Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Philjay, poker + helgspel + livet (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/4958-philjay-poker-helgspel-livet/)

Philjay 2010-11-24 00:07

Fyyyfaaan. vintern har kommit till Lund.. Fick inte upp cykel låset de första 5 minuterna.. På vägen hem så höll jag på att ramla ett flertalet gånger, Folkölen till fotbollen är inte alltid lika bra!
Nu blire grind! Hoppas spelen satt idag!

Philjay 2010-11-24 18:29

Citat:

Ursprungligen postat av Andreas B (Inlägg 82105)
Det va inget hån! :)

Då får man tacka istället !:cheers:

Philjay 2010-11-24 18:34

Riktigt hemskt väder idag, ligger snö och slask på marken som fryst till is.. GAAAH

*Städning pågår* Men va tvungen att gå och byta musik då hemska DILEVA började spelas... sen fastnar man ju här gash...

cu later

AndreasB1897 2010-11-24 18:42

Citat:

Ursprungligen postat av Philjay (Inlägg 82423)
Riktigt hemskt väder idag, ligger snö och slask på marken som fryst till is.. GAAAH

*Städning pågår* Men va tvungen att gå och byta musik då hemska DILEVA började spelas... sen fastnar man ju här gash...

cu later

Haha! När Dileva är på så är det något som är fel.. Vintern finns i Blekinge också nu.. Satan va kallt :cry:

Vlad 2010-11-24 18:54

Citat:

Ursprungligen postat av Philjay (Inlägg 82423)

cu later

Jo visst,men vad åt du till middag :cheers:

Det heter ju dagbok så jag hånar inte heller,skriv på ;)

Väldigt trevlig stad Lund faktiskt bodde där ett par år och strutsade för poptårtor på Blekingska,jävla skitväder på vintern bara.

Philjay 2010-11-24 18:59

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 82433)
Jo visst,men vad åt du till middag :cheers:

Det heter ju dagbok så jag hånar inte heller,skriv på ;)

Väldigt trevlig stad Lund faktiskt bodde där ett par år och strutsade för poptårtor på Blekingska,jävla skitväder på vintern bara.

Självfallet åt jag matlådan som jag skapade igårkväll hos buljongmästaren cnorre G.
Fläskfile med potatis å sås, gottit!

blekingskanation är inte där man hänger mest så att säga.. kanske ibland när man ska vaska en skumpa eller två.. :innocent:

Citat:

Ursprungligen postat av Andreas B (Inlägg 82426)
Haha! När Dileva är på så är det något som är fel.. Vintern finns i Blekinge också nu.. Satan va kallt :cry:

På med tjockatröjjan, fina mössa och de blå handskarna så blir det bra snart skaru se ponken!

Vlad 2010-11-24 19:03

Citat:

Ursprungligen postat av Philjay (Inlägg 82436)
Självfallet åt jag matlådan som jag skapade igårkväll hos buljongmästaren cnorre G.
Fläskfile med potatis å sås, gottit!

blekingskanation är inte där man hänger mest så att säga.. kanske ibland när man ska vaska en skumpa eller två.. :innocent:

Vafan har stekarna tagit över den nationen,vilken bullshit :rant:

Var Indiepopare på Blekingska på Fredagar när jag bodde i Lund 01-02,den och Smålands hade de ehh trevligaste flickorna :D

Philjay 2010-11-24 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 82440)
Vafan har stekarna tagit över den nationen,vilken bullshit :rant:

Var Indiepopare på Blekingska på Fredagar när jag bodde i Lund 01-02,den och Smålands hade de ehh trevligaste flickorna :D

hehe absolut inte, men vaskar man skumpa utanför blekingska börjar de kassta ruttna grönsaker och frukter på en, jätte roligt faktiskt!
Har bott i lund i 2½ år nu, varit ute i snitt 2 gånger i veckan men ändå aldrig varit på smålands så kan inte säga något om den nationen, förutom att de bara e massa stört folk som hänger där, tänk sagan om ringen på dem läskigaste karaktärerna, på saurman MED ringen, yiiip!! Ingen syn du vill ha!

Off to Victoriastadion å lira lite korpen nu, åttondel i cuppen.

