... |
Vågar du rygga något av mina spel imorron då?
:evilgrin39: |
Citat:
Just nu är jag bara sjukt irriterad, då lägger jag inge spel, av erfarenhet vet jag att rekandet går åt helvete. Måste hitta lite inre frid först, vilket jag gör bäst genom att kicka igång Ps3'an och blåsa huvudet av lite jänkarsvin på det virtuella slagfältet i Bad Company 2. Hörs imorgon, GL with the bets! :hurt: |
Citat:
|
Citat:
Men CoD är helt klart bra, mycket "intensivare" på något sätt... fast paced action! |
Mm och jag föredrar snabbt tempo men båda spelen har sina fördelar och nackdelar och jag njuter av att spela båda när vill avreagera sig lite :yes:
|
Citat:
Nu kallar armén!, nya tag imorrn!, peace!! :gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana: |
Får nog spela resten av dagen, vaknar upp till typ -20U totalt, då är samtliga spel igår+natten inräknat.... sa ju att jag var mr. oflyt igår... nåväl, nya tag idag...
Laterz.... |
Aj då, var ju ingen höjdare det :cry:
|
vann inte Florida Marlins? du har dom som LOSS längre upp men tror att dem vann med 5-3
|
Citat:
Ser ju inte så farligt ut med 6-6-1 där uppe men big bets ännu en gång på helt fel sida, men men... det vänder :) |
Dagens Spel
Egna Spel Elfsborg vs Djurgården +1 AH @ 2.25 5/10 188Bet Elfsborg vs Djurgården @ 8.20 5/10 188Bet Kör lite eget i allsvenskan idag, kommer dock inte posta rek i fotbollssektionen i och med att jag inte känner "supermycket" för spelet... men tycker oddsen är mäktigt felsatta... kommer i en period att gå över till flatbetting för att få mer stabilitet, mina värderingar har inte klaffat sista tiden... och ja, oddset på djurgårn är helt fel enligt mig.. Ryggar Synar Lemasive på två spel, har ju gått som tåget och frågar om jag vågar... pssssst, kör hårt mannen ;) Brommapojkarna vs Orebro DnB @ 2.05 5/10 Pinnacle Elfsborg - Djyrgårdens IF Over 2.5 goals @ 2.06 5/10 Pinnacle Vitoria-BA vs Goias @ 1.75 1.5/10 Blooming vs Libertad @ 1.75 1/10 Blooming vs Libertad @ 1.70 2/10 Lokomotiv Plovdiv -1 HCP vs Montana @ 2.40 2/10 Bet365 LOSS Baseboll Washington Nationals vs Philadelphia Phillies -1.5 @ 1.909 3/10 Pinnacle New York Mets vs Colorado Rockies -1.5 @ 2.10 3/10 Pinnacle Baltimore Orioles vs Oakland Athletics -1 @ 1.917 3/10 Pinnacle Chicago Cubs vs Milwaukee Brewers Over 11.5 runs @ 1.81 3/10 Expekt |
Citat:
så mkt kan det väl inte skilja mellan Betsson & Pinnacle? |
Citat:
|
Vitoria postponed inatt, lär inte spelas om idag eller?
|
Citat:
http://www.oddsportal.com/soccer/bra...-goias-194098/ |