Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Philjay lirar och diskuterar (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/30842-philjay-lirar-och-diskuterar/)

Philjay 2017-11-23 12:48

Philjay lirar och diskuterar VM 2018
 
Hej,

Kände att det va dags för mig att dra igång en dagbok. Mycket för att jag jobbar inom bettingens "fantastiska" värld men samtidigt för jag tycker det är trevligt att diskutera, analysera och eventuellt debattera diverse saker inom betting.

Vem är jag?
Kalla mig Philjay, 28 år gammal och kommer egentligen från Halmstad men flyttade därifrån när jag va 19 för plugget i Lund, har de senaste 2.5 åren bott i Stockholm och jobbar som analytiker på ett större företag inom betting branschen. Har ett stort intresse för fotboll (HBK och Liverpool) , e-sport (league of legends, främst koreanska ligan) och sitter även inne på diverse crypto/blocks.


Varför sharps och vad är mina "meriter"

Har varit medlem på Sharps många år (2010 isch!?) och det finns inte ett cleanare forum än detta. Absolut så vill sharps likt andra forum dra in pengar på affiliates, men de sköter de snyggt samt att man hittar folk att ha intressanta diskussioner med. Spreadet är magnifikt och utan att bokföra spel så ser jag betting som en omöjlig sak att hålla på med.
Har spelat sen jag började med poker för 12 år sen men har väl först de senare åren fått en sund syn på betting och spel. Nu jobbar jag som sagt och pengarna jag spelar för har inte någon essentiell påverkan på mitt liv, en resa +/- eller lite mer prylar till hemmet. Det är viktigt att vara ödmjuk till livet, och även till betting. Håll det på ett plan du klarar av och försök rida vågen när det går bra/gå på is när det går sämre.

Vad kommer jag skriva om här?