![]() |
Basket V,
Litauen Vs Turkiet
Pick: Turkiet Inkl förlängning 2,75 x 2000Sek Bet365 Live Nej Litauen avgjorde i Quarter4 och tog hem matchen :sad: |
Citat:
Set3 visade hon klassen ! Grattis ! |
Volleyboll Ryska Cupen
Dynamo Moskva vs Striotel Minsk
Pick:D.Moskva Set spel 3-0 2,87 x 2000Sek Bet365 Live Intressant spel på ett av Ryssland bästa lag. Mycket god chans för ett 3-0 vinst för Moskva.. Edit: Set1 26-24 :yes: Edit: Set2 21-25 :sad: Snöpligt med tanke på den fina starten i Set2 där man ledde 12-9 ... :sad: Kross i Set3 sen.. Tråkigt..... |
Damallsvenskan
Umeå vs AIK
Pick: Ö4 GL 2,425 x 3000Sek Bet365 Tror på målfest, 4-2 ? Kanske..... Vinst 3-2 Umeå redan till HalvTid !!! :yes: |
Fotboll EM Kval
Bosnien - Cypern
Pick: Ö3 Goal Line 1,975 x 2000Sek Insatsen tillbaka då matchen slutar 1-2,men fan att Bosnien missade straff i 90:e ;) |
Basket VM
Slovenien vs USA
Pick: Ö 169,5 poäng inkl ev övertid 1,90 x 2000Sek Bet365 Vad ska jag säga liksom, Jag tror på det här därför spelar jag det också. Tror att USA kan komma över 100p ikväll.. Slovenien kan också när det stämmer för dem.. Spelet känns bra iaf ... ENKELT Usa ville spela ikväll det såg man :yes: |
Sexling
Lägger ett två dagars parlay där matcherna spelas inatt och imorgon..
Spelen är hämtade från: MLB,WNBA,BASKET VM,TENNIS Timea Babos vs Romina Oprandi :) Detroit Tigers vs Kansas City :) Cleveland Indians vs Minnesota Twins :sweatdrop: Phoenix Mercury Ö84 vs Chicago Sky :) Serbien vs Brasilien Frankrike vs Spanien Ö82p Odds:18,60 Insats:1000Sek Potentiell vinst: 18,957Sek Bolag:Betsson Drar mig tillbaka och lugnar mig med spel till denna kupong är avgjord iaf ! Motivering: Ingen alls egentligen Vet att det är svårt att sätta alla sex och det är inga lätta spel heller men jag gillar inte heller att spela 1,20 oddsare. Vi får se vad som händer men risken är god att det här spelet sitter och då blir ingen gladare än jag :yes: Timea ska bara vinna, Detroit är bra hemma och vann senast mot Kansas ,Cleveland lika så spelar på dem pga hemma bana Phoenix är i en klass för sig gör alltid mkt poäng senast 83-64 mot chicago, Brasilien ser jag som dagens bästa, vann även i gruppen mot Serbien. Spanien krossade Frankrike i gruppen och gjorde 88p kross på G igen.. Ingen vidare motivering mer än att jag spelar den efter känsla och tycke ! Ryggas på eget bevåg :yes: *Cleveland hade 2-0 men släpper till 2-4 i inning 4 förövrigt enda inning som Minnesota tar poäng i och matchen förloras 3-4 och mitt spel som var så bra går i stöpet.. Så jäkla synd när jag var på väg mot en fin parlay...:sad: |
Volleyboll VM Herrar
Argentina vs Frankrike
Pick: Frankrike -1,5 Set 1,66 x 2000Sek Frankrike har haft lätt för Argentina under en lång period.Har vunnit 3 av 4 möten under 2014. Senaste mötet vann man ,ed 3-1 i set och jag tror att man vinner med samma siffror eller bättre idag med. Har följt Frankrike och det är ett bra lag som är samspelta och spelar bra volleyboll tsm ! OK att ryggas om önskar det ! 16:40 startar matchen *Frankrike sviker inte 25-21, 17-25. 27-29,18-25 & 3-1 vinst för Frankrike ! :yes: |
Basket VM
Serbien vs Brasilien
Pick: Brasilien 1,53 x 2000Sek Serbien överträffade sig själva i matchen mot Grekland men här tar det stopp. Förlorade även i gruppen mot Brasilien-Serbien kommer får stora problem med Brassarnas snabba spelare som springer väldigt mycket ,öppnar upp spel ,skott lägen och framför allt gör mycket poäng och alltid presterar dem max! Slog ut Argentina lätt i förra matchen ! Kan absolut ryggas ! 18:00 Match start ! :sad: |
WTA Quebec City
Madison Brengle vs Tatjana Maria
Pick: Madison B 1,75 x 2000Sek Start när som.......... * Madison tar Set1 6-4 - Ligger under 0-5 i Set2 kmr igen till 4-5 tappar egen serve 4-6-Set3 0-6 !!!!??? |
Snöboll
Brukar testa detta spelform med jämna mellanrum så kör igång ett idag så får vi se hur långt jag kommer - Målet är 10st spel - !!!
