![]() |
Det blir väldigt mycket spel på en dag imorrn men vad ska man göra när det finns så mycket attraktiva odds där ute?
-Tror bestämt att Womanizer är den bättre hästen av de två men från spår 12 i ett hårt silverlöp så är man i princip helstekt vid de allra flesta löpningsförlopp. LJ är hyfsad bakom bilen och har varit väldigt fin i nya regin.
-Brioni har varit fantastiskt fin i storloppen hela året och trots hårt motstånd så är det tjänstefel att stå över till det här oddset när läget blev så bra. Enda riktiga utmanaren som jag ser det är Joke Face som får en duglig kusk den här gången. Andra utmanaren Yarrah Boko tror jag får svårt från bakspår, de metrarna han tappar på täten har man inte råd med i ett sånt här lopp. |
Hyfsat plus på sheetet för dagen med All Of Me och Pitch Command men jag är ändå djupt besviken över att inte ha satt sjuan. Skulle ha hoppat favoriterna som jag inte trodde så mycket på i sista loppet och spikat PC och dubblat i storloppet, finns inte en chans att jag missat den då. Veckan har varit bra men att nosa på 500k i onsdags och 45k idag utan att nå ända fram är lite knäckande.
|
-Plus för ålder, hingst och travsäker i det här gänget. Har startat igång och fått viss rutin, vann på ett bra sätt från dödens näst senast när han fick proffskusk och fortsatt enkel omgivning. Ingen jättekusk trots proffs men även lätt kuskmotstånd här. |
-Favoriten har 8/11 galopp och det räcker nästan för spel emot när motståndaren är travsäker. Bailiff har varit över gränsen flera gånger och visat att han även duger här och är en segeraspirant trots läget.
-Står bra inne på pengar här och är otroligt travsäker (5/119), dessutom kuskstärkt idag. YH har ca 25% galopp och kurvan pekar åt fel håll då de flesta kommit på slutet. Nollad även i de senaste två felfria så formen verkar långt borta. |
Dags för vinst idag, Stekel - vi jobbar in dem tillsammans... Ett tips är att du voidar ditt enda spel som du har push på - det höjer ditt ROI... Inte mycket men med många som jag hade så blir det en del på ett år - jag voidade mina spel och ROI steg ca. 1% - men då voidade jag 10 st, tror jag det var!
Du ställer bara markören på hästnamnen och då kommer en ruta med "rullgardin" fram och där klickar du bara i "Void" - enkelt och snabbt! Detta är det korrekta då du inte riskerat dessa pengar, eller hur? I ditt exempel med Brianson vs Ekets Patrik så ströks väl EP innan loppet och då riskerade du ju ingenting! /Badass |
Citat:
Kass start på dagen, tyckte Pamela Swing var ett kanonspel men då fick Nygren såklart fart på sin för en gångs skull. Dagen kommer nog sluta rött men jag får försöka hyfsa till dem något ikväll iallafall. |
Derby på söndag:
-Räcker nästan med att se vilka kuskar som kör för att se vem av dessa som har bäst chans i loppet. Om vi sedan tar lägen och galoppstatistik med i beräkningen så är det här bland de bättre odds man kan hitta. Bör sjunka när som helst så slå till nu! Maxinsats+ |
Citat:
Kollade den jag med så om du också tror på den så ryggar jag med... Samt att Amaur Boko troligen sitter i ledningen ocj Beu Mec antingen galopperar eller får ett tungt lopp - AB sedan på innerspår och MYCKET speedigare än BM... EDIT: Du bör ändra tidsangivelsen på spelet och även på Bet365 - så ingen behöver missa spelen pga. fel klockslag! /Badass |
-Var helt suverän vid segern näst senast och har kapacitet för dubbla summan. Oddshöjande med galopp senast och Goop med favorit emot. Hoppar 50% av gångerna så platsspel är inte intressant. |
Citat:
Haha - rekade och postade den nu jag med - otroligt!!! /Badass |
Citat:
-FB gick från Röcklinger till amatör och blev faktiskt bättre med två segrar i amatörlopp, följt av att naturligt nog nollas i stenhårt lopp senast. Med tanke på 16-tiden vid amatörstyrning på Eskilstuna så bör hon kunna gå 15 med proffs nu och det räcker väldigt långt i den här klassen. Inget önskespår men har mycket rutin på volt och klarat svåra spår flera gånger förut. JF har gått till tränare som normalt sett får snurr på nya hästar men uppenbar risk för att hon behöver lopp nu, långt mellan starterna och även länge sedan han startade kontinuerligt. |
Hoppas ni båda har fel här, Ni brukar ju ha rätt ofta så =).
