![]() |
Tennis Dam dubbel
Babos/Mladenovic - Hradecka/Lukic Baronii
Pick:Hradecka/Lucic Baroni 2,37 x 1000Sek Bet365 Vinst :) |
Fotboll Serie A
Napoli - Chievo
Pick: Ö 15 Hörnor 2.62 x 1000Sek Bet365 LIVE 61"minuter spelade Vinst :yes: |
Volleyboll Herrar
Brasilien - Ryssland
Pick: Brasilien 1,95 x 1000Sek Betsson Vinst :) |
Fotboll Premier League
Manchester United - QPR
Pick: Man.U över 2,5 Är så nöjd med detta spel,det var dagens spel för mig och mitt huvud spel. Spelet satt säkert redan till HT ! Hur kan man ens tro att QPR ska kunna störa på Old Trafford , Ja Jo Man U har inte rosat marknaden men det måste vända och hemma mot QPR var känslan att det skulle göra det ! Har fått höra en del ang detta spel, men här är svar på tal om vrf jag trodde på detta spel ! Statistik är till för att brytas inte för att spikas ! 3-0 HT & 4-0 FT :cheers: |
Volleyboll
Brasilien - Ryssland
Pick: Brasilien Set4 1,75 x 1000Sek Bet365 LIVE Brasilien spelar bra och avgör nu i Set4 ! Vinst :) |
Fotboll Serie A
Parma - Milan
Pick: Ö2,5 1,95 x 1000Sek Bet365 Milan har startat på bästa sätt, samtidigt som det brukar bli målkalas mellan lagen känns över spelet fint ! Milan gör minst 2 mål och Parma går inte mållösa från hemma premiären ! Var inne på att spela över 3,5 men väljer det lite säkrare alternativet ! Taget till 1,95 tror att oddset kommer droppa något innan match start! Vinst :) Målfest som utlovat 1-3 HT |
Fotboll Island
Thor - FH
Pick: FH Över 1,5 1,30 x 2000Sek Vinst :) |
Fotboll Norge
Molde - Lilleström
Pick: Molde Ö1,5 1,36 x 2000Sek Bet365 Molde att näta 2ggr hemma mot Lilleström är bjud odds ! Vinst :) 12 min tog det ! |
Fotboll Primera Division
Sevilla - Getafe
Pick: Sevilla 1,44 x 2000Sek Vinst :) |
Viino2014 du som kan basket bra.
Vad tror du om att spela -21.5 på USA till 1.95? Är det kanske en för hög lina i en final? Vann ju med 28 poäng mot Lituaen i semifinalen. Serbien har gjort det mycket bra som tagit sig till final. Hade en tuff match i semin mot Frankrike. Jag tror USA om man vill och det borde man trots en stor ledig i HT t.ex ska ta denna lina. Kan bli upp i mot 30 upp för USA i min bok. Vad säger du? |
Citat:
Mina spel kommer troligtvis vara Över 99p USA sen också något spel på : Spelar poäng !! Kommer inte lira något Hcp dock men visst kan det bli stora siffror ikväll om US BARA vill det ! |
Basket Damer
Spanien - Turkiet
Pick: Spanien -9,5 1,83 x 1000Sek Förlust:no: |
Tennis WTA Quebec City
V.Williams - Miraja Lucic Baroni
Pick: MLB 1,66 x 1000Sek Vann första set och spelar stabilt. Tror att hon tar detta ! Vinst :) |
Basket VM-Final
USA - Serbien
Pick: USA Ö99p 1,88 x 2000SEK Betsson Match med stor M. Min motivering är bara att om USA vill sp kommer dem köra över Serbien helt och hållet. Jag spelar USA Över 99p vilket jag tror och hoppas att dem kommer komma upp i relativt enkelt om man bara bestämmer sig för att köra fullt ut och spela ut hela sitt register! Har ingen anledning att tveka på USA s inställning : VM Final och GULD är det enda som räknas. Man krossade stackars Slovenien och Litauen,Serbien är lite bättre än dem lagen men fortfarande skiljer det mil mellan lag delar och rutin ! Men jag skiter i om USA vinner med 40p eller 1p jag spelar USA Ö99p och det är det jag behöver för vinst ! Vinst :) KROSS idag visade USA sitt rätta jag ! |
Hej. tacksam för att du delar med dig av många fina spel.
men vad gör du med ditt speadsheet? du tog tex bort spelet på spaniens damer i basket. och hörnspelet i Fluminense har du rättat som vinst när det blev 10 hörnor. du skriver ju ändå ut alla spelen i din tråd.. mvh Kim |
Citat:
Kör på USA -21.5 5-units |
Citat:
Tack nu är det rättat ! MVH |
Citat:
Lycka till, Nu ska jag se matchen och åter i HT ! |
USA vilken skit start dom var nog inte beredda på ett så bra Serbien
|
35-21 och 14 upp USA efter första får man verkligen vara nöjd med efter den starten av USA. Man vaknade verkligen till efter timeouten och nu känner man igen USA igen.
|
Oj, oj vilken kross av USA större kross än jag trodde. Nu blir andra halvlek en inställnings fråga för USA. Men jag tror man kommer ösa på i andra med.
