![]() |
damallsvenskan
tyresö har öppnat starkt och tagit fina 8p så här långt och då mött flera av de på pappret bättre lagen, kif örebro, linköping göteborg tex. Spoiler:
|
atp nice måndag
Spoiler:
|
island
Spoiler:
|
tennis tisdag
Spoiler:
|
mlb måndag natt
Spoiler:
|
wta tisdag
oddsen borde ligga närmare varandra. king vann imponerande i två raka mot andra seedade vesnina, dock gör hon blott sin sjätte match på grus för året medans cornet spelat nästan 20 matcher redan. ett spel för de som letar värde, hoppas king följer upp med en till fin match. Spoiler:
|
svenska cupen tisdag
Spoiler:
|
island torsdag
KR måste börja vinna, i förra matchen fick man olyckligt en man tidigt utvisad och man förlorade matchen mot selfoss. Dock gjorde man ett mål i slutet när även selfoss hade fått ett rött kort. vinner inte KR snart är det AIK varning även om de inte är regerande mästare. ger mig på ett bet på selfoss också fast de saknar två mittfältare pga av skador och en back avstängd till denna match. de båda mittfältarna klarade man sig bra utan senast mot KR. selfoss o haukar spelade båda i deras "siúperetta" där haukar tog 4p på två matcher, men selfoss senaste skalp tilltalar mig mer än historiken denna gång. låg insats. även låg insats på lågoddsarn fh hemma mot ibv, tredje raka bortamatchen för ö-borna, det måste slita. har hört att alla spelarna bor på ön. detta borde vara toppen mot botten och fh floppade i första matchen medan man vann i derbyt mot haukar senast så det kanske tyder på hungern som krävs finns trots allt. Spoiler:
|
wta torsdag
Spoiler:
|
OT: Tog FH med hcp mot IBV.
KR kommer jag avstå tills de börjar leverera. |
tennis fredag
dulgheru har ranking poäng att försvara i denna turre och li har nog inget emot att få åka till paris i god till till öppna franska. förhögt odds, borde va mycket jämnare. lite samma sak med verdasco, räcker nog med dessa matchen denna veckan så bli inte förvånad om han förlorar denna match. en av dessa borde sitta, hoppas på båda förstås. Spoiler:
|
nhl inatt
leighton hållt nollan två raka, nu bortais o jag chansar på att det blir en trevande start på matchen. montreal har för mycket att förlora på att öppna upp spelet så jag tror det blir segdraget första halvan. Spoiler:
|
copa libres inatt, sista sekunden
Spoiler:
|
MLB inatt.
Spoiler:
|
mlb lördag natt
tog en av WD till kellyboken. Spoiler:
|
paris tennis söndag
Spoiler:
|
paris måndag.
kraftigt överodds på recouderc, oncourt predictar hans chanser till ca25% så jag lägger ett chansspel till micro insats. tror väl knappast att den går in men skulle kännas tungt om jag sett på när det jag tänkt går in. Spoiler:
|
nba inatt
Spoiler:
|
island måndag
fh vann just denna matchen i supercupen innan serien börjar, fh vann även båda mötena förra året. fh måste börja vinna om de ska vara med i toppen som de brukar. Spoiler:
|
känner mig lite dum just nu, är säker på att jag tog med icash's wnba till kellyboken. hade räknat ut betsize och allt på mitt eget excelblad. nu gör jag så att jag sätter in den här i dagboken efter att matchen spelats.
ö149,5@1,90 nordicbet snitt:1,83 100%kelly:3,4% 34u |
har fått lite matnyttiga matcher av abyss.
Spoiler:
|
tennis måndag-tisdag
lite rörigt med alla matcher nu men ska försöka få nån ordning på dessa i spoilern nedan. Spoiler:
|
nba inatt:
Spoiler:
|
Citat:
|
fotboll norge måndag
Spoiler:
|
tennis tisdag
Spoiler:
|
nhl måndag
Spoiler:
|
mlb måndag
Spoiler:
|
tennis idag:
Spoiler:
|
Kul att följa denna dagbok, kelly är intressant. Och metoden med utstickande odds såklart..
|
Citat:
island tisdag. varning är inte het på denna marknad. rent utav dumt av mig att fortsätta känns det som. men jumbon grindavik tar emot valur i ett tidigt bottenmöte. grindavik har inte gjort ett enda mål ännu. till ikväll får de tillbaka två av lagets viktigaste spelare som va avstängda senast så hoppas på att det ska ge lite värde till spelet. valur har inte vunnit än men har två oavgjorda. Spoiler:
|
int. friedndly tisdag: är en tail på RobinD.
Spoiler:
|
tennis onsdag
Spoiler:
|
hur kan man låta bli en rek med så stora bokstäver som icash's lakers rek. vevar, blundar och trycker av 2xmax på -3 1st quater. kör även u146,5 i wnba som icash letat på.
Spoiler:
|
tennis fredag
en match som ser jämnare ut på förhand än vad oddset visar, utsticket är väldigt lockande. oncourt predictar en jämn match. jag delar upp maxbet på ml o ö21 games. pennetta har inte spelat mot speciellt tufft motstånd på grus inför paris medans hercog spelat flera ganska tuffa matcher och de 20 senaste på grus så har 10 gått över 21,5. Spoiler:
|
addat en del tennis idag, men sitter illa till på jobbet och hinner inte skriva in dem som jag brukar i dagboken. har inte heller kunnat räkna ut insatserna. spelen finns på spreadsheetet.
|
fan va ruttet det gått sista tiden... men jag har vart ner i dessa nivåer innan o vänt det till fina gröna siffror.
idag kör jag: Spoiler:
återkommer ev. med fler. |
spelar emot sverige ikväll med ett x2 på bonsien.
Spoiler:
|
paris söndag:
Spoiler:
|
tar även kenty i denna bok idag.
kelly frångås då inget utstick finns. div 1 södra kenty-nybro 1@1,50 lads 50u Kristianstads - Bunkeflo idag 1@2,15 pinnacle snitt:2,07 50%kelly:2,2% 22u |