Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-12, 21:52   #1
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Philjay, livet + Projekt 2011!


We are the World
We are the children
We are the once who make a brighter World so lets start Giving!


Hej folket! Jag är en 21 årig halmstad född grabb som numera bor i skåne Lund. Läser mitt andra år på LTH och har varit väldigt engagerad inom Nation, sektion, spex och Korpen.

Denna dagbok handlar främst om mitt liv och poker! men även lite gambling och dylikt! Kanske kan vara roligt att läsa något annat än rena gamblingdagböcker ibland? om ni inte gillare,klaga gärna!

Ska absolut inte glömma bort att nämna mina kär vänner cnorre G, no möney M och Creeparn! Å inte min väldigt rara Flickvänn Tjoggan!

Jag var Phös (nollegeneral) för maskinsektionen hösten 2009 och den tiden utvecklade mig som person och jag ser nu på sakeråting annorlunda! Fick träffa personer som jag aldrig skulle träffa annars. Insåg hur många "andrachansare" det finns i världen! Gymnasieklassens pluggisar/töntar/tråkmånsar är plötsligt dem som e coola/hipp/party! Jag har alltid varit en person som varit i de tuffa gängen i skolan, inte som en wannabe gangster utan mer som ja. Jag har alltid varit accepterad i skolan, dels av lärarna samt mina klasskamrater, då jag alltid varit hjölpsam, skötsam och alltid varit på lektionerna. På fotbollsplan har jag alltid varit bra och håll med eller ej, man får absolut folks respekt av att vara duktig på sport!
Kan skriva ruggigt mkt mer...
Iaf.. I början störde jag mig på andrachansarna väldigt mkt, vet inte varför men jag tyckte väl att de inte riktigt va värda sin nuvarande plats..
Har dock kommit över detta då jag insåg hur töntig jag va..

Inom Spex har jag jobbat i sexmästeriet, de e "sexet" som lagar all mat åt hela ensamblen(alla deltagarna i spexet).. Ensamblen brukar bestå av cirka 70 personer+ som ska ha mat varje dag i en månad. Spex är sjukligt kul, Testa en spexmånad om ni har tid!

Kan prata lite om min Gambling tid. Spelat på mkt i mina år, stryktipset, singlar, paralays.. Framförallt har jag spelat poker. Spelade på lagom nivåer förmig själv i 2år och spelade inte så mkt, detta va tiden 18-20 år. Fick, för ett år sen en s.k. klonk! Jag vann en rebuy turnering på PS, mid-stake!" OJ jäkla! fyfan va skojj" tänkte jag... "Detta ska jag ha till att leva studentlivet med guldkant, resa jorden runt, köpa kläder, unna mig saker" va tanken! Men OJ, OJ OJ OJ! detta va svårt kan jag lova! Tanken va att fortsätta på samma nivå inom pokern, men det blev ju rent ut sagt OMÖJLIGT!! hur kul är det att vinna 1/1000 del av det jag vann, en bra dag på pokern? Nej jag skulle upp i blinds istället! Guldkanten på studentlivet rann iväg, det blev mer diamantkant?? Resan blev aldrig av, eller iofs, jag åkte på skidresa till Val Thorans i våras och levde inte snålt, va på rhodos i sommras och levde loppan.. Kläd shoppandet blev väldigt överflödigt, köper inte mkt dyra kläder (inga "stekkläder") men det blev mkt kläder! Pokern gick dåligt och jag blev ångestfylld.. Tillslut insåg jag att jag va spelberoende, jag fick en wakeupp call!! Jag hade förlorat 50% av min vinst och levt upp 45% av den! Nu stog man där, med en inkomst som alla andra studenter, 7,8 k i månaden.. Ångest ångest.. men men det är bara å bättra sig tänkte jag! La av med allt som spel hette, förutom att jag spelade lite stryktips då å då, (48raders) för att få lördagsfotbollen bli lite roligare!
Har nu. cirka 6 månadersenare börjat lite smått med pokern igen och ska nu bygga seriöst och leva ett normalt liv samt klara mina tentor! Ni kan tro att de va svårt att tentaplugga när man losat 20k kvällen innan...

