![]() |
Spel på kvällens TNF:
Nivå 2 Bills -3 Jets |
Helgens spel bjuder på flera intressanta bets, hela fyra matcher kvalificerar sig som Nivå 4-spel.
Nivå 1 Ravens +3.5 Titans Cardinals -2.5 49ers Chiefs +2.5 Cowboys Raiders Dolphins +3 Nivå 2 Bengals +6 Jaguars Nivå 3 Rams -4.5 Giants Nivå 4 Buccaneers Saints -6.5 Broncos Eagles -7.5 Redskins Seahawks -7 Lions Packers +2 |
Jag har även lagt 100 kr på ett specialspel hos William Hill; att Eagles, Seahawks och Texans vinner sina matcher med minst 10 poängs marginal. Texans känns tveksamma, men för 17 ggr degen tyckte jag att det kunde vara värt ett försök.
|
Resultatet för den gångna helgen blev 5-5-1, men totalt sett under terminen har det sett ut såhär:
Nivå 1: 18-10 Nivå 2: 7-4 Nivå 3: 5-0 Nivå 4: 8-2 Så det blir bara att ta nya tag i helgen! |
Inför TNF så blir det ett Nivå 1-spel:
Seahawks -5.5 Cardinals |
Vilka odds/sidor spelar du på?
|
Det brukar bli William Hill som erbjuder 1.91 på de flesta spel.
Kort förklaring, jag orkar inte bonushora längre. |
Blockad PAT räddade torsdagens spel. Inför morgondagen har jag hela 13 spel som väntar. Gjorde precis uträkningarna men parmiddag kallar. Postar resultatet imorgon förmiddag..
|
Som sagt, 13 spel idag. Inga motiveringar eftersom jag måste iväg men håll till godo:
Nivå 1 Packers +5.5 Bears Steelers -10 Colts Texans Rams -11 Giants 49ers +2.5 Patriots Broncos +7.5 Dolphins +9 Panthers Nivå 2 Chargers +5 Jaguars Bengals Titans -4.5 Nivå 3 Saints Bills +3 Cowboys +3 Falcons Browns +11 Lions Nivå 4 Jets -2.5 Buccaneers Vikings -1.5 Redskins |
Resultatet för den gångna helgen blev 5-6-1 med MNF kvar. De två senaste veckorna har varit något av en besvikelse men generellt under säsongen så har de olika betsen sett ut som följer
Nivå 1: 21-12 Nivå 2: 8-4 Nivå 3: 6-2 Nivå 4: 9-3 Så tilltron finns fortfarande, nu ser vi till att studs tillbaka nästa vecka! |
Det blir ett Nivå 2-spel inför kvällens TNF:
Titans +7 Steelers |
Bara en heads-up: Dagens spel kommer att postas ganska sent, förmodligen runt 4-snåret.
|
Har stött på lite patrull men om ungefär en timme kommer spelen upp!
|
Nivå 1
Jaguars Browns +7 Cardinals +2.5 Texans Rams +1.5 Vikings Bills +7 Chargers Bengals +2.5 Broncos Buccaneers -2 Dolphins Nivå 2 Patriots Radiers +7 Nivå 3 Ravens -2 Packers Eagles -6 Cowboys Nivå 4 Redskins Saints -9.5 |
Resultatet för Week 11 blev till allas vår stora besvikelse 4-7. Då tycker jag att tre av förlustmatcherna länge kändes bra men att det rann iväg i fjärde quartern. Men sån är sportens värld, och än så länge ligger man ju plus på säsongen :)
Denna vecka ska jag försöka få upp spelen under lördagen. |