-22.5 känns iaf mycket bra med 67-41 i HT Synd på sista trean där av Serbien i sista hundra delen Båda våra spel ser bra ut |
Citat:
Går mot stor kross .... Frågan är bara var siffrorna skall stanna , Kan tänka mig att USA ev drar ner på tempot i andra H men detta är klart !! |
Basket VM Final
USA - Serbien
Pick: USA -10,5 2:a Halvlek 1,86 x 1000Sek KROSS & UPPVISNING AV USA så här långt !! Vinst :) |
104 Poäng USA tre perioder grymt ju
Grattis till ditt spel! -22.5 ska inte kunna bränna heller med 38 upp på USA |
Vinna med 37-poäng i en final är rätt bra det
-22.5 satt lätt Grattis till överlägsna USA till guldet. |
Fotboll Chile
Universidad de Chile - Univesidad de Concepcion
Pick: Över 3 Gl 2.075 x 1000Sek Förlust :sad: |
Fotboll Island
Stjarnan - Keflavik
Pick: Över 14 Hörnor 2,37 x 1000Sek Förlust 13 hörnor stannar dem på :sad: |
Fotboll Bolivia
Blooming - Sport Boys Warnes
Pick: Över 2,5 1,80 x 1000Sek Bet365 Vinst :) |
Fotboll Colombia
Atletico Huila - Deportes Tolima
Pick: A.Huila Ö1,5 mål 2,50 x 1000Sek Förlust :sad: |
Volleyboll Puerto Rico
Nuevos Gigantes - Cariduros Pick:Cariduros 1,80 x 1000Sek Vinst :) |
Fotboll
Blooming - Sport Boys Warnes
Pick: Över 2,5 FH 1,57 x 1000Sek Bet365 LIVE 1-1 efter 5 min ... Vinst :) |
Fotboll Premier League
Hull - Westham
Pick: Över 3,5 Kort 2,10 x 3000Sek Bet365 Se REK för info ... Vinst :) |
Tennis WTA Tokyo
Madison Keys - Lucie Safarova
Pick: Lucie Safarova 3 x 1000Sek Bet365 LIVE Underläge 3-0 Set1 - Tror att hon vänder till et fint odds. Är den bättre av dem två så chansen är god.. Fan hon vände 3-0 till 5-4 hade egen serve att ta hem setet men tappar och faller i TB ! Men hon uppvisar bra spel och jag tror att hon vänder detta först med att att hem set2 och sen set3.. Små marginaler som avgör ...Såååja Safarova tar Set2 6-4 och nu är det match igen.. Nu ska vi bara jobba in Set3 och ta hem en fin vinst !! Vinst 7-6 , 4-6 , 2-6 :) Stark upphämtning av Safarova precis som jag trodde ! |
WTA Tokyo
Kuznetsova - Bencic
Pick: Bencic 2 x 2000Sek Bet365 LIVE Vinst :) |
WTA Tokyo
Kuznetsova - Bencic
Pick: Bencic Set2 2,20 x 1000Sek Bet365 LIVE Vinst :) |
WTA Guangzhou
Vinci - Lin Zhu
Pick: Lin Zhu 2,20 x 2000Sek Bet365 LIVE Vinst :) |
WTA Tokyo
Muguruza - Pavlyuchenkova
Pick: Muguruza Set1 2,20 x 2000Sek Bet365 Live Vinst :) |
WTA Seoul
Mona Barthel - Garcia
Pick: Mona Barthel Set1 2,50 x 1000Sek Bet365 LIVE Underläge 2-3 dock egen serve... Vinst :) |
ITF Sverige F4
Christoffer Solberg - N Sriram
Pick: Solberg 2,20 x 2000Sek Bet365 LIVE Vinst :) |
Fotboll U19 Damer
Polen U19 - Skottland U19
Pick: Över 3,5 2 x 1000Sek Bet365 LIVE Vinst :) |