Själv har jag spelat "NEXT TO NONE SIB" som vinnare och på ett dubbelt plats spel. Tror på att plats håller men vinnare känns så där samt inte så bra odds på den men. Mvh Steffe Citat:
|
Citat:
|
Plats spelet är med den i 5de och U.BERGS OTTO i 6d avd till odds 2.36 ser det som ett ganska bra odds för dom på plats men sen kan man ju självklart ha fel ibland,
Får se sen hur det går men, Satte det bra på lunchen idag så har råd att gå lite minus om det blir så, // Steffe Citat:
|
Sitter och klurar på vinnarspel i första V6-loppet och vem det är mest värde i av Neo och Excalibur. Tyckte Excalibur fått för mycket spel först då han inte vunnit än sedan han kom till Åke men vid en närmare titt så är det tufft motstånd han stött på. Borde vara stor chans för spets här och då ska det en del till för att ta ner honom...
|
Spelarservice har Excalibur som spik idag, Såg att det kom ut här för ett tag sen först, Så jag fegade tyvärr i detta lopp med 4streck ikväll.
Så han kan nog ha en chans eftersom en del verkar tro det :) Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Helt klart 2.50 på Neo Smed - är sur att jag inte knep det i början när det stod i 2.75! Finns en liten möjlighet till spets här på Neo - är inte alls borta ändå, kan vinna från dödens även om detta är svårare på Färjestads självspringande bana... Har redan nu två spel i första så kommer inte lägga något på vinnare - ni, vet det där med alla ägg i en och samma korg! :whistling: Hade tre spel i ett lopp en gång och den galoppen i starten var inte kul - fick vara med i ca 20 sekunder, sedan diskad... :rant: /Badass |
4
2,5 2,4,5,7,9,10,11 Alla 3,7 2,3 Krav: Lissies Lassie/Global Magic Hade i det längsta Choko Coco som utgång i sista, man får hoppas det inte faller på den ändringen. Blir väl att Spring Erom springer om dem i första så är det game over. Gör en minirad med den som spik också tror jag... |
Nu är man glad att man inte spikade första men det var inte långt ifrån att han vann.
Får se hur det går för mig men hoppas kan man ju göra Färjestad 179 2011-08-29 V65 Avd Ordinarie Reserver 1 2 3 4 5 2 2 3 1 4 5 6 7 10 11 4 1 6 9 5 5 6 1 3 Citat:
|
Citat:
Jag hoppas verkligen att du är fel ute på Sibben och Otto i de två sista för de två borträknade så sitter jag med en fin liten kupong nu! Alla 3,7 2,3 |
Sitter och ser live just nu, Tråkigt i Avd 3 att favoriten vann då både du och jag hade garderat där så, tror dock man spricker nu i avd 4 elr så håller det och blir bara favoritbetonat idag och det ville jag ju inte :).
Önskar dig lycka till iallafall men kan dock inte hoppas att jag är fel ute det visar sig :) :p QUOTE=Stekel;137554]Puh, lät som det var hårt i mål i damloppet! Sitter och lyssnar på loppen utan bild jag, väldigt spännande faktiskt =) Jag hoppas verkligen att du är fel ute på Sibben och Otto i de två sista för de två borträknade så sitter jag med en fin liten kupong nu! Alla 3,7 2,3[/QUOTE] |
Den satt ju för dig Steffe men tråkigt nog "ingen" utdelning, men en sexa är en sexa är en sexa...eller vad man nu ska hitta på för ordspråk! ;)
|
Romme V4
-Stabiliserats i fyra raka felfria med Olsson, ser tidsmässigt ut att kunna matcha motståndaren på tillägg här. Ny kusk för dagen på Bellman bedöms som liten nackdel för den.
