![]() |
Citat:
|
5 nya spel, ingen direkt bank utan återgår till att lira oddsen.
|
Vad trevligt 2-0 idag och 20U +
|
Antal spel:6 Insats: 30 Vinstprocent: 66.67%
Vinster: 4 Vunnet: +37.75 Medelodds: 2.76 Förluster: 2 Förlorat: -10 Medelinsats: 5 Push: 0 Netto: +27.75 Medelvinst: +4.63 ROI: 192.5% Gick ju rätt bra i helgen :) |
grattis . :cheers:
själv fick jag in 2 damallsvenska matcher . riktigt tråkigt att titta på matchen , så jag tittade hellre på bingolotto. det är nog det enda jag kan skryta om idag |
Usch, damsporter är alltid så hemskt.
|
Gött å se Lem.. går som tåget!
|
ÖSK´s matcher i år.
KONSTGRÄS: ------------- 15 Matcher 11 Vinster 1 Oavgjord 3 Förluster 2.27 i poängsnitt 26 gjorda mål (1,73 i snitt) 11 insläppta mål (0,73 i snitt) VANLIGT GRÄS: --------------- 6 Matcher 1 Vinst (AIK) 4 Förluster 1 Oavgjord (GBG) 0.67 i poängsnitt 3 gjorda mål (0,50 i snitt) 10 insläppta mål (1,67 i snitt) http://shinypixel.co.uk/wp-content/u..._well_well.jpg |
Lemasive vad har du att säga om dagens u21 match för DIF mot Syrianska? Du som är en inbiten djurgårdare :)
|
Vad tror ni om IFK - GAIS då :)?
|
2 matcher idag.
|
Citat:
|
Citat:
HeIF vid nästan 2.1 ggr pengarna är helt klart för bra för att motstå, det finns bara ett vapen i AIK och han heter Bangura. Han lämnas nästan alltid för ensam på topp för att vara ett hot och en spelare kan man ta bort utan problem. HeIF's mittfält är bland Allsvenskans bästa när det gäller att vinna boll och få den framåt snabbt vilket är ett problem i Millers spelstil då den baseras på att vinna boll lågt, alternativ föra fram den via springande mittfältare för att sedan fördela den. Då rör sig hela AIK framåt som är ganska defensivt lagt och blir lätta bakåt vilket ger en sorts kontringsfotboll för motståndarna trots att AIK inte ens har kommit förbi mittcirkeln. Naivt spel skulle jag säga, men jag tror inte HeIF som är piskade att vinna kommer ut med dålig motivation eller oskärpa som man ibland kan se i Allsvenska matcher. Mjällby- DIF bör vara en öppen historia och jag tippar 2-1 till Djurgården men skulle inte spela det då Djurgårdens spel tenderar att låsa upp sig om inte det finns utrymme cirka 10-20 meter in i motståndarnas planhalva. Därför spelar jag inte Djurgården, men jag vet att dom kommer ligga på offensivt allt vad dom kan vilket kommer leda till att Mjällby bör peta in en boll eller två när Sjölund slarvar i uppspelsfasen. Jag tror på 4 mål i den här matchen och fegar med över 2.5 |
Du tror det blir 2-1 och att det blir 4 mål? :)
|
Citat:
När det gäller att tippa resultat så blir det alltid lite fel, jag tror på 4 mål men erfarenheten säger 2-1 till nått av lagen. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag brukar lita på min erfarenhet mer än vad jag får för mig, alltså spelar jag över 2.5 istället för över 3.5. |
2-0 får väl ses som bra, satt ganska långt inne men båda resultaten var rättvisa.
Skönt att vara Djurgårdare :cry: |
Anar lite ironi där? HIF-aik var verkligen inte rättvist, det kan till och med jag som inbiten HIFare erkänna. Tre läge resulterade i tre mål, Bangura lekte med HIFs försvar och Hansson tvingades rädda två frilägen.
|
Citat:
Nja, nu såg jag inte matchen på Råsunda enligt rapporter var det en ganska jämn match där laget med mest kvalitet vann. Men AIK gjorde väl säsongens bästa match om jag förstått det rätt. |
Jag lider med alla AIKare och DJURGÅRDare..:D
|
Citat:
|
La in 3 spel för imorron, BOL.
|
Det gick ju sådär... Nåja
Ett gäng nya spel inför nästa omgång med en liten derbyspecial, lycka till ni kom spelar på AS.
Ogiltigt spel-ID: 103351
|
Edit :
|
Jag hänger på:) tack för tipsen!
|
på allt? : O
|
jajemen :D
|
Det börjar ju bra på omgången, +32. 5 på första spelet. Hoppas nån mer än Fangtastic ryggade.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Spelar nästan bara stora dogs i Allsvenskan så har ryggat Åtvidaberg också, 8.95@Nordicbet är bara för högt. Det finns inget lag i Allsvenskan som är så vassa att det är motiverat med så stort favoritskap,ett slumpmål i arslet så är skrällen nära. Vågar inte rygga DIF men som Djurgårdare hoppas jag vi krossar dem imorgon och skickar ner gnagarpacket på en vända till i Superettan:smoke: |
Bra där, jag har insett att jag har antagligen lirat till medelodds hela säsongen. Skulle gissa att jag är off med 0.15 i medel per spel. Men det gör ju inte så mycket.
|
Citat:
|
Bah missade GAIS-spelet, men men... Hänger på de andra och så krossar vi Gnaget idag och sätter Derby-specialen :D
|
Derbyspecialaren är inställd då tyvärr Bangura in kan spela pga dödsfall i hans familj, får önska honom allt det bästa.
|
Ajdå tråkigt :(
|
Citat:
|
Ja, det där gick ju helt ok tycker jag.
+34.5 U på omgången och jag är arg på mig för jag inte spelade Halmstad. |
|
tack för grymma spel lemasive... synd att säsongen snart är slut :(
|
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=fZZ1cYV_NHU&feature=player_embedded#[/ame]
För er som klagar på Allsvenskans underhållningsvärde. |