![]() |
Spoiler:
|
Sådär, håller nere insatserna då MLB efter den fina starten gått lite segare. BOL :moneybag:
|
:hattenav:
Lets go disco! |
Citat:
|
Känns riktigt bra har själv rekat exakt samma spel.:yes:
Har även lagt till Baltimore ML @1,72. Som streamas på atdhe.net:popcorn: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu börjar det hända saker i Detroit Rock City.Tackar!!!!:gun_bandana:
|
Citat:
|
Go DETROIT!
|
Citat:
|
Tackar för RL på Detroit, satt riktigt fint!
|
Tack igen!
|
Rockies fixar dagens andra vinst och båda är över 2 i odds, sweet!
|
Svettig upphämtning av korvryttarna:lol:
Den hade jag räknat bort när dom låg under med 2 runs inför sista. Men Braves får skylla sig själva,man hade 14 runners left in scoring position under matchen.:sweatdrop: |
Eddie Hitler, den satt långt inne men det är inte betting om man inte behöver svettas lite i slutminuterna ;)
3-0 och plus ca 8u.. |
Mycket snyggt Papak,sitter och kollar på Rays vs Yankees och det verkar som att
Crankees pitchers har anammat Mariah Carey och Barack Obamas pitching teknik... Sök på Youtube,om du inte sett dessa Lincecum kopior in acthion...:p |
Inte sett detta innan, underbart :)
|
Tack för vinsterna!
|
Fin natt papak, tack för rekarna! :cheers::moneybag:
|
Spoiler:
|
rygg idag igen :)
|
Kommer fler, men jag har problem med mitt cpinternet. Någon som vet en bra bredbandsoperatör? Haft Glocalnet i 4 mån och det är inte långt ifrån att jag skjuter någon random på stan... :rant:
|
Citat:
|
Ryggad... hoppas på ännu en bra speldag på MLB. Har bredband2 och den fungerar förträffligt måste jag säga.
|
Braves är härmed ryggad.Tror skinkprinsarna åker på däng inatt.
Provar själv med;Phi vs Hou over 9,5 runs @2,05 Florida ML @1,70 |
plockade marlins-dodgers O 8,5 till 2,03 på pinnen för en stund sedan.
Varken Padilla eller Johnson rosade marknade i deras första outing för året samtidigt som Dodgers offensiv har vaknat och båda lagen har börjat säsongen med ett gäng errors och dålig defensiv i allmänhet. Framför allt Dodgers. Tilläggas bör att Marlins bullpen är synnerligen ineffektivt. ett aber är att Padilla och johnson är aningen lynniga och har ace-material när dom väl vill. 1 unit. |
Eddie, lycka till! :moneybag:
Tidigt spel (börjar 19:10) Spoiler:
|
Citat:
+1 Bahnhof. Haft dom i ca 4-5år och antalet störningar kan räknas på ena handens fingrar. |
TopSecret, om man inte har några fingrar? ;) Får kolla upp dom två leverantörerna riktigt trött på Failnet.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
skjuta nån? det är lågt. men inte lika lågt som glocalnet ;)
|
Citat:
|
:gun_bandana::holms::yes:
|
Spoiler:
|
tjaa
finns det nått sätt man kan kolla din statistik typ spreadsheet eller liknande? e sjukt sugen på att rygga dig!:) ha d! |