1,Brasilien Q1 1,57x1000Sek=1571Sek ? :no: Förlust på första spelet... |
Handboll Elitserien
Alingsås - Rik
Pick: Alingsås 1,45 x 3000Sek SÄKER Vinst :yes: |
Hockey Eltserien
Luleå - SAIK
Pick: Luleå Ö2,5 1,80 x 2000Sek Mot Saik på hemma plan kommer Luleå göra 3 kassar. Har haft bra genrep i CHL !! Luleå stannar på 2 kassar ikväll - Förlust :sad: |
Handboll Elitserien
Sävehof - Skövde
Pick: Ö55,5 1,80 x 3000Sek Lätt över spel på denna ! *Precis som jag skrev : LÄTT satt den 36-33! :yes: |
Tennis
S.Rogers - A.Muhammad
Pick. A Muhammad 3 x 2000 Sek 3-3 ställning - Kan bli svårt att rygga till samma odds dock men finns värde i runt 2 ggr fortfarande för den som vill... Förlust i TB med 7-5 ... :no: |
Jämn match mellan Serbien och Brasilien.
|
Citat:
:) :) |
Ang Live spel
Jag vet att det är min dagbok och att jag bestämmer men jag tänker fråga er nu ni som läser den och ev följer den:
Ska jag sluta med att lägga in live spel i dagboken eftersom många tycker att det är svårt att hinna med och rygga och att det därför känns helt meningslöst !? Och istället bara uppdatera dagboken med mina Pre-Spel så att säga !? * Men kom ihåg också att många ggr hinner man faktiskt rygga spel fast kanske oddsen har ändrats men det är inget konstigt när vi kommer till live spel liksom ! Så säg vad tycker ni ?? |
Live
Kör som du har giort :)
|
Posta alla spel, live och pregame i dagboken. Samt i spread.
Vid varje post, skriv gärna en kort motivering varför du väljer att spela ett spel. Har du fått nys om något riktigt hett, så är alltid källor ett + att länka. STORT + att du redigerar inläggen i efterhand och kommenterar om de är vinst eller förlust. Fortsätt jobba på! |
Volleyboll VM Herrar
Polen vs USA
Pick: Polen Set1 1,61 x 2000Sek Polen brukar vinn mot USA 3-1 3-0 jag tror att dem tar täten i denna match .. Förlust :sad: |
Citat:
|
Citat:
Jag vet att du säger det pga att du håller på dem men jag trodde på Brasilien iaf .. Grattis till vinsten :yes: |
Volleyboll VM Herrar
Kuba - Kanada
Pick: Kuba Set2 1,83 x 2000Sek Live spel 6-5 Kuba vid lagt spel... Förlust :sad: |
Testar snöboll
1, Iran Set3 1,25 x 2000Sek = 2500Sek :sad:
Förlust igen på första spelet !!! |
Basket
Frankrike - Spanien
Pick: Spanien Ö41,5 FH 1,83 x 1000SEK Vid förlust tar jag en paus då jag har haft en dålig period nu... Så hoppas att Spanien gör jobbet nu:yes: Förlust :no: |
Break
En riktigt usel period just nu och därför tar jag paus ett par dagar - För att fila på självförtroendet och ladda batterierna igen ...