-Spelas på faktorerna summa, kusk och läge som alla talar för OFSE. Barfota igen och hängde med fint mot bra mycket bättre hästar senast. |
Citat:
|
Japp en sexa är ju en sexa =). Nu hoppas jag på en fyra ^^. Tror på ditt H2H Spel på Tams, Valde bort sol bellman helt idag så hoppas det håller där
|
Ditt H2H satt fint =). Vet inte om du själv lirat V4 idag men så här blev mitt system.
1 3 5 9 2 1 4 5 6 9 12 3 1 2 3 4 5 6 8 9 11 13 4 12 Tråkigt i första 9an var ju före men tappade orken sista biten tyvärr :(. Dock lite orolig att jag spricker i sista där det finns några man tror på men var tvungen att hitta spik idag så. //Steffe |
Citat:
|
Citat:
|
Joo kan ju säga nu att man ångrar sig om det visar sig att 12an håller i sista :/. Många av dom jag hade galopperade tyvärr bort sig men vinnare drog ifrån bra på slutet så
Citat:
|
Någon som kollat på V65:an ikväll? Tycker mig ha hittat ett bra skrällspel i DD1. 2 Hilda CD. Känns ju som det är betydligt enklare emot jämfört med 2 senaste, innan dess 2 raka segrar. Sitter redan nu i 2:a spår. Möter ett ganska formlöst gäng tycker jag. Skall tydligen gå bf runt om dag oxå. Känlan är att när han sätter in stöten 800 kvar orkar ingen stå emot. Vinnarspel blir det definitivt, inväntar nätoddsen och ser vad som bjuds.
|
Citat:
|
Sitter och väljer mellan några H2H-spel till kvällen, vad tycks om dessa?
V65-2 Mellby Venus/Digital Beautiful 1,75 b365 V65-3 Fritösen/Elvira E. 1,40 Exp V65-4 Idefix Skift/Ikaros Night 1,80 b365 V65-6 Image Lady/Naimi 1,70 b365 Gillar inte riktigt att spela på lågklassiga stolopp men det lutar åt Mellby-spelet då Melanders är osäker och Walmann säger så här om sin häst: "Vi försöker att ta oss till dödens och då kan hon vinna ett lopp som detta." |
Citat:
Lätt Mellby Venus med Örjan - osäker häst mot en travsäker och Örjan versus Melander säger väl det mesta! Akta dig för Naimi - felfritt slutar hon långt framme här... /Badass |
Bra att få det bekräftat Badass, då tar jag den!
|
Citat:
Den är tagen, men i en Parlay, för mig...! Lycka till ikväll, Stekel...! /Badass |
Äh, bra betalt på en billig sexa idag! Skippade favoriten i första men skulle garderat lite till och spikat Sir Nile eller Digital Darling. Tur att inte Annicka hann dit iallafall för då hade jag fått det riktigt svårt med sömnen inatt.
|
Solvalla V64
-Bästa hästen och att ingen lyckats köra galopp med honom i sju starter i Luddes regi ser jag som ett tecken på att han är otroligt travsäker. I ett normalt lopp hade jag nog avstått spel då han går över summa för klass 2 vid seger, men nu är det ett finallopp med lite prestige i så jag är övertygad om att de kör för seger och inget annat (dessutom är det ju Kolgjinis trots allt så de hade nog kört för seger ändå). Bästa hästen, bedömt tillräckligt överlägsen för att läget inte ska utgöra ett hinder. Bland de bättre och mer rutinerade kuskarna, Svanstedts ekipage är väl det enda som sett till kombination häst/kusk är värst emot men den är inte så travsäker heller och hästen bedöms en bra bit efter Rockefeller. Kanske lägger några units till senare om Expekt lägger sig högre, kan hända att de gör det. |
Citat:
Fan, vad jag är avundsjuk på detta odds - shit att man inte var vaken när oddsen släpptes...! Grattis till ett kanonodds - nu skall han bara vinna också! Det gör han - det blir en svepning och han är ensam i mål, om han bara kör i tid! Står i 1.80 och 1.95 på Expekt, samt Bet365 nu! /Badass |