Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Skeden jagar Gafflar (Fotboll) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/17999-skeden-jagar-gafflar-fotboll/)

Krille25 2013-11-08 05:05

Citat:

Ursprungligen postat av Skeden (Inlägg 287063)
denna satt ju otroligt skönt trots AZ misslyckande som jag tycker det är

Ogiltigt spel-ID: 1803628


27-2 i avslut 68-22 i bollinnehav 7-1 i hörnor och man får bara in en boll.Ja stort jävla misslyckande

Skeden 2013-11-08 12:04

tunt idag som det brukar vara på fredagar:
hittat några spel som jag tycker är värda att satsa på!

Ogiltigt spel-ID: 1804786


Ett mycket bra odds på två lag som inte gå så bra! Leta runt och hittade lite fina detaljer som talar för detta spelet. Malagas bästa offensiva krafter Roque Santa Cruz och El Hamdaoui saknas på grund av skador, vilket jag tror man får svårt att göra mål. Malaga har inte heller vunnit en enda match på bortaplan denna säsongen och lär inte göra det när de två bästa i laget är skadade.

Granada har hela truppen med ikväll förutom avstängde Nyom och det verkar som man är på gång i laget och med rätt motivation så ska man vinna denna matchen. Gångerna lagen har möts så har alltid hemmalaget gått vinnande ur striden.

Ogiltigt spel-ID: 1804789


Dagens andra och sista spel är hattmötet mellan Hannover och Eintracht Braunschweig. Kan ej så mycket om dessa lagen, bara att jag har sett Hannover live en gång på Olympia när man möte Helsingborg. Man har haft det tungt i Hannover de sista matcherna så nu är det dags att vinna mot bottenlaget i serien. På Hemmaarenan är Hannover starka och har vunnit de tre senaste matcherna här. Eintracht gjorde en bra bortamatch senaste och man förlorade bara med 2-1 mot Borussia Dortmund.

Brukar bli mycket mål i derbyn och de senaste 6 mötena lagen emellan så har det minst blivit 2.5 mål. Spelet känns väldigt bra på förhand

bettingmaster 2013-11-08 12:56

Citat:

Ursprungligen postat av Skeden (Inlägg 287187)
tunt idag som det brukar vara på fredagar:
hittat några spel som jag tycker är värda att satsa på!

Ogiltigt spel-ID: 1804786


Ett mycket bra odds på två lag som inte gå så bra! Leta runt och hittade lite fina detaljer som talar för detta spelet. Malagas bästa offensiva krafter Roque Santa Cruz och El Hamdaoui saknas på grund av skador, vilket jag tror man får svårt att göra mål. Malaga har inte heller vunnit en enda match på bortaplan denna säsongen och lär inte göra det när de två bästa i laget är skadade.

Granada har hela truppen med ikväll förutom avstängde Nyom och det verkar som man är på gång i laget och med rätt motivation så ska man vinna denna matchen. Gångerna lagen har möts så har alltid hemmalaget gått vinnande ur striden.

Ogiltigt spel-ID: 1804789


Dagens andra och sista spel är hattmötet mellan Hannover och Eintracht Braunschweig. Kan ej så mycket om dessa lagen, bara att jag har sett Hannover live en gång på Olympia när man möte Helsingborg. Man har haft det tungt i Hannover de sista matcherna så nu är det dags att vinna mot bottenlaget i serien. På Hemmaarenan är Hannover starka och har vunnit de tre senaste matcherna här. Eintracht gjorde en bra bortamatch senaste och man förlorade bara med 2-1 mot Borussia Dortmund.

Brukar bli mycket mål i derbyn och de senaste 6 mötena lagen emellan så har det minst blivit 2.5 mål. Spelet känns väldigt bra på förhand

Enligt Soccerway så har inte Hannover och Braunschweig möts sedan mitten av 70- talet så inbördes möten kanske inte är särskilt relevant i det här fallet. :whoco5:

hampshizzle 2013-11-08 13:39

Citat:

Ursprungligen postat av Skeden (Inlägg 287187)
tunt idag som det brukar vara på fredagar:
hittat några spel som jag tycker är värda att satsa på!

Ogiltigt spel-ID: 1804786


Ett mycket bra odds på två lag som inte gå så bra! Leta runt och hittade lite fina detaljer som talar för detta spelet. Malagas bästa offensiva krafter Roque Santa Cruz och El Hamdaoui saknas på grund av skador, vilket jag tror man får svårt att göra mål. Malaga har inte heller vunnit en enda match på bortaplan denna säsongen och lär inte göra det när de två bästa i laget är skadade.

Granada har hela truppen med ikväll förutom avstängde Nyom och det verkar som man är på gång i laget och med rätt motivation så ska man vinna denna matchen. Gångerna lagen har möts så har alltid hemmalaget gått vinnande ur striden.

Ogiltigt spel-ID: 1804789


Dagens andra och sista spel är hattmötet mellan Hannover och Eintracht Braunschweig. Kan ej så mycket om dessa lagen, bara att jag har sett Hannover live en gång på Olympia när man möte Helsingborg. Man har haft det tungt i Hannover de sista matcherna så nu är det dags att vinna mot bottenlaget i serien. På Hemmaarenan är Hannover starka och har vunnit de tre senaste matcherna här. Eintracht gjorde en bra bortamatch senaste och man förlorade bara med 2-1 mot Borussia Dortmund.

Brukar bli mycket mål i derbyn och de senaste 6 mötena lagen emellan så har det minst blivit 2.5 mål. Spelet känns väldigt bra på förhand

Jag tror du har kollat lite fel på tyskmatchen. Hannovers 3 senaste hemma är en 1-4 förlust mot hoffenheim samt 1-1 hertha och 2-1 vinst mot augsburg. Eintracht senaste bortamatch blev förlust med 2-0 mot Mainz (dock kommer man från en fin prestation hemma i form av 1-0 mot leverkusen).