** Ses om ett par dagar ! |
Landskamp U19
Bosnien - Kroatien
Mitt spel: Ö1 FH Goal Line 1,750 x 1000:- Bet365 Livespel Start:16:00 Förlust :no: |
Dagens Femling
Match start: Matcher:Spelval:
22:00 12/9-14 Frankrike - Serbien: Frankrike+3p 18:45 12/9-14 Drott - Ystad: 1x 19:00 12/9-14 Mora - Oskarshamn: Hemmamål Ö2,5 17:30 12/9-14 Jyp - Sport: Hemmamål Ö2,5 20:30 12/9-14 Leverkusen - Bremen: Ö 11 hörnor AH Odds: 14,12 Insats:1000Sek Betsson Motivering bakom mitt spel: Tror på Frankrike i en jämn match, Tv sänds och +3 är taget ! Var jämnt u gruppen mellan dessa också som Frankrike vann till slut med 74-73. Drott är inte en favoriter hemma ikväll men jag tror att dem klarar minst x iaf. Senaste säsongerna har dem spelat stabilt mot Ystad senaste hemma mötet slutade 28-28. Det har hänt mkt i laget och jag tror på dem unga lirarna och på hemma plan är 1x taget. Mora gjorde stark prämier borta mot Timrå som man också vann. Har haft lätt för IOK samt att IOK är ett uselt bortalag faler mitt tips på Mora över 2,5 mål i matchen.Borde intevar några problem egentligen. Jyp samma här stabila hemma och mot nykomlingarna skall 3 kassar rassla relativt enkelt. Leverkusen - Bremen,vågat med hörn spel men tror faktiskt att dem grejar det dels pga att Leverkusen kommer trycka på hemma och dels för att det brukar vara offensivt i Tyskland och då får man mkt hörnor på köpet. Sett till senaste matcherna för båda lagen så borde spelet hitta hem. Ryggas på egen risk ! Förlust :no: |
Är inte 2.35 på Frankrike lite väl högt för att inte testas i en väntat jämn match. Eller är jag fel ute? Båda lagen har verkligen imponerat i sina 2 senaste matcher.
|
Citat:
Jag hoppas att Frankrike vinner ,absolut och dem har chansken vrf inte speciellt efter krossen mot Frankrike. Men Serbien är också i slag just nu och levererar när det behövs...Det kommer bli en spännande och öppen match som egentligen kan sluta hur som helst !!! Oddsmässigt är det OK att spela på Frankrike som jag tror kommer vinna en jämn semifinal.... |
Basket: Franktike - Serbien 1/2 Final
Frankrike - Serbien
Mitt spel: Frankrik +3 1,90 x 2000Sek Frankrike - Serbien Mitt Spel: Frankrike -3 2,90 x 1000Sek Jag tror på Frankrike helt klart men har sagt det tidigare att det kommer bli jämnt men vinst ska jag ha och det ska Frankrike hjälpa mig med ! Har även spelat Frankrike -3 vilket ger insatsen tillbaka vid vinst på exakt 3 poäng. Kommer bli mkt straffkasst i slutet och förhoppningsvis drar det åt mitt håll !! Spännande blev det hur som helst. Synd att Frankrike gjorde så usla första quarters. I sista gör man 39p liksom ! Katastrof inledning gjorde att dem föll ikväll... Men spännande blev det ...:no: |
Du verkar ju ha koll på basket, borde inte Teodosic platsa i NBA? Ruskigt bra spelare.
|
:yes: :yes:
|
Dagens trippel
Litauen - Frankrike
St Etienne - Caen -1 AH Liverpool - Aston Villa: Över 3 GL 9,40 x 1000Sek Bet365 Har ingen vidare motivering mer än att det känns bra och att St Etienne är starka hemma och vinner minst 2-0 - Liverpool öser på och vinner 4-0 3-1 kanske. Blir void vid exakt 3 mål- Frankrike tror jag har lärt sig frpn igår att dem måste köra från start och inte sista 10. Hoppas jag iaf !!! Ryggas på egen risk ! Förlust Liverpool var usla idag !!:sad: |
Basket
Litauen - Frankrike
Pick: Frankrike HT 2,10 X 1000Sek Bet365 Vinst 42-43 :yes: |
Basket
Litauen - Frankrike
Pick: Frankrike Ö80,5 1,90 x 1000Sek Bet365 LIVE 43 gjorda i halvtid bådar gott.. Som dem spelar idag skulle dem ha börjat igår.. Vinst :yes: |
Fotboll Kroatien
Dinamo Zagreb - Istra
Pick: Över 3 GL 1,900 x 1000Sek Bet365 Ett hemma lag som är riktigt bra hemma i Kroatien - Som öser på och som alltid gör mycket mål framförallt hemma. Att det skall bli minst 3 för void och 4 för vinst ser jag som nästan helt säkert ! Förlust 2-0 :no: |
Volleyboll
Tyskland - Belgien
Pick: Tyskland 3-0 1,83 x 1000Sek Bet365 Möttes även igår och Tyskland vann lätt i tre raka även matchen innan vann dem med 3-0.. Vinst :yes: |
Basket Vänskapsmatcher
Paulistano - Mogi das Cruzer/Helbor
Pick: Paulistano Ö 79,5 1,83 x 1000Sek Bet365 Live Vinst :yes: |