![]() |
Säger du om denna som börjar 22
Jag kanske är fel ute men 3.10 på Argentina i derbyt mot Brasilien tycker jag känns alldeles för högt! Båda lagen hade 3 vinster i gruppspelet sen att Argentina har fyra raka vinster mot Brasilien gör det inte sämre. Denna ranking är ett år gammal där står Argentina som fyra i värden och Brasilien tia. http://www.fiba.com/rankingmen 3.10 Bet365 på Argentina helt givet med 3-Units iaf i min bok. Kan vara helt fel ute här med. |
Citat:
Du har 35 i HT och generellt blir det mer poäng i basket i andra halvlek. Gnäller du på varje spel du lägger? Kan inte vara lätt, du kan ändå inte påverka utgången, så varför inte slå av TV:n eller vart du nu ser matchen och syssla med något roligare istället(för att med tanke på din negativitet så kan det ju inte vara roligt att följa matchen?):no: |
Australien fick en så bra start i tredje men dalade tyvärr i slutet och stannade BARA på 15-poäng i tredje. Så usla sista 5 alltså så tråkigt.
Ja 25 poäng i sista efter att legat på ett snitt 17 känns svårt, men man vet ju aldrig. Ojämnt Australien allstså. |
Citat:
|
Citat:
|
Det blir pannkaka av allt nu Australien rasar ihop lämnar denna nu
|
Citat:
|
Citat:
Alla Argentinas PF/C minus Scola spelar i Sydamerika och Brasilien har en NBA-front med Nene/Splitter/Varejao så de ska vara rättmätigt stora favoriter även om det säkert kan bli jämnt ändå då brassarna har haft en del dippar i matcherna i gruppspelet Brasilien var mitt tips till bronset efter överlägsna USA/Spanien inför turneringen så lite upp till bevis för dem nu |
Citat:
|
2-7 går till 10-9 snabbt säger ju allt om Australiens ojämnhet suck
|
Var borta en stund , Oj vad mycket trafik det var i boken.
Roligt men försök att undvika all trams för allas trevnad skulle uppskattas !! Ja Australien verkar göra en Grekland ,men kan hoppas på förlängning nu då får dem mer tid på sig ! Väldigt lite poäng i Q4 speciellt !! Nu till Argentina matchen: Brasilien är bra och dem är klara favoriter men jag tror inte att Argentina är golvat här ! |
Basket VM 1/8
Brasilien vs Argentina
Pick: Argentina 3,50 x 2000 Sek LIVE Ställning: 8-8 Q1 Kör detta live spel på Argentina då jag ej hann med att spela innan match start. Tror absolut att Argentina har chansen trots att dem inte har samma gamla spelare denna gång. Dem som spelar nu är framtiden och hungriga spelare. |
Turkarna sänker en trea med 5 sek kvar till 65-65 vilken vändning av dom
|
Bra start av Argentina med 21-13 efter grymt tre poängs spel
|
Citat:
|
36-33 Argentina i HT efter en sämre andra period
|
Citat:
|
Citat:
Men som sagt ser fram emot 2H med spänning! Snart dags för US Open final ! Tror starkt på en 2-0 vinst för Williams ! |
Scola missar FYRA raka straffar och Argentina behöver 4:45 för första poängen
SUCK |
Citat:
|
Basket VM
Tyvär ser du att ryka för Argentina..
Jag tror inte dem kommer igen... Jag spelar: Q4 Brasilien till 1,86 / LIVE SPEL Ja den satt och räddade upp lite från Argentina spelet..:yes: |
Tennis US Open
Williams har lekstuga känns som att hon kan bryta när hon känner för !
Jag spelar ett till LIVE SPEL: Williams under 12,5 game i matchen 1,66 x 3000 Sek Som sagt man måste gå in när man hittar nåt av värde och detta spel är bra har svårt att se Carro hota till ett TB eller ta ett set !! Inga problem för Williams då Caroline inte ens var i närheten av att ta ett set eller ens ta det till TB idag! :yes: |
Fotboll MLS USA
Har även hittat ett vasst spel i MLS matchen mellan:
LIVE spel Portland - San Jose: Över 17 hörnor i matchen Asian Hcp 2,025 x 3000 Sek Portland har 10-1 just nu och ligger under 0-1 så dem kommer jag även i 2H och det öppnar för fler hörnor så klart. Behöver 7 i 2H för att spelet skall sitta eller 6 för att få insatsen tillbaka. Känns riktigt bra att spela det här spelet ! Ryggas på egen risk ! Edit: Där kommer 2-2 med 15 min kvar att spela, Hoppas att dem fortsätter trycka på nu för jag behöver 2 hörnor till för vinst! Nämligen 15-1 nu till Portland...5 min kvar och behöver 1 hörna för vinst ! 2-3 nu åxå så det borde gå vägen tkr jag ! Minst insatsen tillbaka iaf ! HaHa 3-3 minuten senare.. Ajdå 4 min kvar+ tillägg för att få fram en hörna ! Otur jag hade här blev 16-1 = 17 insatsen tillbaka !! |
Kul med en ny speldagbok och någon som lirar för större summor än 10 kronor per bet!