Skeden 2013-11-08 15:18

Citat:

Ursprungligen postat av hampshizzle (Inlägg 287219)
Jag tror du har kollat lite fel på tyskmatchen. Hannovers 3 senaste hemma är en 1-4 förlust mot hoffenheim samt 1-1 hertha och 2-1 vinst mot augsburg. Eintracht senaste bortamatch blev förlust med 2-0 mot Mainz (dock kommer man från en fin prestation hemma i form av 1-0 mot leverkusen).

tackar för rättningen! Läste från fel håll om man säger så...... Men tror ändå spelet känns bra! vi får se ikväll!

Skeden 2013-11-09 10:40

Hannover va jag ju helt ute och cykla på, matchen slutade 0-0 men Granada vann och samt ett fyllespel på Mexikanska ligan satt!

Dagens spel hinner jag tyvärr inte formulera. la även till en fin sjuling som känns väldigt säker och ska gå in.

Ogiltigt spel-ID: 1806237


Ogiltigt spel-ID: 1806239


Ogiltigt spel-ID: 1806243


Ogiltigt spel-ID: 1806246



Ogiltigt spel-ID: 1806264



Vad tror ni om den, vilken match är det som sviker idag? :)

bahama 2013-11-09 10:53

Ser riktigt nice ut.
Orolig för att det går åt skogen i Madrid.
Backlinjen är ganska tunn just nu.
Sedan är ju frågan om Sociedad är tillräckligt starka att utnyttja det.

Skeden 2013-11-09 12:20

Citat:

Ursprungligen postat av bahama (Inlägg 287582)
Ser riktigt nice ut.
Orolig för att det går åt skogen i Madrid.
Backlinjen är ganska tunn just nu.
Sedan är ju frågan om Sociedad är tillräckligt starka att utnyttja det.

visst backlinjen ser tunn ut, men offensivt är man bland de bästa i världen och det har varit många matcher att man har legat under och vänt till vinst sista kvarten! tror man vinner här faktiskt!

Älskar lördag med mycket spel! Låt kassan växa :D

Skeden 2013-11-10 11:41

Ogiltigt spel-ID: 1808464



Kan inte motstå att spela på ett starkt Tottenham hemma. Man går bra och vunnit 5 av de senaste 6 så man är på gång! Man är väldigt stabila i försvarsspelet och har inte släppt in mål på 281 minuter. Man har bra självförtroende när man i veckan säkrade avancemang i Europa league vilket klart ger en boost. Newcastle gjorde det bra senaste mot Chelsea men tror inte man räcker till mot ett formstarkt Tottenham

Ogiltigt spel-ID: 1808471



1.40 på ett riktigt bra City. Bara att tacka och ta emot. Man har gjort 12 mål på de senaste 2 matcherna och är inne i ett målstim. Dock är man inte lika bra borta och Sunderland har två raka hemmasegrar, vilket klart höjer oddset! tror ändå att City vinner matchen dock får man kämpa mer än vad man tror.

Ogiltigt spel-ID: 1808445



Valencia har underpresterat hittills i ligan men nu har man kommit igång och har två raka segrar. Valladolid ser kalla ut och ligger på en 18:e plats. Valencia vill vissa hemmapubliken här och vinner denna matchen och påbörjar sin klättring.

Ogiltigt spel-ID: 1808440



Malmö vann som bekant sm-guld nyss och man är klart Sveriges bästa lag. Mot ett Göteborg som saknar Hysen har man inte mycket att komma med. Man har även hemmaplan och man vill gärna ta en dubbel! Finns bättre odds på Svs men eftersom jag lägger allt på Bet365 så får det bli detta odds, helt okej och spelbart.

Ogiltigt spel-ID: 1808450



Toppmöte i La Liga. Atl Madrid har gått grymt bra men det har även Villarreal. Tycker dock Atl Madrid ser grymt starka ut och är verkligen inne i ett stim. Man har bara förlorat 1 ligamatch av 12, vilket är galet bra! Man håller jämna steg med Barcelona och ligger före Real Madrid och man vill ha dem bakom sig! Håller nere insatsen för att Villarreal har även dem spelat bra och ligger på en fjärde plats.

Skeden 2013-11-10 15:12

Ogiltigt spel-ID: 1809146



Känner på mig att City vänder detta, man gör iallfall mål så ni kan spela det med

patrik_g 2013-11-10 15:22

Här var det idel favorit oddsare.


Jag blir inte tokig på City och bortaplan alltså. Trodde fan X2 på topptipset skulle räcka. Men dom är ju som natt och dag. Hemma och borta City. Pinsamt med detta lag.

Skeden 2013-11-10 15:47

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 288016)
Här var det idel favorit oddsare.


Jag blir inte tokig på City och bortaplan alltså. Trodde fan X2 på topptipset skulle räcka. Men dom är ju som natt och dag. Hemma och borta City. Pinsamt med detta lag.

ja man går verkligen bra på hemmaplan och galet mycket sämre på bortaplan tyvärr... tyckte dock man har bra tryck!

Skeden 2013-11-10 18:36

gått rent utav dåligt idag! men hittade några fina spel i Italien som är väldigt bra och ska gå in

Ogiltigt spel-ID: 1809626


Ogiltigt spel-ID: 1809635


Skeden 2013-11-10 20:16

sitter och väntar upp oddset på Barca till minst 1.4 :) Hoppas de inte gör mål...

Skeden 2013-11-10 20:23

Messi utbyt nyss... vad tror ni värt ändå? Barca är ju ändå bättre på varje plats!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved