![]() |
Är jag helt ute om jag tror att Bollnäs kan slå Västerås ikväll till (3.80) Svs ?
Blev 1-Units på Bollnäs till det höga oddset |
Citat:
Nej det tycker jag inte du är. Visst, en back borta och början på säsongen. Men Västerås är inte omöjliga att slå. West är en riktigt bra spelare som kan stoppa mycket. |
Bandytävling ikväll och här kommer mina bet lagda på förmiddagen:
IK Sirius vs Villa Lidköping BK +3.5 @ 1.750 Ljusdals BK vs Vetlanda BK -1.5 @ 3 Kalix Bandy vs Sandvikens AIK ÖVER 9.5 @ 1.900 Broberg/Söderhamn IF vs Hammarby IF 1.750 Bollnäs GIF vs IFK Vänersborg 2.900 Ovanstående är ju vad jag tror.... Sirius +3,5 känns löjligt bra. Sirius har öppnat bra den här säsongen. Vetlanda borde ta Ljusdal borta. Både Kalix och Saik är bra på att göra mål samt att båda är ju inte dåliga på att släppa in mål heller... Måste bara lägga till att jag dock är väldigt imponerad av Saiks målvakt Heikkanen så Kalix får det svårt ikväll... Hammarby ska bara klara o slå Broberg utan problem. Den lilla roliga vadslagningen ikväll är Bollnäs - Vänersborg. 2,9 på Vänersborg är för bra för att inte provas med en liten säck med pengar.... Kanske blir något mer över/underspel senare idag.... vi får se.... Åsikter? |
Just Bajens match har droppat oerhört snabbt. Jag lyckades knipa 1,90 igår och nu sist jag kollade var det nere på 1,55.
Bajens 3e match och även om isen inte håller högsta nivå ikväll kommer de säkerligen vinna denna match. Särskilt efter debaclet senast mot Sirius där man skulle vunnit utan större problem egentligen men slaravade bort 3 poäng. Bajen har innan den matchen vunnit svenska cupen och gjort en bra försäsong samt vann inledningsmatchen mot VSK borta. Broberg har haft en rätt kass försäsong där endast 4 av 14 har slutat med segrar. Att man dessutom inte har fått spela någon match hittills i serien ser jag som negativt då Bajen redan hunnit med 2 och fått igång tempot. Ser man till senaste årens resultat har Bajen också dominerat. Senast i kvartsfinalerna från i fjol då man vann i 3 raka. |
Citat:
Tack för info. Var du och såg matchen mot Sirius? |
Nej tyvärr, det är information jag läst mig till.
Bajens Robert Rimgård(libero) blev skadad i min 7 också så man fick sätta ner Erixon som libro vilket förstörde lite. Sirius parkerade i stort sett vid eget mål och Bajen dominerade vad jag förstått. Enligt Bajens hemsida var det ineffektivt, bl.a. 4 missade frilägen från Bajens sida som stod för de tappade poängen. |
Ok
Tack igen för info. Då håller vi tummarna ikväll! |
Var själv inne på att reka Vetlanda rak.
Vad är det för units insatser på varje spel? |
Citat:
Vad det gäller Units så är jag liksom ingen spelare - jag är nybörjare... Vi kan väl säga att mitt bet på 20 på Vetlanda just motsvarar ungefär ca 3% av min rulle... |
Idag kan ni lira Örebro med stora summor. Dagens Bank alla kategorier.
|
Citat:
Igår var det SAIK och Bajjsen som var säkra, men titta hur det gick. Selånger - Örebro, 1-2 slutar matchen, snacka om bank ;) |
Idag (kl 17) spelar SAIK mot Sirius.
Under 10,5 och vinst till Sirius (+4,5) gissar vi på idag. Sirius har hållt ganska tätt bakåt och inte gjort riktigt många mål ännu.... |
Citat:
|
Nej. Men jag förstår att du var det.
|
Hyffsat dålig start :)
Kalix - Bollnäs ikväll. Bollnäs saknar ett par spelaer - men jag väljer ändå Bollnäs här till 2,25 på Marathon. TV-sänt ikväll va? |
Jag skippar den här matchen, känner mig osäker på Kalix efter SAIK-matchen.
|
Läste att det snöat och att Kalix var rädda för lånag utkast om det blev svårspelat.... Vi får väl se....
|
Just ja, matchen lär väl sluta lika :)
|
Var inne och kikade nyss på kvällens bandy och överspel i Bajen-Villa var något jag hade planerat. Kikar in lite på statistiken och går tillbaka till läget där man kan spela.
