Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Skeden jagar Gafflar (Fotboll) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/17999-skeden-jagar-gafflar-fotboll/)

Twelvee 2013-10-25 17:41

Ser riktigt bra ut än så länge! Har också lirat Häcken ikväll,tror dom rullar hem det relativt enkelt.

Emanresu 2013-10-25 17:49

Citat:

Ursprungligen postat av Skeden (Inlägg 282805)
spelar häcken vs Halmstad idag! Kollar rek :)

en liten fråga från nybörjare:
Hur får jag reda på mitt spelid så jag kan klistra in mina spel direkt från min spread? alltså när man gör en rek


Du kan tillexempel klicka på Lagen och välja BB-kod så får du upp ovanför Sheetet någonting som ser ut såhär [spel*]SPELID[*/spel]

:)

Skeden 2013-10-25 19:52

Citat:

Ursprungligen postat av Emanresu (Inlägg 282840)
Du kan tillexempel klicka på Lagen och välja BB-kod så får du upp ovanför Sheetet någonting som ser ut såhär [spel*]SPELID[*/spel]

:)

tackar ska testa det nästa gång!

dock lär det ta ett tag innan nästa rek, då varje gång man har rekat så har det inte riktigt gått som man har velat och tyvärr ligger man - just nu men bara att kämpa på!
Häcken dominera ju totalt i andra halvlek och Halmstad fick knappt låna bollen dock gör man två mål nästan direkt efter varandra vilket avgör det hela...

får hoppas Offices spel sitter senare idag och imorgon är det äntligen premier league igen och då kommer några nya grymma spel som kommer göra helgen rik :)

Krille25 2013-10-25 19:55

Citat:

Ursprungligen postat av Twelvee (Inlägg 282832)
Ser riktigt bra ut än så länge! Har också lirat Häcken ikväll,tror dom rullar hem det relativt enkelt.

Motivation slår klass var det idag

Skeden 2013-10-25 22:24

Lite spel inför morgondagen och Premier League. Ryggar Krille25 på Everton matchen! Sedan tror jag på gott om mål mellan David mot Goliat, botten mot toppen, underdogsen mot favoriterna. Ja det finns många sätt och förklara på ett korrekt sätt hur denna matchen ses på förhand. Tror dock Arsenal kommer vinna 3 poäng. Om man ska inte ha några problem att slänga in några bollar.

Southampton har inlett säsongen alldeles strålande, och det kan väl inte finnas en tvivlare kvar bland fansen när Pochettino tog över efter den älskade Nigel Adkins. Laget riktigt högt upp i ligan och en sjätteplats. Man tog en viktig och stark borta poäng mot United senaste och med formen man har ska man vinna denna matchen.

Testar även en fyrling som känns riktigt bra på förhand! Äntligen lördag igen!!

Ogiltigt spel-ID: 1779904


Ogiltigt spel-ID: 1779908


Ogiltigt spel-ID: 1779943


Ogiltigt spel-ID: 1779921


Ogiltigt spel-ID: 1779925


Ogiltigt spel-ID: 1779936


Ogiltigt spel-ID: 1779926


Krille25 2013-10-25 23:15

Citat:

Ursprungligen postat av Skeden (Inlägg 282952)
Lite spel inför morgondagen och Premier League. Ryggar Krille25 på Everton matchen! Sedan tror jag på gott om mål mellan David mot Goliat, botten mot toppen, underdogsen mot favoriterna. Ja det finns många sätt och förklara på ett korrekt sätt hur denna matchen ses på förhand. Tror dock Arsenal kommer vinna 3 poäng. Om man ska inte ha några problem att slänga in några bollar.

Southampton har inlett säsongen alldeles strålande, och det kan väl inte finnas en tvivlare kvar bland fansen när Pochettino tog över efter den älskade Nigel Adkins. Laget riktigt högt upp i ligan och en sjätteplats. Man tog en viktig och stark borta poäng mot United senaste och med formen man har ska man vinna denna matchen.

Testar även en fyrling som känns riktigt bra på förhand! Äntligen lördag igen!!

Ogiltigt spel-ID: 1779904


Ogiltigt spel-ID: 1779908


Ogiltigt spel-ID: 1779943


Ogiltigt spel-ID: 1779921


Ogiltigt spel-ID: 1779925


Ogiltigt spel-ID: 1779936


Ogiltigt spel-ID: 1779926


Ser bra ut!

