![]() |
Får bli relativt korta motiveringar idag, har en del att gå igenom och det ser ut att finnas ett par fina. Börjar med denna lite snabbt.
Ogiltigt spel-ID: 431921 Finnen har kört bra här tidigare och jag ser ingen anledning till att det skulle ändras faktiskt. Egentligen ingen i gästande Lakeside får falla igenom för att de ska ha en chans ikväll. Hougaard har jag faktiskt aldrig gillat och han har varit lite up&down på sistone. Tror han får det svårt att slå Nieminen med fyra pinnar i kvällens match. Oddset är dock sänkt till 1.85, men det är fortfarande riktigt bra då det är linan jag spelar på. I min värld bör oddsen sitta ungefär så här: -2.5/+2.5 1.80/1.90, så detta blir för bra för att jag ska hålla fingrarna borta. ED: Nu var det jag som yrade i nattmössan tidigare, givetvis är det av yttersta vikt att poängtera att Nieminen kommer få fem heat ikväll då Lakeside kör R/R för skadade Shields. Hougaard får fyra tops om han inte gör en kanonkväll och får köra nominerings också (men det scenariot känns väldigt osannolikt dock) så räknar med ett mer heat för finnen ikväll och då SKA han fixa denna ATS! |
Amerikanen Ricky Wells har börjat leverera för sitt Wolves på reservposition.Är flera klasser bättre än den andre reserven Burmeister vilket allt som oftast betyder att Ricky får ta flera av sin landsmans heat.Vissing är något av en fladderpick som borde få svårt med de tajta kurvorna på Monmore Green.Brummies andre reserv Östergaard är bättre och kommer förmodligen ta något av Vissings heat.Om man gräver i arkivet så ser man att Vissing har kört en gång i Wolverhampton (2010) då blev det en poäng på fyra heat. Ricky har på de två senaste hemmamatcherna kört in 9 poäng på 4 heat,samt 11 poäng på 6 heat. :cheers: |
Släpper inte Betsafe några bra H2H's så är dessa fyra det jag lirar ikväll och inget mer.
Ogiltigt spel-ID: 431974 Ogiltigt spel-ID: 431978 Poole håller jag som lite större favs än vad BS gjort de till, insatsen åter vid oavgjord tillställning känns bra till 1.70. Gaffer på reserven innebär allt som oftast mycket poäng och ikväll tror jag att Newman (andre reserven) får det svårt och det innebär i princip fler heat för "min kille" ikväll och via minst 5 heat så ser jag det som mycket troligt att han fixar tvåsiffrigt. 1.95 känns mycket bra! Ogiltigt spel-ID: 431981 Detta har jag lirat tidigare och fortsätter med det ikväll, tills polacken bevisar motsatsen så lirar jag tills hjulen faller av. :) Kasprzak är verkligen INTE bra för tillfället! |
Ryggar Gafurov och Kasprzak. Tack perfa! Som alltid tacksam om du levererar en länk sen så jag kan följa. :)
|
Citat:
Om du av olika orsaker inte kan se/vill se finns livescore här - http://speedwayupdates.proboards.com...ay&thread=8354 Kasprzak livescore här - http://speedwayupdates.proboards.com...ay&thread=8357 God tur! :hattenav: |
Stort tack! :cheers:
|
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!!!!
0-4 -13.5u ikväll! 0-6 har jag inlett denna månad och -22.5u, hur jävla länge ska detta HELVETE pågå?! |
Citat:
Det kommer fortgå så länge du spelar skit...! :whistling: Skämt åsido. Jag hade en likadan "downsloap" i början av mitt rekande, men jag vände detta enbart genom att tro på min egen idé - så med ditt kunnande, vilket alla kan se, så kommer det vända - det gäller bara för dig att TRO på dig själv och dina idéer i nuläget - och att du gör en analys utav varför det går som det går, just nu...! Är det en tillfällig svacka, eller ett "systemfel"? Kolla igenom vad som fungerat förut och vad som gått åt helvete nu! Detta tror jag är enda sättet att vända trenden på! Kör på nu så kommer det att vända...! Lycka, till...! :) /Badass |
Holy crap vilken racing det är i Peterborough.Tänk om vi hade 11 GP-tävlingar där...:p
Och mitt hat till Nicki P har knappast mildrats ikväll.:gun_bandana:
Hade jag vetat att Wells skulle choka på sig ikväll med bara 3 poäng hade jag inte lagt spelet.Som tur var stämde min profetia om Vissing som "Pissing" på Monmore.2 poäng på dansken räckte med minsta möjliga marginal.:sweatdrop: |
Citat:
Saken är den att jag gör precis som jag alltid gjort, jag har inte förändrat något och det har fungerat i flera år tidigare men nu verkar det vara någon form av troll i systemet. Så det jag känner är att detta är en jävligt djup men ack tillfällig svacka. Det är bara att jobba på, jag är nog den siste på jorden som skulle ge sig bara sådär när det fortgår så här. Vinnarskallen är stor och jag vet/har lovat mig själv att jag ska visa gröna siffror varje säsong och 2011 är absolut inget undantag! Tack än en gång! :cheers: |
Fast det är ju en sak man funderar över. Trots att ni startade en gemensam dagbok/sheet, som upphört, verkar ni sällan vara överens om några spel. Av Perfas senaste 25 spel finns t ex ingen i eddiehs portfölj. Samma sak åt andra hållet. Inget av eddiehs senaste 25 spel har platsat i Perfas sheet.
Tillfälligheter eller vad? :) |
Citat:
|
Sitter och småkollar under tiden jag jobbar idag, blir väldigt korta analyser. Bara UB och SvS som släppt ännu.
Ogiltigt spel-ID: 432564 Håller hemmalaget som små favs idag, reserven ser de MYCKET starkare ut på med Pawlicki/Sundström. Solid uppställning rätt igenom och Vetlanda har varit mycket upp och ner här senaste åren. Lite över medel testas. |
ryggar denna!!men plusar med ett annat drag med !!
|
Slutar om 30min, är väl hemma om sisådär en timme. Då tar jag tag i förarspecialerna för kvällen. Bet365, Betsafe, Sportingbet väntar jag på att de ska släppa så jag hoppas de håller lite på det. ;)
Ogiltigt spel-ID: 432616 Samma sak här som med Piraterna, fördel hemmalaget på reserven och på ordinarie bör det bli en rätt jämn tillställning. Västervik liten fav här, inte dog. |