![]() |
Bridger kör som nr 2 idag trodde han skulle köra som nr 5.
|
Wolves-Petersbourgh inställt pga regn.
|
Bridger 0+3
Larsen 1 Kennet 3 Pedersen 3+1 |
Ta det gärna lugnt med rapporteringen i tråden, finns en chatt, Berglind. :)
Vi vill försöka hålla dagboken så clean som möjligt från sådant. :cheers: |
+ Dryml gjorde vad som skulle göras.
- Kennett maximum på sina fyra heat. - Bridger var CRAP ikväll. Under all kritik. - Vissa förare i Eastbourne borde faktiskt ta och tänka över vad de håller på med (LÄS: WOODWARD!) ? Hur det blir med Eastbourne +8, NO IDEA, men aningen är att Sportingbet bör grönrätta denna då "the result stands". Får se under morgondagen. -3.51u eller +0.29u? Let's see tomorrow! Nu väntar snart sängen för imorgon är det en ny dag, åter lördag med årets höjdpunkt IMO. Cardiffs GP!! :smoke: http://www.youtube.com/watch?v=xbQIShFW8Y0 |
Bet365 voidade mitt spel på Eastbourne iaf. Lite antiklimax då de låg under med 7 med 1 Heat kvar,shit happens mycket idag :rolleyes:
|
+0.29u igår, Sportingbet betalade ut som jag väntade mig att de skulle. :smoke:
Åter lördag! |
Vad händer med elitserien idag då Perfa?
Det är ju där man tjänar sina pengar :D |
Gollob vs G. Laguta 1.80 (Unibet)
Andersen vs Pawlicki 2.30 (Unibet) |
Usch vad det var svårt att hitta något bra idag,bolagen blir vassare för varje omgång tycker jag.Tveksamt om jag hittar något tillräckligt bra för att trycka av.:sad44:
PM till dig Jonas.;) |
Citat:
|
Piraterna borta mot Dackarna idag till handicpet +6,5 men oddsen där är tokslashade ner mot 1,65.
|
Vetlanda 2 mot Lejonen 1,70 liras alla dagar iveckan. Hänger mycket på om Hlib kan leverera i reservheaten 2-4 där och vetlanda måste vara ett bra spel. Lejonen utan Holder i laget och ekonomiska problem har underpresterat denna säsong. Tror Vetlanda är lite på gång.
|
Citat:
|
Tänk på att Vetlanda brukar ha det lätt för Lionkings och trivas mot de. ;)
|