BroderH 2013-10-26 06:35

Spelar under 3 i Arsenalmatchen. Kolla @ukbettingpro på Twitter för motivering. Kortfattat brukar inte Arsenal göra många mål på bortaplan mot sämre lag, och CP har svårt med målskyttet överhuvudtaget. 0-2?

Krille25 2013-10-26 07:26

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 282986)
Spelar under 3 i Arsenalmatchen. Kolla @ukbettingpro på Twitter för motivering. Kortfattat brukar inte Arsenal göra många mål på bortaplan mot sämre lag, och CP har svårt med målskyttet överhuvudtaget. 0-2?

Lägg till att cp har sparkat tränaren! En viss reaktion kommer alltid

BroderH 2013-10-26 07:55

Citat:

Ursprungligen postat av Krille25 (Inlägg 282993)
Lägg till att cp har sparkat tränaren! En viss reaktion kommer alltid

Gör det? Har du statistik på det? Känns som en gammal myt.

Skeden 2013-10-26 09:42

dock har ju Arsenal är riktigt bra denna säsongen och vad jag tycker så har man en tendens att göra många mål! Hoppas det håller i sig! CP går ju otroligt dåligt och man kan mycket väl släppa till många mål. 1-4 mot fulham senast talar ju sitt klarspråk.
Senast lagen möttes vann Arsenal med 5-1 dock var det 8 år sedan... men kan ligger kvar i luften :)

Skador/avstängningar Crystal Palace: Jack Hunt, Jonathan Williams, Patrcik McCarthy, Glenn Murray.
Skador/avstängningar Arsenal: Theo Walcott, Alex Oxlade-Chamberlain, Abou Diaby, Gedion Zelalem, Lukas Podolski, Yaya Sanogo.

Skeden 2013-10-26 17:05

går fortfarande tungt för mig och mina spel! tycker mina spel är riktigt bra innan matchstart men matcherna vill ju inte riktigt bli som jag har tänkt. Dock väldigt tungt på Arsenalmatch där det inte va chansfattigt utan en Arsenal Målvakt som dominera totalt och håller nere siffrorna för CP.... Kunde lika bra blivit 2-2 i mitt tycke men sånt är livet och kassan går neråt. Min ryggning på Aston villa- everton ville sig inte riktigt och inte ett enda spel satt tyvärr... Ska nog hitta på något nytt system. Kanske bara fokusera fullt på en match? Är det en lyckad spelide? Har en vana att spela på för många matcher per dag vilket också har lett till det dåliga resultatet...

kommer fortsätta skriva mina spel men ni ryggar på egen risk och ni får gärna kommentera hur mycket ni vill så! Tycker det är kul med respons och snack! Nu hoppas vi på Southampton och samt en rolig match mellan Barca och Real.

Skeden 2013-10-27 11:10

Söndag och nya fotbollsmatcher. Spelar dessa spelen just nu och full fokus på Premier League.

Ogiltigt spel-ID: 1782838


Ogiltigt spel-ID: 1782830


Ogiltigt spel-ID: 1782832


Ogiltigt spel-ID: 1782834


Ogiltigt spel-ID: 1782836


Ogiltigt spel-ID: 1782862



Sunderland vs Newcastle:
Sunderland har gått riktigt tungt i ligan och letar fortfarande efter första vinsten. Idag har man verkligen chansen mot ett knackigt Newcastle. Man har en del skador i Newcastle. Fabio Colloccini, Steven Taylor, Ryan Taylor, Jonas Gutierrez, Mapou Yanga-Mbiwa är spelare som inte kommer till spel. Värt att nämna är att Sunderland vann senaste mötet med 3-0 på bortplan och jag tror man vill bjuda hemmapubliken på första seger.

Tottenham vs Hull

Tycker oddset på -1.5 på Tottenham är riktigt spelvärt och tvekar inte samtidigt lägger jag in en försäkring med en rak 1:a på Tottenham. Man imponerade förra helgen och tog en stabil seger mot Aston Villa. Hull har inlett stabil men till matchen idag har man tyvärr en hel del skador. Allan McGregor, James Chester, Robert Koren, Danny Graham, Jake Livermore(utlånad från motståndare) är bort. Tottenham har också lite på skadelistan dock inte lika viktiga spelare som Hull. Man vinner stabil idag och kan glida upp på en tredjeplats.