Hittade ett av dina gamla spread http://www.spreadsheet.se/vallesolnaaik Där har du ju lyckats riktigt bra. Kul att se! Varför fortsatte du inte på de? All lycka, hoppas du blir långvarig! |
Citat:
:sweatdrop: |
Citat:
Tjena ! Å tack så mycket att du tycker det ! Jag tänkte starta upp en ny spreadsheet när jag ändå startade dagboken här så då kär jag från grunden här i båda! Har kunnat fortsätta men det kändes bättre att göra så här. Förhoppningsvis blir den minst lika som den förra. Sen har jag inte uppdaterat i den heller senaste månaderna.. MVH |
Kör vidare med ännu ett fint LIVE spel:
Chivas Guadalajara vs Universidad Guadalajara Pick: Över 13,5 hörnor Asian Hcp 2,025 x 3000 Sek Halvtid 6-2 till hemma laget och jag ger det god chans att dem ordnar 6 till i 2H !!!! Hemma laget har även 1-0 i matchen så det öppnar upp för offensivt spel och mycket anfall! |
Många bra lir! Lycka till :)
|
Citat:
Snart sätter man många i rad istället... Tack Tack..... |
Morgondagens spel !!!
Morgon dagens spel på: US Open Finalen
Marin Cilic - Kei Nishikori finns på framsidan av bloggen ! Vilken dag alltså först bränner Grekland stort,sen Australien sabbar fyrlingen sen lite diverse hörnor och mål. Ja men vi kämpar på för efter regn kommer sol och det har jag upplevt många gånger så jag kämpar på som vanligt och jag kommer ha fina siffror i slutet av varje månad! Vissa dagar blir det mer spel och vissa mindre ! Nu blir det godnatt & åter imorgon ! // |
Hockey Tjeckien Extra Liga U20
HC Vitkovice vs HC Ocelari
Pick: Hemma mål 3 eller fler 1,45 x 3000 Sek Bet365 Finns under live spel,fast matchen har ej startat än... Vinst :yes: |
Fotboll EM Kval
Ukraina vs Slovakien: Hemmamål Ö1,5
Spanien vs Makedonien: Hemmamål Ö2,5 3 x 2000Sek Ukraina sätter minst två hemma och Spanien 3 .. Har inte tid med en rek nu ... går på känsla och att dem är hemma starka lag, Tror att det lossnar för Spanien nu och motståndet är inte av värsta kvalite så chanserna är stora att dem nätar tre ggr om ! Ryggas på egen risk !!:yes: Spanien levererade men EJ Ukraina som blev mållösa hemma ..:sad: |
Fotboll EM Kval
Testar ett spel på Ö1,5 mål i samtliga kvällens åtta EM Kval matcher:
Schweiz vs England Ukraina vs Slovakien Österrike vs Sverige Estland vs Slovenien San Marino vs Litauen Spanien vs Makedonien Montenegro vs Moldavien Luxemburg vs Vitryssland Över 1,5 mål i samtliga matcher !! 9,24 x 1000Sek Hinner inte ryggas ev under LIVE spelet för den som vill !! Ryggs på egen risk !!:yes: Fyyy Faaaan föll på Estland vs Slovenien & Ukraina vs Slovakien 1 mål vardera i matchen , Phuuuuu :sweatdrop: |
Fotboll EM Kval
Österrike vs Sverige
Pick: Över 13 Hörnor 2 x 2000Sek LIVE Spel..... 12 Hörnor räckte inte till :sad: |
Vilket spel Cilic uppvisade igår och fina vinster gav han också...
Hade Cilic: Vinnare Set1 Set2 Set3 Killen var ostoppbar igår ! :cheers: |
Fotboll U20
Italien U20 vs Polen U20
Pick: Över 2 Goal Line Första H 2,150 x 3000SeK Bet365 Live Spel Ställning 0-1 Två snabba ger vinst :yes: |
Tennis WTA Hong Kong
Sabine Lisicki - Monica Niculescu
Pick: S.Lisicki 2,75 x 2000Sek Bet365 Live Ställning: 3-6 Andra set har ej startat än så man hinner rygga om man vill det ! Sabine Lisicki bör ta och vända på steken , hon är bättre n sin motståndare och jag kliver in till ett fint odds efter första set är spelad.. Precis som jag trodde så vänder Lisicki till ett fint odds: 3-6 7-6 6-1 :yes: |
Citat:
Spelar samma men väntade till 1-2 och fick 2.15 på enbart andra set istället för både andra och tredje set. Brukar bli att man slappnar av om man vinner första set och förlorar andra. |
Fotboll U21
Helsingborg - Kalmar
Pick: Över 2,5 mål FH 2,75 x 1000Sek Live Bet365 Ställning 1-0 Jag gillar att spela såna här spel och jag tror att dem målar ett par ggr till.. Helsingborg trycker dit 3-0 strax innan paus och ett bra sitter igen...:yes: |
Fotboll U21
Häcken - Landskrona
Pick: Över 3,5 mål 1,66 x 3000Sek Bet365 Live Startar 17:00 Målrikt att vänta Häcken kan lösa detta själva skulle jag gissa på !!!! Häcken 4-0 :yes: |