Peace out Brooos

Philjay 2010-11-24 22:35

BLÄÄ Förlorade cup-matchen, iofs vare med mixed laget.. (4-3 förlust, hade 1-0, 2-1, 3-2.. men dem lyckades kvittera alla gånger samt slänga in en boll med 30 sek kvar.. skojj..

Imon ere herrcup. viktigt!! inge påger för mig ikväll inte.. Trista CL matcher idag :S

GONATT!

Philjay 2010-11-25 22:58

Godkväll alla fans! ;)

Haft en lååång dag i skolan som varit mkt trist då jag inte riktigt lärde mig något, segt...
Spelade precis 16ondel i herr cuppen. vann med 4-3 efter en mkt dålig match! pew dock!
Snart är det helg och med det kommer HELGSPEL, wiiiihooo, redan börjat leta ^^!

Satt även å kollade på robin innan idag, satan vilken bra start han gör, men som vanligt med underläge mot fedderer så "känns det hopplöst"!

tycker förövrigt uefa är riiiktigt töntiga om de tar upp ramos & alonsos röda kort i diskussion, dem var bara gudomliga och riiiktigt roliga!! gjorde hela min tisdags kväll!!

Någon med något vettigt musikförslag?

AndreasB1897 2010-11-25 23:02

Citat:

Ursprungligen postat av Philjay (Inlägg 82796)
Godkväll alla fans! ;)

Haft en lååång dag i skolan som varit mkt trist då jag inte riktigt lärde mig något, segt...
Spelade precis 16ondel i herr cuppen. vann med 4-3 efter en mkt dålig match! pew dock!

Satt även å kollade på robin innan idag, satan vilken bra start han gör, men som vanligt med underläge mot fedderer så "känns det hopplöst"!

tycker förövrigt uefa är riiiktigt töntiga om de tar upp ramos & alonsos röda kort i diskussion, dem var bara gudomliga och riiiktigt roliga!! gjorde hela min tisdags kväll!!

Tycker inte heller att det är något fel i de, dom kunde likaväl tagit en "taktisk tackling" och fått sitt andra gula..
Allt med Red Hot Chili Peppers är underbart! :thumbup:

Oscar 2010-11-25 23:03

Citat:

Lars Winnerbäck :thumbup:

kingscania 2010-11-25 23:04

Citat:

Godkväll alla fans! ;)

Instämmer med Uefa-snacket, de borde kanske se över sina egna regler, som gör att sånt här sker....

Detta med att X antal kort ger avstängning kanske skall kollas över lite mera....

Musik - Kents senaste album, Ulf Lundell - Omaha (albumet)

Philjay 2010-11-25 23:13

Citat:

Ursprungligen postat av Andreas B (Inlägg 82798)
Tycker inte heller att det är något fel i de, dom kunde likaväl tagit en "taktisk tackling" och fått sitt andra gula..
Allt med Red Hot Chili Peppers är underbart! :thumbup:

Verkligen.. eller råkat sparka iväg bollen som maskning typ...
Red hot har alltid legat nära hjärtat så dem finns redan på en spellista :)
tack ändå!

Citat:

Ursprungligen postat av kingscania (Inlägg 82801)
Instämmer med Uefa-snacket, de borde kanske se över sina egna regler, som gör att sånt här sker....

Detta med att X antal kort ger avstängning kanske skall kollas över lite mera....

Musik - Kents senaste album, Ulf Lundell - Omaha (albumet)

Verkligen, en korkad regel för ta sina konsekvenser i min mening!!
Starta om korthögen när slutspelet börjar samt att man inte kan bli avstängd från gruppen!!

Kent är ju inte riktigt det jag söker när man ska leta spel och må bra, eller ;)?:holms:

dellgren 2010-11-25 23:49

Citat:

Ursprungligen postat av Philjay (Inlägg 82805)
Verkligen.. eller råkat sparka iväg bollen som maskning typ...
Red hot har alltid legat nära hjärtat så dem finns redan på en spellista :)
tack ändå!

Verkligen, en korkad regel för ta sina konsekvenser i min mening!!
Starta om korthögen när slutspelet börjar samt att man inte kan bli avstängd från gruppen!!

Kent är ju inte riktigt det jag söker när man ska leta spel och må bra, eller ;)?:holms:

Kent är ALLTID bra oavsett vart du är och vad du gör.
Glädjer mig över att du är lundensare men Smålands får du inte missa!