Chelsea vs Man City
Omgången match helt enkelt. Två storlag som älskar att göra mål. Chelsea är riktigt stabila och man vinner ikväll. En stor orsak till detta är att Kompany missar matchen, vilket kommer märkas i Citys defensiv. Chelsea är ruggigt stabil på Stamford bridge. Båda lagen har riktigt bra form och kommer till matchen från en stabil insats i Champions League.
Lagen emellan har en förmåga att göra mycket mål på sin motståndare och de senaste mötena har slutat 5-3,4-3.2-1 till City fördel. Räknar med ett målkalas och en grym match!

Skeden 2013-10-27 11:33

Ogiltigt spel-ID: 1782938


Ogiltigt spel-ID: 1782931


Ogiltigt spel-ID: 1782936


Ogiltigt spel-ID: 1782933


Ogiltigt spel-ID: 1782930


Skeden 2013-10-27 18:33

spelformen är bra just nu och man ligger på + just nu. ser riktigt bra ut. just är det alltså +13.53.

Ogiltigt spel-ID: 1782838


Ogiltigt spel-ID: 1782930


Ogiltigt spel-ID: 1782933


Ogiltigt spel-ID: 1782936


Ogiltigt spel-ID: 1782830


Ogiltigt spel-ID: 1782832


Ogiltigt spel-ID: 1782834


Ogiltigt spel-ID: 1782836


Ogiltigt spel-ID: 1782862


Ogiltigt spel-ID: 1782938



Sunderland som jag trodde på att en vändning var på väg kom mycket riktigt! Nöjd över det spelet. Kanske på g nu och man börja komma igång??

Milan låg under med 2-0 och kämpade sig upp till 2-2 och det kändes riktigt bra och man kände hoppet och man trodde att vändningen skulle komma, tyvärr så är det Parma som gör ett avgörande mål i slutminuterna.

Juventus gjorde sitt jobb men det va inte mer än så och man vann "bara" med 2-0 vilket jag själv tycker är lite förvånande.

Tottenham vann precis med en straff och det verkade som Hull stod upp bra, tyvärr så jag ej den matchen. Men härligt att det tunga spelet gick in.

Chelsea vs Man City... Vilken match alltså! Än av de bättre matcherna denna säsongen och det märktes redan från start att här ska man ge 110% hela matchen. jag har inte sett Torres så bra som han är just nu. Galet bra och han får även avgöra matchen på ett City misstag. Surt för City bra för Chelsea och mig :) Man märkte under hela matchen vad Kompany är viktigt för City. Dock ser Chelsea ruggigt vassa ut och tillsammans med Arsenal som man möter på tisdag så lär det bli en riktigt bra match.

Villarreal gjorde en mycket imponerade match och vann enkelt med 4-1

Nu jobbar vi in kvällens spel och hoppas att helgen slutar ännu bättre!

Ogiltigt spel-ID: 1782931


Ogiltigt spel-ID: 1783925


Ogiltigt spel-ID: 1783927


Ogiltigt spel-ID: 1783930


Skeden 2013-10-28 15:02

En magiskt bra dag igår och det blev hela 21.08+ igår vilket jag e ruggigt stolt över! snart är man på rätt sida strecket.

Vi spelar idag lite blandade ligor och ryggningar från bla Offside!

Ogiltigt spel-ID: 1785098


Ogiltigt spel-ID: 1785101



Andra spel som jag har hittat idag:

Ogiltigt spel-ID: 1785104


Ogiltigt spel-ID: 1785105



Ser väldigt svårt över att Bilbao ska kunna vinna denna matchen med ett svagt borta facit. Man e väldigt målglada på hemmaplan Getafe och tror man minst kommer göra 2 mål.
Hemma:
6. Getafe 4 3 1 0 9:4 10

Borta:
16. Ath. Bilbao 4 1 0 3 5:9 3

Kommer lite andra spel som jag inte hinner lägga någon beskrivning på varför jag lirar dem:

Ogiltigt spel-ID: 1785109


Ogiltigt spel-ID: 1785113


Ogiltigt spel-ID: 1785117


Ogiltigt spel-ID: 1785121


Ogiltigt spel-ID: 1785137



KÄMPA!!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved