![]() |
Citat:
/Badass |
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Citat:
Starace matchades vid 1.01 när han hade två matchbollar i andra set. Lyckades få en liten del av kakan iaf, men greenade för tidigt. |
Du ska ha tack för alla spel!
|
Du är grym - keep it up...! Vad går du mest på, dagsform och/eller tidigare möten? Underlag?
/Badass |
dagsform anser jag är det viktigaste.
h2h är också viktigt, iaf om de spelat på samma underlag och inom det senaste året. Ser ju i princip alla matcher som visas(eller ja, matcher och spelare som är värda att se) och har gjort det de senaste åren så har nog ganska bra koll. Vill jag tro iaf. |
då laddar vi för le japanese!
|
Citat:
Japanen spelar riktigt fin tennis. |
Citat:
Det går bra nu!:cheers: |
Ogiltigt spel-ID: 341322 Tänkte nog inte när jag la det här spelet. Nadal kommer ju vara överlägsen iMonte Carlo och trycka ner oddset på french open marknaden. Dumt av mig. Tar en förlust på 370sek. |
Ogiltigt spel-ID: 347488 Vamos Canada |
några tankar inför Casablanca finalen?
Pablo Andujar 2,37 v Potito Starace 1,57 |
Tyckte Starace var ganska seg i slutet av matchen igår.
Andujar har nog ganska bra chans ändå. oddset lockar. Får kolla vidare lite först. |
Ogiltigt spel-ID: 347533 |
Ogiltigt spel-ID: 347537 |
Citat:
Man slutar aldrig förvånas av tennis. |
Det roliga är att de flesta tycker att i WTA är det konstiga svängningar i...
Hur som helst. Riktigt grym period av dig denna veckan! :hattenav: |
Tack för en riktigt grym helg (även om den inte är över ännu) :hattenav:
|
Hot Hot Hot :cheers:
|
Citat:
|
Stämmer in i kören, well fucking done!
|
Tack så mycket! Hoppas många ryggade( och missade spelet jag la på dolgopolov som förlora i två raka)!
Ogiltigt spel-ID: 348725 |
tack för fina spel, ser fram emot mer! :popcorn:
|
Vad tror youzhny har för chanser idag mot mayer? youzhny leder inbördes möten på grus, dålig form på bägge.
|
Citat:
Mayer har 4-2 i avgörande. men vänder säkert... |
Vad tror du om Gilles imorgon? Ska ju bara sitta, han lär ju vara väldigt revanchsugen efter förlusten mot Starace.
|
Så jävla nice med en Tennis speldagbok och hoppas du fortsätter att köra här! Tack för allt hittills. Bra jobbat!
|
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 348864 Låg insats. Oklart hur återställd baggen är efter skada. |
Citat:
Lycka till, även om jag har kört det motsatta :innocent: |
Citat:
Baggen hade två matchbollar och 4-1 i tiebreak men nära skjuter ingen hare |
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 349769 |
Ogiltigt spel-ID: 349776 |
Ogiltigt spel-ID: 349805 Montanes och Starace Ogiltigt spel-ID: 349804 Värde ner till 2.4 |
Fy och tvi på all tennis om Bellucci bryter nu, har 3.15 på 2-0 Simon.
|
Citat:
|
Raonic oddset känns så högt men det kanske är rätt satt. Tryckte in när han stod i 2.40 igår men har ju stigit sen dess. Men Gulbis är ju mästare på att bryta ihop, fattar det inte. Vinsten mot Dolgo kan ju inte vara så meriterande heller för Dolgo är ju inte alltför motiverad.
Raonic dålig på grus...? |
Raonic har 40-0 i egen serv, 5-4 andra set. och tappar.........
För att nu bryta tillbaks... |