Tror inte mina ögon när linan ligger på 7,5 så klipper direkt överspelet. Inser när jag ska kolla in resterande matcher för kvällen att jag valt fel match:omfg: Har råkat spela på Gais-matchen:whoco5: Nu till det fantastiska. Öppnar upp chatten med bet365 där jag la spelet och berättar vad som hänt och hör och häpna de annullerar spelet och pengarna flög tillbaka på kontot Fantastiskt agerat av dem:thumbup: Linan på Bajen låg på 10,5 vilket var mer tveksamt att ösa in på men inte omöjligt det kan bli det iaf, rätt denna gång! |
Sry om det är spam (står redan i Pinnacle tråden) eller lite ot och tycker du att det är i vägen raderar jag meddelandet men vill dela med mig av en trevlig nyhet för er som bettar på bandy
"Trevliga nyheter för er bandyvänner. Om du älskar Bandy så har vi goda nyheter. På grund av stor efterfrågan kan du nu återigen satsa på Bandy, och vi startar med en av de mest populära ligorna - den svenska elitserien. Här kan du läsa all viktig information: Handikapp, pengarader och totala mål för alla matcher i svenska elitserien Odds tillkännages dagen innan för schemalagda matcher http://www.pinnaclesports.com/inform...ndy%20swe%20(1)" |
Vänersborg 2.20 Svenska Spel
3-Units Villa (2.40) Svenska Spel 6-Units Två bandy spel ikväll till okej odds. |
Shit, varit resande hela veckan och ser nu att matcherna börjar om 5 minuter.... blir ett panikspel eller två!
|
Spelar på Edsbyn (bra form nu samt på SAIK.
Båda med hcp (-1,5 och -2,5). |
2-0 till byn och SAIK leder också med 2 mål mot 0... efter 11 minuter.
Känns ju bra.... |
Citat:
Villa trodde jag också på - just nu verkar det lite tungt men det är inte över förrän den feta damen ..... |
Vänersborg satt ju.
Lite bitter på Villa kom igen till 2-3 sen gör Hammarby 3-3 i 85-minuten. Riktigt surt. Dock vet jag inte hur matchen var. |
Kan Kalix störa Kungälv?
Kungälv spelar ju inte på ordinarie hemma arenan. Kalix har en lång resan. Men 3.15 Svs får 1-Units av mig. |
Fiskfan: Förlåt om jag kladdar ner din tråd idag.
Bi måste ha en bandy tråd i fortsättningen. Kalix har inte en chans för övrigt |
Citat:
Idag Sirius - Bollnäs. Ska dyka in o titta lite är tänkte jag... Bollnäs har börjat riktigt dåligt och det har inte Sirius gjort. Jag har ingen koll på Bollnäs skadade spelare - ska se vad jag kan hitta.... |
Citat:
− Det har känts väldigt bra de senaste dagarna när alltting släppt i knät, säger Jens Wiik som enligt helahalsingland.se redan idag finns med på bänken i Uppsala. Sirius har blandat och gett. 3-3 hemma mot Bajen och 2-2 borta mot Vetlanda i två första matcherna. Sen 4-7 förlust hemma mot Villa och storförlust mot Sandviken 13-1. Bollnäs bara en poäng än men mött bra lag med. Har 4-0-1 på Sirius fem senaste. Förlorade senast på Studentenars innan dess två raka vinster där. Trivs rätt bra i Uppsala. Kommer första Bollnäs segern idag? |
(2.05) Unibet Bollnäs kör jag på.
3-Units |
Kross Bollnäs 1-7 idag på Studenternas
|
Citat:
Det var nån jävel som hade försökt sno min bil så jag fick lite annat för mig än att tänka på bandy. As. |
Citat:
GAIS-Kalix tankar? Kalix utanför Norrland känns svaga är känslan |
Citat:
Inga tankar och försent. Sorry. Nya tag till veckan - bara två resdagar, dvs tid för bandy.... en tv-sänd match om jag inte minns fel..... |
Ikväll spöar Edsbyn Vänersborg borta.
Edsbyn har bra fart och självförtroende efter alla vinster. Jag har lagt två spel på den matchen. Spelar även på Villa mot Vetlanda med hcp. Andra tankar är att spela Sirius och Bollnäs, båda med HCP men lite låga odds kan jag tycka.... Åsikter, tips eller bara lite svammel? |
Jag ryggar dig på Edsbyn trodde på dom jag med. Noterar att Svs gått från 1.85 till 1.95 på dom. Ingen lätt bortamatch men hoppas på Byn vinst. Även HCP på dom.
Liten dubbel med ikv i bandyn Över 7 mål i Sirius-Kungälv + HCP på Villa som du hade rekat. |
Villa trummar på 5-1 i HT
Byn ligger under 2-1 i HT 2-1 i 46-minuten suck http://www.elitrapport.se/live.asp?gameID=5262&h=IFK Vänersborg&a=Edsbyns IF Bandy&s=Elitserien |
Verkar vara en del utvisningar mot byn. Synd.
Men nya tag i andra.... :) |
2-2 Byn på straff 56-minuten.
Lyssnar på sportradion. Byn bättre nu. Kämpa |