Kul om ni följer min dagbok och att ni slänger iväg kommentarer som gör mig bättre! Klaga gärna!

BoL, BigPhil

Senast redigerad av Philjay den 2010-12-06 klockan 19:24. Anledning: Startar ett projekt å vill byta rubrik
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-13, 11:55   #2
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Edit: XX

Senast redigerad av Philjay den 2010-12-02 klockan 09:56.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 00:03   #3
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Va på tackresa i helgen och därmed så spelade jag inget heller, dock skönt att se Chelski och arsenal förlora
Mkt tråkigt att jag missade Sharps pokerturre dock, hade inte suttit fel att ta kål på er alla!

Annars kan jag medela att mina veckodagar består av plugg fest vänner och poker ( Bettar inget på vardagar atm då jag lirar poker istället, lär bli svårt att hålla sig borta från bettingen om man hittar någe rolig match dock hehe!)
Börjar dra ihop sig till tentorna, 2 st 17 december, usch!!

Kanske lite ointressant läsning men det blir bättre )
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas B (+1)
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 00:23   #4
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hehe, du kör verkligen på ÄKTA dagboksstuk

Plugga på!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 06:12   #5
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Sån här dagboks skrivning vill vi gärna ha i mellan åt! Keep it up
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 09:59   #6
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

God förmiddag folket!

Vilken morgon! Vaknade hos flickvännen, som bor i korridor, av att en tjej i korridoren bakat lussekatter till alla, va precis det jag va sugen på å jäkla va dem satt gott i magen!
gick senare på föreläsning 8-10 och insåg sen att jag är ledig resten av dagen, underbart!!
Kommer hem, läser på Aftonbladet att HBK letar ny tränare..Vad snackar dem om tänker jag?? förra veckan förlängde världens sämsta Lasse ett år till.. Går in på hallandsposten och ser att japp, Lasse Jacobsson har fått lämna, UNDERBART!! Tippa HBK som vinnare nästa år är mitt bästa tipp

Snart blire grind på pokerborden, hejja!!

Lite viktig info om mig:
21 år, pluggar i lund.
Håller på Liverpool, HBK och Halmstadhockey.
är snygg och har även än snygg flickvänn.
Lirar fotboll på högnivå, korpen 1an
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 10:40   #7
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

nu ska 5 kopparkaffe ner så man orkar med sina 12 bord
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 11:24   #8
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Haha, priceless!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 12:34   #9
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

minus ett inköp på pokern, men rakebacken gör så det blir plus, still trist å gå minus ett inköp.
Kall förmiddag!
nu blir det middag, undra va den ska bestå av, återstå att se!
Hoppas på en varmare eftermiddag vid Pokerborden!
BoL
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 13:12   #10
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Älskar denna dagboken, bäst på sharps!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 13:23   #11
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B Visa inlägg
Älskar denna dagboken, bäst på sharps!
nu tycker inte jag att du ska håna mig, förövrigt blev det lax och potatismos till middag(eller blir, lagar atm).. Tyckte jag behövde lite fisk i magen för att fiska vid pokerborden sen
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 15:02   #12
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

BLÄÄÄ POKER!! BLÄÄ DÖDÖÖÖÖDDÖÖ GAAAH

5 min paus för å slippa titlen...

Senast redigerad av Philjay den 2010-11-23 klockan 18:25.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 17:45   #13
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
nu tycker inte jag att du ska håna mig, förövrigt blev det lax och potatismos till middag(eller blir, lagar atm).. Tyckte jag behövde lite fisk i magen för att fiska vid pokerborden sen
Det va inget hån!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 18:23   #14
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gott! slutade på -0.5 inköp för dagen, låg som värst 5 back! usch dålig dag! nu blire off to Buljong mästarn för matlagning + Champions fucking league!

Lycka till med spelen!! Go zlatan!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 21:49   #15
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hahahaha kan inte sluta skratta!!! Hur roliga och genialiska röda kort som realmadrid tar!! Gudomliga! Kollar just nu på vem vet Mest, jag vinner

Bol
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td