![]() |
Inte MFF-klass direkt...
|
|
Det är dom spelen som jag ville lira innan till dom oddsen eller bättre jag ansåg var bra, har en del kvar men dom faller utanför ramen av oddsvärde så sket i dom : )
BOL ni som tar något eller alla. |
Jag är på! Tar allt:KO:
|
gryymt... rygg!
|
Samma här, ryggar allt. Tackar!
|
Trist omgång, och jag gick ifrån min regel om låga favoriter i Allsvenskan. Jag får skylla mig själv och får vara glad att det inte blev ordentligt - i kassan ändå.
Malmö :gun_bandana: |
TVÅ MATCHER 2 FETA JÄVLA TORSKAR, Hoppas malmö missar nu. satans skitlag:gun_bandana: Grattis Lemasive till Helsingborg :claps:
|
Citat:
Det var tider det :cheers: |
Citat:
|
Glömde lägga upp den här, ber om ursäkt. |
lemasive = iceeman? :lol:
|
Citat:
|
Citat:
Men å andra sidan startar jag bara nya sheets för min egen bokföring, inte över det jag rekar. Någon gräns finns det:) |
Citat:
Angående att jag inte la upp spelet tidigare i bloggen, fast det har varit i spreadsheetet i uhm 2 dar är att jag glömde bort det helt. |
Citat:
|
Citat:
Såg din RSS-feed, tror dig. Ville bara jävlas med dig. |
Citat:
|
Sådärja, då satt den äntligen. Nu blir det CL kväll.
|
Tack för Örebro, satt riktigt fint :)
|
Det KOMMER fler spel, men har inte alla odds just nu. |
Stänger den här dagboken, då vissa problem med ledningen inte har fallit väl ut.
BOL |
Då säsongen är över så stänger vi tråden. Lycka till nästa säsong Lemasive!
*klick* |
Fortsätter dom sista två omgångarna och tar en ny till nästa säsong istället. Hoppas vi kan ta några fina spel inför nästa omgång nu.
|
(16:35:50) (Lemasive) skönt att man avstod trelleborg idag
(16:35:57) (Lemasive) tänkte lira rak tvåa där Jag hatar när jag ska vara försiktig för att avsluta bra, aja. Tro fan att jag satt och tittade på överspelet också. Bra signatur jag har iaf, jag är en feeegis HELVETE vad jag blir arg när man tänker rätt och sedan inte trycker av. |
Citat:
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:3...065100.jpg&t=1 |
Citat:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-...32_67130_n.jpg |
|
Blev så arg att jag lägger ut spelen idag redan.
|
ett till spel |
Ryggar även denna då du satte väldigt fina spel idag! :)
|
Citat:
|
Då kör vi, sista omgången och det blir 5 spel. Jag lirar dessutom 3 favoriter i en parlay här, ser inte hur dom ska förlora. Tack för den här säsongen får man säga, kommer fortsätta i samma spreadsheet nästa år men ny dagbok. BOL ni som ryggar. |
Tack för detta år...imponerande!
|
Ja tack för den här säsongen, kommer fortsätta rygga dig även nästa säsong :)
|
Då tackar vi för alla spel du lagt denna säsong, Ser fram emot nästa spännande år. Alla plumpar hade känts mindre dåliga om inte :rant: hade börjat vinna på slutet.;)
|
Tackar Lemasive för en imponerande säsong! :cheers:
|
Citat:
|
Instämmer med föregående talare! :hattenav::hattenav:
|
siffrorna talar sitt tydliga språk.
2-10 minuters rekande rules eller hur lema? :claps: well done. |